تابلوسازی فضای داخلی

29 دي 1399 مقالات

    تابلوسازی فضای داخلی هنر و صنعتی مدرن و پرکاربرد در جهت تبلیغات و رونق کسب و کار و نیز زیبایی محیط می باشد. گروه تبلیغاتی و تابلوسازی الماس در زمینه ی طراحی و ساخت تابلوهای زیبا و متنوع بسیار موفق بوده است. در ادامه ی این مقاله علت موفقیت و محبوبیت گروه الماس و نیز ویژگی های مهم و مزایای تابلوهای طراحی شده توسط این گروه شرح داده می شود

.

تابلوسازی فضای داخلی
تابلوسازی فضای داخلی هنر و صنعتی مدرن و پرکاربرد در جهت تبلیغات و رونق کسب و کار و نیز زیبایی محیط می باشد. گروه تبلیغاتی و تابلوسازی الماس در زمینه ی طراحی و ساخت تابلوهای زیبا و متنوع بسیار موفق بوده است. در ادامه ی این مقاله علت موفقیت و محبوبیت گروه الماس و نیز ویژگی های مهم و مزایای تابلوهای طراحی شده توسط این گروه شرح داده می شود.
آلیاژ آلومینیومی چلنیوم از جمله مواد با کیفیت و مقاوم در برابر گرما، سرما، نور خورشید، صدمه و باد و باران می باشد. این ماده برای نخستین بار به وسیله ی کارخانه های MCI اسپانیا وارد بازار شده و پس از آن به ابزاری کارآمد و مناسب برای صنعت تابلوسازی تبدیل شد و به شهرت و محبوبیت زیادی رسید

.
 
تابلو چلنیوم مجتمع مسکونی ابریشم تبریز
علت موفقیت و محبوبیت تابلوسازی الماس
با استفاده از تابلو چلنیوم تبریز از فاصله دور بدرخشید و توجه همگان را به کسب و کار خود جلب کنید. با گروه حرفه ای تبلیغاتی و تابلوسازی الماس با تمامی نکات مربوط به سفارش و استفاده از این انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا می شوید.
مسلما استفاده از حروف برجسته در مقایسه با نوشته های معمولی جذابیت بیشتر و تاثیر گذاری بالاتری برای مشتری دارد. گروه الماس از انواع حروف برجسته ی زیبا در تابلوسازی بهره می گیرد. از انواع محبوب و درخشان این حروف می توان به چلنیوم الماسی با لبه ی طلایی و نقره ای و چلنیوم رنگی با رنگ لبه ی متغیر اشاره کرد که باعث جلب توجه مشتریان می شوند.
تابلوسازی هنری حرفه ای، مدرن و خلاقانه می باشد که در جهت زیباسازی و جلب مشتری بسیار ضروری به نظر می رسد. تابلوسازی فضای داخلی توسط گروه الماس بسیار حرفه ای انجام می شود. طراحی های خاص و متمایز یکی از عوامل انتخاب این گروه توسط مشتری است. انواعی از تابلو چلنیوم تبریز در کافه ها، اماکن تجاری، رستوران ها، سالن های زیبایی، مغازه ها، باشگاه های ورزشی، نوشت افزارها، نمایندگی های لوازم خانگی و غیره استفاده می شود

.
 
تابلو چلنیوم گروه الماس برای آتلیه آرین
درخشندگی و جذابیت تابلوهای طراحی شده توسط گروه الماس باعث می شود که مشتری نتواند از آن چشم بردارد و به سمت آن جذب می شود. اگر می خواهید مدرن ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید با اطمینان خاطر آن را به تابلوسازی الماس تبریز بسپارید.
بکارگیری حروف برجسته ی چلنیوم در تابلوسازی، حرفه ای مدرن می باشد و گروه الماس توانسته آن را به زیباترین و بهترین شکل ممکن ارائه دهد.
علت درخشندگی، زیبایی و ماندگاری بالای چلنیوم در تابلو سازی چیست؟
از جمله پرکاربرد ترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی می توان به تابلو چلنیومی اشاره کرد. در ساختار چلنیوم از ورقه های pvc یا کامپوزیت استفاده شده و در واقع ترکیبی از پلکسی گلاس و آلیاژهای از جنس آلومینیوم روی آن قرار داده می شود. از آنجا که این تابلوها مقاومت بالایی در برابر  شرایط نامناسب جوی دارند و البته در اندازه ها و رنگ های مختلف قابل طراحی می باشند، محبوبیت آنها را چند برابر کرده است.
می‌توان گفت که تابلو چلنیوم تبریز نوع جذاب و زیبایی از این تابلوهای تبلیغاتی ارائه می‌دهد. حروف برجسته‌ی چلنیوم ترکیبی از حروف و اشکال زیبا هستند که در زاویه‌های مختلفی جهت زیبایی بیشتر قرار گرفته اند. این تابلو‌ها می‌توانند با طراحی‌های پیشنهادی از طرف شما سفارش داده شوند تا بتوانید دقیقا به هدف خود برسید.
 
