فروش ترموود

18 تير 1399 مقالات

    تابلو ترموود، از چوب ترموود که تحت فرآیند ترموود، ایجاد شده، ساخته و امکان استفاده از زمینه چوبی در فضای باز را فراهم می آورد
ماندگاری و مقاومت بالای این نوع چوب باعث شده است که فروش ترموود تبریز برای مصارف مختلف، روز به روز افزایش یابد و در این راستا تابلوسازی الماس، فروش عمده ترموود و فروش ترموود کاج را در فهرست خدمات خود قرار داده است.

تابلو ترموود از جدیدترین و جذاب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی است که به واسطه نصب انواع حروف برجسته بر روی زمینه چوب ترموود تهیه می شود.
چوب ترموود نوعی چوب صنعتی است.
نام تابلو ترموود و چوب ترموود برگرفته از فرآیند ترموود است، که بر روی چوب های طبیعی انجام می شود و دوام، ماندگاری، مقاومت و کیفیت سازه های چوبی را بالا می برد.
تابلوسازی الماس تبریز، طراحی و ساخت تابلو ترموود و نیز فروش ترموود تبریز و سایر شهرهای شمال غرب ایران را، برای استفاده در ساخت نمای چوبی، دکورهای چوبی، کف پوش ها، تابلو ها و ... در زمره خدمات جدید خود، قرار داده است.

 
 ترموود، امکان استفاده از چوب در زندگی مدرن را فراهم می کند.
تابلو ترموود تبریز، برای تبلیغات بر نمای چوبی، به کار می رود.
استفاده از چوب برای ساخت سازه های مختلف، به خصوص در طراحی و زیباسازی فضا و ساخت نما و کف و وسایل دکوری و تابلوهای با زمینه چوبی و .... محبوبیت زیادی دارد و ظاهری طبیعی، لوکس و شکیل و در عین حال سنتی و فانتزی به سازه های مختلف می بخشد.
 
 قطعات پیش ساخته چوب ترموود برای اجرای دکوراسیون و کف سازی چوبی کاربرد دارد.
با وجود محبوبیت وسایل چوبی، اما به خاطر برخی از ویژگی های چوب که موجب آسیب پذیری آن می شود، مانند حساسیتی که چوب در مقابل آب و رطوبت دارد و باد کرده و ترک می خورد، و یا اینکه هر رنگی را بر روی چوب نمی توان استفاده کرد و یا آسیب پذیری آن در مقابل حرارت بسیار بالا و یا سرمای شدید، همچنین این موضوع که وسایل چوبی تحت تاثیر عوامل شوینده و شیمیایی، خراب می شوند و نیز ممکن است مورد هجوم حشرات مختلف مانند موریانه و یا موجودات میکروسکوپی مانند قارچ، قرار بگیرد و همه این موارد باعث شد که با وجود کیفیت عالی و زیبایی خاص صنایع چوبی، استفاده از آن ها در زندگی مدرن و روز به روز کاهش یابد.
فرآیند ترموود این مشکلات را رفع نموده و دوباره استفاده از سازه های چوبی را، در صنایع مختلف، ممکن و افزون ساخته است؛ از این جمله می توان به تابلو ترموود اشاره کرد.
  کف پوش چوبی با ترموود تبریز ساخته می شود.
تجربه زیبایی همراه با کیفیت، دوام و ماندگاری با تابلو ترموود تبریز
وزن سبک، طراحی و برش آسان، ساخت اشکال مختلف، هزینه های کم، سازگاری با محیط زیست، عدم ایجاد آلودگی و مقاومت بالای چوب، کاربرد ترموود ها را، بیشتر نموده است و استفاده از تابلو ترموود را در صنعت تابلوسازی و تبلیغات، افزایش داده است.
چوب ترموود، چوبی است که در چند مرحله تحت حرارت بالا، دچار تغییراتی می شود که قابلیت ها و مقاومت آن را افزایش می دهد؛ به نوعی مانند دودی کردن چوب است.

