تابلوسازی بدون واسطه

20 مرداد 1399 مقالات

    تابلوسازی الماس تبریز، گروه تبلیغاتی حرفه ای است که انواع تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته از جمله چلنیوم طلایی و ... را، تولید کرده و مراحل نصب آن را بر عهده می گیرد و بدون واسطه، هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد.
قیمت چلنیوم، بسته به مهارت گروه تابلوساز، متفاوت است و اگر تمام مراحل توسط خود گروه انجام شود، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تابلوسازی، صنعتی تخصصی و مهم برای تبلیغات در اماکن عمومی است.
خلاقیت و نبوغ، ظرافت و دقت، تکنیک و مهارت، ابتکار و نوآوری، هماهنگی با تغییرات جهانی، تعهد و اخلاق کاری، قیمت مناسب، زمانبندی، تسلط بر زبان و فنون تبلیغات، کیفیت و ضمانت متریال مورد استفاده، در کنار مهارت کار با دستگاه ها و ابزار تابلوسازی، از جمله ارکان لازم برای گروه های حرفه ای فعال در زمینه تبلیغات است.
تابلوساز، باید بداند که مشتری چه می خواهد و چه گزینه ای می تواند بهترین انتخاب برای تاثیرگذاری تبلیغات او باشد.
با در نظر گرفتن کلیه شرایط، نیروی فعال در تابلوسازی معتبر، آنچه از نظر قیمت، جنس، طرح، ابعاد و رنگ مناسب تر است، به مشتری، پیشنهاد می دهد.

تابلوسازی، صنعتی آمیخته با هنر و تجارت است.
تابلوسازی، مهارتی چندگانه است که مدام باید به روز رسانی شود.
 تغییرات سریع در تمام ابعاد زندگی در سراسر جهان، میدان رقابت را در عرصه موفقیت، پر جوش و خروش تر کرده است و برای صاحبین مشاغل و ارائه دهندگان خدمات و تولید کنندگان و فروشندگان کالا، موفقیت در تجارت، با مطرح شدن، دیده شدن، شناخته شدن، شهرت، ماندگار شدن، به چشم آمدن، عمومی شدن آغاز می گردد؛ و این یعنی تبلیغات.
تبلیغات، به خودی خود، یک تجارت است که اشکال مختلفی را در بر می گیرد و از دیرباز تا کنون، برای معرفی و عمومی سازی، اهمیت داشته و دروازه ای است میان ارائه دهنده و درخواست کننده. تبلیغات، دست مردم را در دست تامین کنندگان نیازهایشان می گذارد. تبلیغات نه فقط جنبه تجاری دارد، بلکه بعد اجتماعی، حقوقی و قانونی، روانی و معنوی و ... را نیز شامل می شود.

 
تابلوسازی آمیزشی از هنر و تجارت است.
تبلیغات، سرمایه گذاری برای شکوفایی است!
در دنیای امروز و دوران رسانه، تبلیغات، بیش از هر زمانی در گذشته، مهم تر و موثرتر شده و رنگ و تنوع بسیار بیشتری یافته است. البته که تبلیغات رسانه ای چه در نشریات مکتوب، چه در اینترنت و چه در شبکه های اجتماعی و مجازی اهمیت بالایی دارد، اما همچنان، مانند روزگار کهن، اعلان عمومی و تبلیغات پیش روی چشم در اوقات روزمره، در عبور و مرور هر روز اهالی، حرف اول را می زند.
بنابراین تمام هزینه و انرژی و وقتی که بابت طراحی و اجرای تبلیغات، صرف می شود، در حقیقت نوعی سرمایه گذاری پر بازده برای موفقیت و رشد بیشتر در جامعه هدف و منظر عموم مردم است.

تابلوسازی و تبلیغات محلی، از دیرباز تا کنون!
به تبلیغات محلی، اعلان عمومی و تبلیغ شهری نیز اطلاق می شود. این نوع از اعلان می تواند محدود به یک مکان، یک محله و یک ساختمان باشد، یا اینکه کل سطح شهر و یا حتی کشور و جهان را در بر گیرد.
تبلیغات محلی، عموما بر اساس سبک باستانی، به صورت بنر و بیلبوردهای دائمی یا موقتی، تکی یا چندتایی، در ابعاد مختلف، انجام می شود.
به همین دلیل تبلیغات محلی و شهری، نه تنها برای کارفرمای مورد معرفی اهمیت دارد، بلکه بخش مهمی از عناصر ظاهر شهرها را تشکیل می دهد و به همین دلیل بر نمای شهر، اثر می گذارد.
 
