حروف برجسته همکاری

10 خرداد 1399 مقالات

 
ساخت حروف برجسته، علاوه بر دانش و مهارت، نیاز به ابزار خاص و دستگاه های برش فلز و دستگاه وکیوم پیشرفته دارد، زیرا این حروف، غالبا از جنس فلزات مانند آلومینیوم، استیل، مس و برنج و .... هستند که کاهی برای افزایش مقاومت و جلوه های بصری، توسط لایه های وکیوم، به خصوص برای نماهای فانتزی و سه بعدی، استفاده می شوند.
ساخت حروف برجسته برای استفاده به صورت تکی و یا ترکیبی، با طرح و رنگ دلخواه مشتری، در ابعاد گوناگون و جنس های متفاوت، با بهره مندی از بهترین ابزار و ماشین آلات و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، با دقت و ظرافت، توسط گروه صنعتی تابلو سازی الماس، واقع در تبریز، انجام می‌ شود.
لازم به ذکر است که گروه تابلو سازی الماس غیر از ساخت و نصب انواع تابلو، به علت بهره مندی از  تجهیزات پیشرفته تابلو سازی مثل دستگاه برش فلزات و دستگاه جوش نقطه ای و دستگاه وکیوم اقدام به ساخت حروف همکاری نیز می نماید.
تابلو سازی الماس، با محصولات خود از قبیل:
حروف همکاری
ساخت حروف برجسته
حروف استیل رنگی    
حروف استیل طلایی
و ... به همکاری با شرکت های تبلیغاتی و تابلو سازی می پردازد.
ساخت حروف برجسته و تولید حروف استیل رنگی و حروف استیل طلایی، در شمال غرب ایران توسط گروه صنعتی تابلو سازی الماس با دقیق ترین و بهترین کیفیت انجام می شود. تولید حروف همکاری استیل، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و پیشرفته ترین دستگاه ها، در راستای هدف اصلی تابلو سازی الماس که همان جلب رضایت مشتریان است، بهترین کیفیت را از آن خود نموده است

.
 
ساخت حروف برجسته

ساخت حروف برجسته در انواع مختلف و ابعاد دلخواه توسط گروه تابلو سازی الماس انجام می‌ شود.
گروه تابلو سازی الماس، با ایده های خلاقانه و بکر، طبق سلیقه و خواست مشتریان، در کنار ساخت انواع تابلو های شهری و تبلیغاتی، بیلبوردها  و نصب آن ها، با داشتن دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه جوش نقطه ای، دستگاه برش فلزات و دستگاه وکیوم به ساخت حروف برجسته نیز اقدام نموده است.
ساخت حروف برجسته به صورت تابلوی وکیوم که یکی از زیباترین انواع ساخت حروف برجسته است، با روکش مقاوم، علاوه بر ظاهر شیک و مدرن، سبک بوده و با شرایط آب و هوایی مختلف سازگاری دارد. تابلو وکیوم ضد آب است و در برابر عوامل آسیب رسان مانند گرد و غبار، نور آفتاب، خش و ضربه استحکام بالایی دارد. ساخت حروف برجسته تابلو وکیوم، نمای سه بعدی دارد.
ساخت حروف برجسته به صورت لایت که داری نور پردازی ال ای دی در پشت حروف است و نیز به صورت معمولی و غیر نوری، برای اتصال در کنار هم یا منفرد، برای نصب روی تابلو کامپوزیت  و سایر تابلوها و یا به صورت نصب جدا و بدون زمینه، انجام می ‌شود.

حروف همکاری و چلنیوم تابلو سازی الماس
ساخت حروف برجسته برای تبلیغات چشم گیر و مدرن، به صورت تابلو های جداگانه از حروف، در ابعاد دلخواه و رنگ مورد نظر مشتریان، انجام می ‌شود.
ساخت حروف برجسته همکاری و چلنیوم، با طراحی متنوع و استفاده از مواد اولیه مرغوب، با برش های دقیق و لبه سازی ظریف و با جزییات، در تخصص تابلو سازی الماس است. نمای سه بعدی رسمی یا فانتزی با رنگ های گوناگون، براق یا مات، طبق سفارش شما تهیه و ساخته می شود.
تابلو سازی الماس آماده همکاری با دیگر همکاران تابلو ساز است تا با تولید تابلو حروف استیل و وکیوم، و نیز ساخت حروف برجسته با تکنولوژی حرفه ای خود، در پروژه های تبلیغاتی شمال غرب ایران، فعالیت خود را گسترش دهد.

حروف استیل طلایی و لایت

حروف استیل رنگی، جهت نصب بر روی تابلو های کامپوزیت نیز به کار می روند.
حروف استیل رنگی یکی از محصولات تابلو سازی الماس در مجموعه طراحی و ساخت حروف برجسته است.
آلیاژ استیل، با مقاومت بالا و شکل پذیری عالی، مناسب ترین آلیاژ برای تولید انواع تابلو و ساخت حروف برجسته است که ماندگاری بالایی دارد و به خاطر جلوه زیبا و جذاب آن، هم لایت و هم بدون نور، چشم گیر است.
ساخت حروف برجسته استیل رنگی، برای نصب بر روی انواع تابلو ها، انجام می شود. این حروف در رنگ های مختلف تولید می شود که برای ساخت حروف برجسته ترکیبی با تنوع رنگی کاربرد دارند. حروف برجسته استیل به رنگ مشکی، محبوب ترین رنگ برای حروف استیل رنگی است.

 
حروف استیل طلایی  یا آینه ای چه ویژگی هایی دارند؟
حروف استیل طلایی، با ظاهر براق به حروف استیل آینه ای ( میرور ) نیز شهرت دارد. از جمله شکیل ترین انواع طراحی و  ساخت حروف برجسته است که با سطح صاف و صیقلی، ضد زنگ و ضد خش بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.
حروف استیل طلایی نمای ساده اما چشم نواز دارد و در واقع زیر مجموعه حروف فلزی تولید شده در فرآیند ساخت حروف برجسته است.

حروف همکاری و تابلو حروف
تابلو سازی الماس با طرح های خاص و بی نظیر برای ساخت حروف برجسته استیل طلایی، به صورت لایت و نیز غیر نوری، آماده همکاری و خدمت رسانی است.
حروف برجسته استیل طلایی، هم برای نصب در فضاهای بسته و هم برای نصب در مکان باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حروف استیل میرور در رنگ نقره ای هم تولید می شود.
ضخامت ورق های استیل که برای ساخت حروف برجسته استفاده می شود، بین ۰.۴ تا ۱ میلی متر است. از آنجا که استیل میرور برای ساخت حروف برجسته، غالبا تزئینی است، با روکش عرضه می شود

.

حروف استیل رنگی
تابلو سازی اطلس، ساخت حروف برجسته استیل میرور نقره ای و طلایی را برای نصب به تنهایی یا بر روی تابلوهای کامپوزیت و ... به عهده می گیرد.

برای همکاری با تابلو سازی الماس تبریز، با ما تماس بگیرید.
همکاران محترم در زمینه تابلو سازی و تبلیغات، می توانند با تابلو سازی الماس، همکاری کرده و از خدمات و محصولات با کیفیت و منحصر به فرد ما، از جمله ساخت حروف برجسته و حروف همکاری و حروف فلزی مانند استیل رنگی یا آینه ای، بهره مند شوند.
تابلو سازی الماس مراحل نصب را نیز به صورت کامل به عهده می گیرد.
انجام تعمیرات و باز سازی یا تجدید تابلو ها و حروف برجسته، از خدمات پس از فروش تابلو سازی الماس تبریز است.