تابلو فلکسی

1397/10/09 تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یا تابلو فلکس فیس در تبلیغات فضای بیرونی(out door) و نیز درونی (in door )به کار می رود .این مدیا به نسبت دیگر تابلو فلکسی تبلیغاتی ، به لحاظ نورپردازی و تنوع بصری ، برجسته است .

فلکس بر خلاف بنر که بهره مند از نورهایی طبیعی و مصنوعی محیطی  است ،از نور از پشت (backlight) انواع لامپ ها بهره می گیرد .
ویژگی نور از پشت فلکس باعث ساطع شدن نور از سطح و چارچوب  فلکس و برجستگی و کنتراست  آن نسبت به فضا های پیرامونی  می شود .همین امر باعث کاربرد عمده فلکس در فضا های تاریک و شب ها ، در عین کاربرد در فضاها ی روشن و نور روز و فضاها ی بسته نمایشگاهی ، می شود .

در این نوشتار به تابلو فلکسی فیس پرداخته ایم. در مورد مراحل ساخت آن اطلاعات کاملی داده ایم. همچنین در مورد قیمت آن و نوع چاپ به کار رفته که بر قیمت تاثیر می گذارد اطلاعات لازم را به مشتریان داده ایم. در مورد ضمانت اجرای کار که تابلو تبریز آن را در راس کارهای خود دارد نیز توضیحاتی آورده ایم.

هر آنچه باید در مورد تابلو فلکسی فیس بدانید:

تابلو تبریز با ارائه خدمات متنوع در تمام زمینه های تابلو، ارائه خدمات در زمینه تابلو فلکسی فیس را نیز دارد. تابلو فلکسی فیس چیزی همانند بنر می باشد که ضخامتش اندکی از آن بیشتر است. مهمترین تفاوت آنها در این است که فلکسی فیس نور را از خود عبور می دهد و به همین دلیل نیز از آن برای ساخت تابلو استفاده می کنند.

تابلو فلکسی فیس با جنس ابریشمین خود و پوشش کوتینگ در برابر نور مداوم خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف، همچون باران و برف، یا شرایط جوی مرطوب یا خشک مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و دچار فرسایش زود هنگام نمی شود.

تابلو فلکسی فیس در میان انواع مختلف تابلوسازی ها از مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت برخوردار است و به همین خاطر نیز طرفداران زیادی دارد. طرح این نوع از تابلوها با کمترین هزینه قابل تعویض است و می توان هر موقع که نیاز بود طرح آن را تعویض کرد و یک طرح جدید جایگزین آن نمود یا هر چند سال یکبار آن را به روز کرد و طرحی جدید به آن داد. قابلیت تعویض طرح این نوع از تابلو باعث می شود که در صورت عدم استفاده از آن، قاب تابلو را به فروش برسانید. به این ترتیب چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

طراحی تابلو فلکسی فیس:

 طراحی تابلو فلکسی فیس همچون طراحی یک بنر تبلیغاتی در نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ صورت می گیرد. شما می توانید هر طرحی را که مد نظرتان است بر روی این نوع از تابلوها چاپ نمایید، لوگو، شماره تلفن، آدرس، عکسی خاص و یا هر چیزی که نیاز می بینید را می توان در یک طراحی در نرم افزار به راحتی به این نوع از تابلوها افزود. بعد از انجام طراحی، طرح مورد نظر در هر ابعادی که لازم است به چاپ می رسد و بر روی تابلو نصب می شود.

برای ساخت تابلو نیز از فریم های آهنی استفاده می شود. با پروفیل آهن و ورق های گالوانیزه قاب این تابلو ساخته می شود. ورق های گالوانیزه برای جاگیری مهتابی ها که نور تابلو را تامین خواهند کرد ساخته می شوند. به این بخش که مهتابی ها را در خود جای داده است اصطلاحا سینی مهتابی می گویند. به این جهت به سینی مهتابی معروفند که به صورت کشویی درون تابلو و در میان فریم ها پروفیلی جا می گیرند و می توان آنها را برای تعویض مهتابی ها بیرون کشید.

