تبلیغات الماس، درخشش نام تجاری شما را تضمین می کند.
گروه تبلیغاتی الماس، به عنوان یک کانون تبلیغاتی، با متد نوین و مدرن، به مجری اصلی انواع پروژه های شهری، بدل شده است.

کانون تبلیغاتی الماس، رسالت درخشش برند شما را در شب تاریک تبریز، برعهده دارد.
کانون تبلیغاتی الماس، تصویر ماندگاری از برند شما را در روز روشن، بر نگاه و ذهن رهگذران و اهالی شهرهای شمال غرب ایران، می نگارد.
تبلیغات الماس، نام شما را، به چشم مردم پیوند می زند!

کانون تبلیغاتی الماس، مرجع تخصصی تبلیغاتی تبریز است.
یکی از مهم ترین روش های تبلیغات و معرفی برندها و محصولات و خدمات سازمان های مختلف، استفاده از روش تبلیغات شهری است.
نصب انواع بیلبوردها و تابلو، چه در محل کار شما و چه در اماکن عمومی شهر، نه تنها وجهه تبلیغاتی دارد، بلکه نوعی راهنمای مخاطبین برای آشنایی با کار شما و نیز چگونگی مراجعه به شما و بهره مند شدن از خدمات یا تولیدات شما است.
کانون تبلیغاتی الماس، مرجع تخصصی تبلیغاتی تبریز است، که با استفاده از متد روز و ماشین آلات مدرن، انواع تابلو نوشته و تابلو حروف برجسته را در اندازه های متنوع و مطابق با سلیقه و سفارش مشتری، طراحی و تولید می کند.
از طرح های کلاسیک تا جدیدترین شیوه های تابلوسازی و تبلیغات، از ترفندهای نوستالژیک تا ایده های خلاقانه تبلیغات، کانون تبلیغاتی الماس، آوازه شما را به تصویر می نگارد.

با کمک کانون تبلیغاتی الماس، در کل شهر تابلو شوید!
وقتی حرف از تابلو به میان می آید، مفاهیمی نظیر "دیده شدن، برجسته و پررنگ در چشم بودن"، تداعی می شود؛ و مگر تبلیغات چیزی است غیر از شیوه ای برای بهتر دیده شدن و زیباتر و ماندگارتر در چشم بودن؟!
 

می نگارد نقش تو بر جان شهر

آنچه با روزمره ترین لحظات زندگی انسان، پیوند بیابد، در جان و ذهن او نقش می بندد؛ درست مانند عبور از مقابل یک درخت در طول مسیر روزانه، حال اگر نام برند شما نیز، در مسیر رفت و آمد روزانه مردم باشد، گویا نواری ضبط شده با تکرارهای هزارباره، در حال پخش نام شما در گوش شهر است!

شهری زیبا و مزین به نام شما، با کانون تبلیغاتی الماس تبریز
کانون تبلیغاتی الماس، رنگ و لعاب هنر تابلوسازی را با فنون تبلیغاتی درهم آمیخته و معنایی تازه به تبلیغات شهری بخشیده است.
درست است که تبلیغات شهری، از موثرترین شیوه های تبلیغاتی است که از روش های سنتی مانند چسباندن اعلامیه بر در و دیوارها، به ودیعه گرفته شده اما رعایت نکات زیباسازی و نظم شهری در انجام پروژه های تبلیغات شهری، بسیار اهمیت دارد.
اگر صرفا قرار باشد، بدون هیچ طرح و ایده ای، نام خود را در پیش چشم رهگذران قرار دهید، نه تنها موثر نیست بلکه حتی در صورتی که چهره نازیبایی به مسیر و معابر ببخشد، بازخورد منفی در پی خواهد داشت، بنابراین، جلوی چشم بودن کافی نیست بلکه زیبا و شکیل جلوه نمودن، راز جلب توجه مثبت افکار عمومی است.

رقص رنگ و نور، عهدی است که کانون تبلیغاتی الماس با شما می بندد!
صفحه ای شلوغ و بی نظم، رنگ پریده و زنگ زده، بی روح و کلیشه ای، نمی تواند جاذبه خوبی باشد مگر در وسط بیابان که لنگ کفش ارزش طلا می یابد!
تبلیغات، پوسته و پوشش برندها محسوب می شود که وجنات خاص و معناداری به آن ها می بخشد.

