• تست 4
  • تست 3
  • تست 2
  • تست 1

استیل دوبل پلاستیک

1398/06/27 حروف برجسته پروفایل 6

پروفایل 6

استیل دوبل پلاستیک

تا کنون در مطالب پیشین به چندی از روش ها و سبک های ساخت حروف برجسته در صنعت تابلو سازی اشاره نموده ایم. استیل دوبل پلاستیک نیز در واقع یکی از همین انواع حروف برجسته است. در واقع این مدل از حروف برجسته تلفیقی از دو حروف نئون پلاستیک و حروف استیل رینگی می باشد. و به همین سبب است که به آن استیل دوبل پلاستیک گفته می شود. قابل توجه است که این مدل همچنین با عناوینی مانند تابلو استیل رینگی ، حروف استیل دو لب رینگ و نئون پلاستیک و... نیز شناخته می شود. البته در صورت تمایل به خرید این قبیل از تابلو ها ، می باید در نظر داشته باشید که این نوع تابلو ها با توجه به استفاده از دو متریال استیل و پلکسی که بی شک قطعات بیشتری را می طلبند ، دارای قیمتی بالاتر نسبت به انواع ساده تر خواهند بود.

 

ساخت تابلو های استیل دوبل پلاستیک

مراحل ساخت حروف توسط تابلو سازها عمدتا یکسان است و تمامی این حروف رویه ساخت تقریبا مشابهی را دارا می باشند. این یعنی که بسیاری از این حروف تنها در جزئیات ساخت و طراحی با یک دیگر دارای تفاوت هایی هستند. و تفاوت های عمده ای که بین این طرح ها وجود دارد بیشتر به متریال و رنگ های استفاده شده در آن ها باز می گردد. به این صورت که حروف برجسته از لبه و رویه ساخته می شوند و هر سفارش دهنده با انتخاب رنگ و متریال پیشنهادی خود ، تابلو مورد نظر خود را سفارش می دهد. به هر حال در رابطه با ساخت تابلو های استیل دوبل پلاستیک باید عنوان نمود که این تابلو ها به علت بهره گیری از دو مدل حرف برجسته ، شامل فرآیند ساخت و مونتاژی چند مرحله ای می باشند. به این صورت که حروف برجسته استیل در ابتدا به شکل رینگی به عنوان روی کار ساخته شده و سپس سازنده اقدام به ساخت حروف دیگر با همان شکل و ابعاد و البته این بار به شکل برعکس می نماید. پس از این مرحله این حروف به صورت زیر کاری در کنار حروف نئو پلاستیک که از قبل ساخته و آماده شده اند جای داده می شوند.

نور پردازی این حروف نیز بسته به شیوه ساخت و متریال های استفاده شده در آن می تواند متفاوت باشد که معمولا تابلو سازهای حرفه ای از تکنیک های متفاوتی برای نور پردازی مناسب و ایجاد جلوه ای مناسب بهره می گیرند. گفتی است که این نوع از حروف برجسته در صورت اجرای مناسب می توانند زیبایی بی نظیری را به تابلو تبلیغاتی شما هدیه دهند که در بیننده ای را مات و مبهوت خود خواهد نمود.