تابلو تبریز تمام مراحل ساخت تابلو فلکسی فیس را از مرحله ابتدایی یعنی اندازه گیری قالب های آن تا طراحی و ساخت سینی های مهتابی و مونتاژ آنها بر روی هم و در نهایت نصب نهایی انجام می دهد و در انتها یک تابلو عالی را به مشتریان خود در محل نصب تحویل می دهد. یک تابلو تبلیغاتی عالی که به بهترین نحو ممکن تبلیغ کار شما را خواهد کرد. باید بگوییم که شما با سپردن کارتان به تابلو تبریز هم طراح، هم تابلو ساز و هم نصب بدون مشکل را در کارتان خواهید داشت. این به معنی یک مدیریت اختصاصی و عالی برای کار شما از ایده تا اجرا می باشد که تابلو تبریز همه را انجام خواهد داد.

قیمت تابلو فلکسی فیس:

قیمت ساخت تابلو فلکسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اندازه تابلو شما مهمترین تاثیر را در قیمت نهایی کار خواهد گذاشت. عرض تابلو فلکسی اهمیت بسیار بالایی در تعیین قیمت دارد. چاپ فلکسی با عرض 5 متر قیمت بسیار بالاتری نسبت به عرض 3 متری دارد و این به دلیل استفاده از دستگاه های مختلف در چاپ آنها می باشد. با توجه به این که تابلو مورد نظر شما در کدام یک از این دو دسته بندی قرار گیرد بر اساس متر مربع، قیمت برای آن تعیین می شود.

عواملی دیگری همچون نوع متریال مورد استفاده در ساخت تابلو نیز از اهمیت بسیاری در مقوله قیمت گذاری برخوردارند. اگر از متریالی با جنس خوب استفاده شود ماندگاری تابلو در طولانی مدت نیز بسیار زیادتر خواهد بود، و مشخص است که متریال هایی با جنس نامرغوب از کیفیت نهایی کار نیز کم خواهد کرد. ما در تابلو تبریز از بهترین متریال های موجود در بازار برای ساخت تمامی تابلوها استفاده می نماییم و این باعث کیفیت بالای کار ما می شود و تضمین کار نهایی را در پی دارد.

مورد مهم بعدی در قیمت تابلو فلکسی فیس نورپردازی آن می باشد. آن دسته از تابلو فلکسی فیس هایی که با نور مهتابی موجود در میان تابلو روشن می شوند قیمتی متفاوت از تابلوهایی دارند که به وسیله پروژکتور نور خود را تامین می کنند.

نوع مهتابی های به کار رفته در پشت فلکس فیس چاپ شده، و همچنین تعداد آنها که با توجه به اندازه کلی تابلو تعیین می شود، در قیمت نهایی این نوع از تابلو تاثیر بسزایی دارد.

ضمانت اجرای کار:

ضمانت اجرای کار مورد مهمی است که هنگام ساخت تابلو باید مورد توجه واقع گردد. تابلو ساز باید در باره کاری که اجرا می کند و تابلویی که می سازد به مشتری خود ضمانت دهد. این ضمانت خیال مشتری را از بابت هزینه ای که برای تابلو می کند راحت خواهد کرد. تابلو تبریز با سابقه ای درخشان در زمینه تابلو سازی برای ساخت تابلو، از جمله تابلو فلکسی فیس به مشتریان خود تضمین می دهد و کار نهایی خود را ضمانت می کند، از همین رو نیز مشتریان برای سپردن کارشان به این تیم رغبت بیشتری از خود نشان می دهند.

تابلو کامپوزیت

نتیجه گیری:

با توجه به تمام اطلاعاتی که در باره تابلو فلکسی فیس داده شد، از نوع متریال مورد استفاده در این نوع از تابلو تا قیمت و برآورد کلی هزینه ها و نحوه چاپ و اندازه چاپ که بر قیمت ها تاثیرگذار است، همچنین ضمانت تابلو ساخته شده توسط تابلو سازان، مخاطبان و مشتریان می توانند انتخاب درستی در اجرای کار خود داشته باشند. همچنین شما می توانید با تابلو تبریز تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان تابلو ساز استفاده کنید و هر گونه سوالی که در این باره دارید را از ما بپرسید.