کامپوزیت وتابلوسازی

10 آذر 1399 مقالات

کامپوزیت وتابلوسازی

  تابلو کامپوزیت، برای ساخت انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو سر درب و ... کاربرد دارد.
استفاده از ورقه کامپوزیت برای پس زمینه تابلو، دوام و کیفیت بهتری برای مصرف کننده، به همراه دارد.
تابلو کامپوزیت تبریز در تابلوسازی الماس، تولید شده و به رنگ و طرح های مختلف مطابق با سفارش مشتری، آماده و نصب می گردد.

تابلو کامپوزیت، یکی از محصولات مدرن و بسیار کاربردی در صنعت تبلیغات شهری است.
تابلو کامپوزیت، انواع بسیار مختلفی دارد، از جمله تابلو کامپوزیت همراه با حروف برجسته چلنیومی و ...، از این تابلوها، هم برای معرفی و هم برای تبلیغات، ساخت بیلبورد و تابلو سر درب یا برای نصب بر روی نمای ساختمان های اداری و مجتمع های مسکونی و سازمانی، استفاده می شود.
تابلو کامپوزیت، در واقع اشاره به پس زمینه مورد استفاده در ساخت تابلو دارد که انواع مختلفی از تصاویر و حروف مورد استفاده در صنعت تابلوسازی بر روی آن نصب می شود.

تابلو کامپوزیت چه ویژگی هایی دارد؟
علاوه بر استفاده از کامپوزیت در صنعت تابلوسازی، در سال های خیر، استفاده از کامپوزیت در بخش های مختلف سازه ها، به ویژه برای ساخت نمای کامپوزیت ساختمان ها، متداول شده است.
اما دلیل محبوبیت روزافزون ورقه کامپوزیت چیست؟
تابلوسازی الماس با ساخت ورقه های کامپوزیت تبریز، هم برای طراحی، تولید و اجرای تابلوهای خود و هم برای ارائه و عرضه صفحات پایه و زمینه تابلو به شرکت های تبلیغاتی و صنف تابلوسازی و طراحی نما، کیفیت و دوام را برای نمای شهرهای شمال غرب ایران به ارمغان می آورد.
 

تابلو کامپوزیت تبریز درتابلوسازی الماس

از آنجا که تابلوها و تمام صفحات و قطعاتی که در نما و محیط بیرون و فضای باز، تحت عوامل مختلف فرسایشی و آسیب رسان مانند باد و باران، گرد و غبار، رطوبت، آلودگی های شیمیایی، ریزگرد و ذرات معلق در هوا، تابش خورشید، ضربه و ... قرار دارند، استفاده از ترکیبات مقاوم در ساخت آن ها که متضمن دوام و ماندگاری بالا و ثبات رنگ و شکل باشد، بسیار اهمیت می یابد.
کامپوزیت، یکی از ترکیبات و تکنیک هایی است، که به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود، این دوام و کیفیت را ممکن می سازد.
تابلو کامپوزیت، وزن زیادی ندارد، امکان نصب و اجرای هر نوع حروف برجسته و چراغ و لامپ و ... را بر روی تابلو فراهم می آورد، نصب و حمل و نقل آن آسان است، تنوع رنگی زیادی دارد و در برابر فاکتورهای مخرب و صدمات محیطی مقاوم است.
استفاده از ورق های آلومینیومی در طرح و رنگ های متنوع برای ساخت تابلو کامپوزیت، دلیل اصلی دوام بالای این تابلو ها است.
یکی از انواع بسیار محبوب تابلو کامپوزیت که برای تبلیغات مدرن و چشمگیر استفاده می شود، تابلو کامپوزیت چلنیومی است که به واسطه نصب حروف برجسته چلنیومی بر روی صفحات زمینه از جنس کامپوزیت، تولید می شود.
نماهای کامپوزیتی ساختمان ها امکان نصب انواع حروف برجسته را به صورت مستقیم بر روی خود نما، فراهم می آورد به همین دلیل آنچه در تابلوسازی الماس، به عنوان تولید و اجرای تابلو کامپوزیت معرفی می شود، محدود به ساخت تابلوهایی با زمینه کامپوزیتی نبوده و بلکه شامل نصب انواع حروف برجسته بر روی نمای کامپوزیتی ساختمان های می باشد.
 

 

استفاده از ورق کامپوزیت در ساخت نمای ساختمان

استفاده از کامپوزیت در صنعت تابلوسازی و صنایع بسیار متنوع دیگر، متداول است.
ورقه های کامپوزیت، در صنایع بسیار متنوعی، کاربرد دارند، به ویژه فعالیت هایی که مربوط به طراحی و اجرای دکوراسیون و پروژه های تبلیغاتی است، پارتیشن بندی فضا، ساخت سقف کاذب و ... از این ورقه ها بسیار بهره می برند.
ورقه های کامپوزیتی که برای ساخت نمای کامپوزیت و تابلو کامپوزیت، استفاده می شوند معمولا از سه لایه تشکیل شده که دو لایه ورقه آلومینیومی و یک لایه ورق پلی اتیلنی را شامل می شود.
 استفاده از روکش و رنگ بر روی ورقه های کامپوزیت، مقاومت و دوام آن ها را افزایش می دهد.