زیرسازی در تابلو چلنیوم

26 آبان 1397 مقالات

برای تابلوسازی نیاز به یک زمینه مناسب است. در تابلو سازی هایی چاپی نیازی به زمینه نیست زیرا خود تابلو و طرح چاپی آن کل تابلو را پوشش می دهند. اما در تابلوهای نئون، حروف برجسته و LED نیاز به یک زمینه مناسب است. این بسترسازی می تواند از مواد مختلفی باشد. کامپوزیت، سنگ، چوب، پلکس و … همگی این موارد بنا به درخواست مشتری قابل اجرا هستند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. از پرکاربردترین زیر سازی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

کامپوزیت

 

 

 

پلاستیک

 

 

 

ترموود

 

تابلو سازی ترکیبی

لازم به ذکر است در تابلو سازی شما محدود به انتخاب یک نوع تابلو نیستید و می توانید هر چند نوع از تابلو ها را با هم ترکیب کنید و تابلویی خاص و ویژه بسازید. از ترکیب تابلو فکس با حروف چلنیوم و نئون تا ترکیب تابلو های مولتی کالر به حروف برجسته فلزی. این کاملا بستگی به خواست شما و میزان بودجه ای که برای تابلوی خود در نظر گرفته اید دارد.

با توجه به حجم گسترده متریال ساخت تابلو و سلایق مختلف ، تابلوهای ترکیبی تمام خصایص مورد نظر مشتری را در یک فضا گرد هم می آورند تا تابلویی ایده آل بوجود آید نقاط قوت هر متریال در ترکیب با دیگری جلوه ای از زیبایی و درایت را برای تابلو سازی به ارمغان می آورند تا حسن سلیقه و انتخاب شما به شکل شناسنامه ای بر سر در تجارتتان بیش از پیش بدرخشد.
برای مثال خاصیت عبور نور پلاستیک در کنار چهره لوکس ، موقر و براق استیل آمیزه ای از نور ،رنگ و جذابیت خواهد داشت. پس ترکیب استیل و پلاستیک قدرت مانور نور و رنگ را بالاتر می برد.
نمونه دیگر حروف لتر مکس است که به خاطر عدم عبور نور از لبه های آلومینیومی چلنیوم ،ترکیب لبه های پلکسی به همراه نواری از نئون را با متریال اصلی (چلنیوم) الزامی می کند