تابلوسازی الماس
به منظور روشنایی و زیبایی هرچه بیشتر این تابلو‌ها، لامپ‌های LED وSMD در آنها بکار رفته بدون اینکه سیم ‌های اضافی در تابلو مشاهده شود. اما این لامپ‎ها کم مصرف بوده و استفاده از آنها مقرون به صرفه می‎باشد. پس نگران مصرف برق این تابلو‌ها نباشید.
یکی از مدل‌های جذاب تابلو چلنیوم از یک صفحه چلنیوم با پلکسی گلاس شیشه ای و مهره‌های کریستالی ساخته شده که بسیار زیباست. ترکیب درخشندگی ناشی از چلنیوم و روشنایی لامپ‌های SED جذابیت این تابلو‌های تبلیغاتی را چند برابر می‌کند. محیط کار خودتان را با تابلو چلنیوم تبریز زیباتر کنید.
اجزای تشکیل دهنده‌ی تابلو چلنیوم و ویژگی‌های هر کدام
1)    لبه‌ی چلنیومی: در تابلوهای چلنیوم، عمق های استاندارد 7، 9 و 11 سانتی متری برای هر لبه در نظر گرفته می شود. همانطور که قبلا گفته شد نوار اسفنجی بکار رفته در لبه چلنیومی مانع از ورود گرد و غبار و آب به داخل حروف می‌شود و بدین ترتیب تابلو همیشه درخشان و تمیز به نظر می‌رسد. همچنین با جلوگیری از ورود آب به صفحه مدار چلنیوم مانع از سوزاندن آن می شود.
2)    پلکسی گلاس: با بهره گیری از پلکسی گلاس در این تابلوها، نور به صورت یکدست و شفاف توزیع می‌شود.
3)    SMD و LED: انواعی از تابلوها را می توان به دلخواه بدون نور و یا با نور طراحی کرد. اما مسلما انواع پرنور جذابیت کار را افزایش می دهند و توجه بیشتری را به خود جلب می کند. طول عمر و روشنایی لامپ های SMD بیشتر از انواع دیگر است و می‌توان گفت که تقریبا تمام تابلو‌های چلنیومی از این نوع لامپ ها جهت روشنایی بهره می‎گیرند.

 

   منبع تغذیه: وجود منبع تغذیه باعث تبدیل برق 12 ولت جهت کارایی بیشتر است.
 
حروف برجسته چلنیوم
مزایای برتر چلنیوم کدام است؟
از مزایای برتر این حروف تنوع رنگ و اندازه آن است که شما را قادر می‌سازد مطابق سلیقه و محیط خود حق انتخاب داشته باشید.
 ظرفیت شستشو از جمله مزیت هایی خوب این تابلوهاست. قابلیت انعطاف پذیری در طراحی، جذابیت بالا و جلب توجه فوق العاده زیاد و مصرف برق خیلی کم از جمله مزایای دیگر تابلو چلنیوم تبریز می باشد.
ویژگی های مهم و برجسته و مزایای تابلو چلنیوم تبریز چیست؟
یکی از انواع حروف برجسته ی زیبا، حروف چلنیومی هستند که بکارگیری آنها در تابلوسازی جلوه ی مدرن و جذابی به آن می بخشد.
حروف برجسته ی چلنیومی با لبه ی فلزی در برابر صدمات ناشی از نور خورشید، رطوبت، بارندگی شدید، باد و همچنین گرد و خاک بسیار مقاوم بوده و بنابراین دوام و ثبات بالایی دارد. با وجود لبه ی اسفنجی که به منظور گردگیری ایجاد شده است، گرد و غبار و نیز آب به داخل حروف نفوذ نمی کنند و بنابراین همچنان درخشندگی و دوام خود را حفظ خواهند کرد.
 
تابلو چلنیوم تالار پذیرایی شمس
علاوه بر ماندگاری این تابلوها، زیبایی و جذابیت آنها شگفت انگیز است. مشتری می تواند تابلوی متنوعی را متناسب با سلیقه و فعالیت خود دریافت کند.
در ساخت این تابلوها از مواد با کیفیت و کارایی بالا استفاده می شود. دلیل استفاده از این آلیاژ آلومینیومی سبکی و نیز عدم زنگ زدن این حروف است.