تابلوسازی الماس تبریز، مجهز به پیشرفته ترین ابزار تابلوسازی است.
پس، تبلیغات با کیفیت و شکیل، به معنای موفقیت در به چشم آمدن، موفقیت در تاثیرگذاری و نیز موفقیت در مشارکت برای زیباسازی شهر، محسوب می شود.
وقتی پای تبلیغات عمومی و محلی به میان می آید، صنعت تابلوسازی، مرجع اصلی محسوب می شود.

صنعت تابلوسازی تبلیغاتی، چه خدماتی را ارائه می دهد؟
گروه تبلیغاتی تابلوسازی، به صنعتی اشاره دارد که در آن تابلوساز، با تخصص بر امر تبلیغات، به طراحی و ساخت و اجرای انواع تابلوهای اعلان می پردازد. این تابلوها می تواند تابلو سر درب باشد یا تابلو تبلیغاتی عظیم در سطح شهر.

آیا هزینه صنعت تابلوسازی برای تبلیغات، مقرون به صرفه است؟
نرخ محصولات تابلوسازی های مختلف، بر اساس کیفیت کار، متریال، ابعاد، جنس و نوع تابلو، تعیین می شود . با یکدیگر تفاوت دارد. بسیاری از تابلوسازی ها، تنها به طراحی و تولید می پردازند و حمل و نقل، نصب و اجرا، تعمیر و نگهداری و کلیه خدمات پس از فروش، بر عهده خود مشتری است. این گونه است که هزینه تبلیغات بالا می رود و این یک مانع مهم بر سر راه استفاده از امکان معرفی در اماکن عمومی است.

 
 تبلیغات در صنعت تابلوسازی
به خصوص برای مواردی که تبلیغات موقتی است، مقرون به صرفه بودن، اهمیت بیشتری می یابد. هرچند که کیفیت خوب، طبیعتا با قیمت بالاتری همراه است اما راه هایی برای کاهش هزینه های تبلیغات وجود دارد که این راه ها، به خدمات تابلوسازی ها، بستگی دارد.
تابلوسازی هایی که مانند گروه تبلیغاتی الماس تبریز، علاوه بر تولید و ساخت تابلو و حروف برجسته، تمام مراحل را از صفر تا صد، انجام می دهند و از تیم تخصصی نصب و اجرا و نگهداری، برخوردارند، دست واسطه گری در صنعت تابلوسازی را کوتاه کرده و به این ترتیب، هزینه های کلی را، برای مشتریان خود کاهش می دهند. به همین دلیل است که چنین تابلوسازی هایی، با وجود خدمات عالی و با کیفیت، مقرون به صرفه تر می باشند.
الماس تبریز، با خط تولید پیشرفته و مجهز، نه تنها کار طراحی و تولید هر نوع تابلو و حروف برجسته با اهداف تبلیغاتی و تجاری و ... انجام می دهد، بلکه نصب و اجرای تابلوها را نیز برعهده گرفته و خدماتی از قبیل تعمیر و نگهداری را نیز، ارائه می دهند و به همین دلیل علاوه بر تنوع و کیفیت، گزینه های مناسبی برا تبلیغات عمومی و محلی، پیش روی مشتریان قرار می دهد.

تابلوسازی گروه تخصصی تبلیغاتی الماس تبریز، سازنده و مجری پروژه ها می باشد.
وقتی پروژه های خود را به گروه تبلیغاتی الماس تبریز می سپارید، می دانید که تمام نیاز شما توسط خود این مجموعه تامین می شود و همین مساله علاوه بر اینکه ضمانتی برای کیفیت به حساب می آید، بدون واسطه و مستقیم، تمام مراحل را با کاهش هزینه های تمام شده، انجام می دهد. به همین دلیل است که قیمت چلنیوم، به عنوان یکی از گران ترین و محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی، در تابلوسازی الماس تبریز، مقرون به صرفه تر می باشد.
الماس تبریز، انواع حروف برجسته و تابلو چلنیوم را، از جمله چلنیوم طلایی، چلنیوم رنگی و .... طراحی و تولید کرده و بر روی نما و زمینه مناسب متصل می کند و تابلوی ساخته شده را در محل مورد نظر، نصب می نماید.

 
 نصب و اجرا توسط الماس تبریز برای تابلوسازی بدون واسطه