 
 

شهر نیز نام تو را پوشیده است.
درست مانند نمای یک ساختمان که مهمانان را به دیدار منزل میزبان وسوسه می کند، تابلوی سردرب نیز مانند یک خوش آمد گویی خاص، ذوق هنری و مرتبه احترام شما را به عابرین و مراجعین، عرضه می دارد.
شاید وقتی حرف از تابلوسازی و تبلیغات شهری به میان می آید، یا وقتی به تابلوی سردرب می اندیشیم، چیزی مانند تابلوهای رنگ پریده و شلوغ قدیمی به یادمان بیاید و مسلما این منظره نه جذاب است و نه مطلوب شهروندان شهر، اما تکنولوژی و دانش تخصصی در ساخت انواع تابلو و نیز تجربه و خلاقیت در ایده پردازی تبلیغاتی، دست در دست هم، قابی متفاوت برای نمایش اطلاعات به همشهریان، فراهم آورده است.

تنوع در بلاغت آوازه شما، با کانون تبلیغاتی الماس تبریز!
با کدام زبان، خود را می سرایید:
•    زبانی تلخ اما جذاب مانند طعم قهوه؟
•    لحنی سرمست و شاد مانند بستنی میوه ای؟
•    تبلوری از رنگ و هنر، مشابه کهکشان؟
•    آوازی ناب و زیرکانه مانند یک چشمک فریبنده؟
•    سلامی دلربا مانند طلوع خورشید؟
•    شاهکاری گرانبها چون الماس؟
تمام این اشارات را از هنر دست متخصصین حرفه ای کانون تبلیغاتی الماس، بخواهید تا جلای تمام استعارات دلنشین را در تابلوهای متنوع مانند تابلو چلنیوم طلایی و نقره ای، تابلو کامپوزیت، تابلوهای نئونی، انواع حروف برجسته، با زمینه های سیاه و یا سفید، با نمایی رنگارنگ یا تک رنگ، با چهره ای رسمی و یا سیمایی شوخ و شاد، با فونت کلاسیک یا فانتزی، با نورهای رقصان و چشمگیر، از زمزمه نام و برند شما به نگاه مخاطب، جاری سازد.
 

 

شهره شهری به الماس درون

رونق بیشتر با دردسر و هزینه کمتر!
کانون تبلیغاتی الماس، هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش می دهد.
یک بار درست و حسابی هزینه کنید تا یک عمر از مخارج اضافی و تکه تکه رها شوید:
    وقتی کیفیت کار خوب باشد، نیاز به تعویض و تعمیر کاهش می یابد.
    وقتی کار مقاوم و ماندگار باشد، دغدغه ای برای خرابی و فرسودگی در طول زمان ندارید.
    وقتی نصب، حرفه ای و محکم باشد، ایمنی ضامن تبلیغات شما است.
    وقتی طراحی و ساخت، مرغوب و اعلا باشد، نام شما همواره مانند روز اول، پررنگ و درخشنده می ماند.
کانون تبلیغاتی الماس، از صفر تا صد پروژه های تبلیغاتی شهری را چه به صورت مستقل و چه در همکاری با سایر گروه های تبلیغاتی، انجام می دهد. الماس تبریز، طراحی و تولید تمام قسمت های تابلوهای مختلف را، در محیط فنی و تکنیکی خود انجام داده و خدمات نصب و پس از فروش را نیز، عهده دار می شود.
کانون تبلیغاتی الماس، تعمیر، تعویض و بازسازی تابلوهای آسیب دیده را نیز، در دستور کار خود دارد.
 کانون تبلیغاتی الماس تبریز با اتکا به تعهد کاری و اهمیت و اعتباری که برای کار خود قائل است و نیز در راستای قدردانی از اعتماد و تلاش برای جلب رضایت مشتری، والاترین ضمانت را به شما ارائه می دهد، و آن اینست که با وجود تامین کلیه نیازهای مشتری چه در حین طراحی و ساخت و چه پس از فروش و نصب، دوام کار خود را تضمین می کند تا به مشتریان اطمینان دهد که از هزینه ها و دردسرهای متعاقب و آتی برای تعویض و تعمیر تابلوی تبلیغاتی خود معاف هستند.
تا همیشه نوین و بدیع، همراه نام شما خواهیم بود.