 
 چوب ترموود نوعی چوب حرارت دیده است.
اجرا و نصب حروف برجسته بر روی زمینه چوب ترموود، برای ساخت تابلو ترموود تبلیغاتی و نمای ترموود تبلیغاتی در مجتمع ها و ساختمان ها به کار می رود.
تابلو ترموود کیفیت تضمین شده و ماندگاری بالا و مقاومت عالی در برابر انواع شرایط محیطی و عوامل خارجی داشته و همین مزیت های آن، موجب شده است که فروش ترموود تبریز و ساخت تابلو ترموود تبریز و شمال غرب ایران، یکی از محبوب ترین خدمات تابلوسازی الماس، نزد مشتریان محسوب گردد.
  گرم کردن چوب باعث خشک شدن و از بین رفتن رطوبت آن و تغییرات مولکولی چوب می شود.
آنچه در فرآیند ساخت چوب ترموود انجام می شود.
در فرآیند ترموود، ابتدا چوب های برش داده شده را در دمای 100 و 300 درجه سانتی گراد، تحت شرایط خاصی قرار می دهند، تا رطوبت چوب ها از بین رفته و خشک شود.
 
 فرآیند ترموود با استفاده از حرارت بالا انجام می شود.
سپس حرارت را آرام آرام، تا دمای 180 و 200 درجه سانتی گراد، بالا می برند تا کلیه صمغ و رطوبت چوب از آن خارج شود و میزان رطوبت آن به صفر برسد؛ تا زمانی که بخش مرکزی چوب ها به رنگ قهوه ای روشن درآید برای ساعت ها در این شرایط باقی می ماند.
سپس در مرحله بعد ابتدا چوب را تا 100 درجه سانتی گراد به آرامی خنک می کنند و بعد با استفاده از شوک آبی، دمای آن را ناگهان پایین آورده به دمای محیط می رسانند. بعد از این مرحله رطوبت چوب حدود 4 تا 6 درصد خواهد بود. به همین دلیل ویژگی های محصول نهایی این فرآیند برای ساخت تابلو ترموود گزینه مناسبی است.
 

انواع مختلف ترموود
مزایا ترموود نمودن چوب چیست؟
به واسطه آنچه در فرآیند ترموود رخ می دهد، تغییراتی در سطح مولکول های چوب ایجاد می شود، که به این دلیل، تمام حشرات و و جانوران میکروسکوپی آن زدوده شده و این چوب ترموود در مقابل گرما، سرما، باران و باد، رطوبت و نم، مقاوم شده و ماندگاری آن بسیار افزایش می یابد و امکان استفاده از آن در محیط های باز مانند استفاده برای ساخت پله ها و نرده ها و کف حیاط و فضای سبز، در و پنجره ها، نمای ساختمان ها، تابلوهای تبلیغاتی با نام تابلو ترموود و .... فراهم می شود.
 
ترموود کاج، برای تابلو ترموود صنایع تابلوسازی الماس کاربرد دارد.

انواع چوب ترموود بر اساس نوع فرآیند ترموود
فرآیند ترموود به دو قسم کلی انجام می شود و چوب های حاصل از این دو نوع، در دو کلاس D  و S طبقه بندی می شود.
 
نمای ترموود تبریز
نوع ترموود S چوب های سوزنی برگ ها، برای ساخت دکور و تابلو و لوازم مورد استفاده در فضاهای بسته و نیز دکوراسیون و نماهای داخلی مانند مبلمان سازی، کف سازی داخل ساختمان، بخش داخلی درب و پنجره و ... به کار می رود. نوع ترموود S چوب های پهن برگ ها نیز برای استفاده در کف پوش ها، سونای خشک، تابلوهای سر درب، مبلمان مخصوص فضای سبز مناسب هستند، زیرا مقاومت بالاتری نسبت به چوب های سوزنی در مقابل شرایط مختلف دارند.
  ترموود تبریز برای استفاده در سونای خشک و مرطوب
نوع ترموود D بیشتر برای فضاهای باز مناسب هستند و از چوب سوزنی برگ ها مورد استفاده در ترموود D، برای سرویس بهداشتی، حمام و سونای مرطوب و استخرها، نمای ساختمان، پشت پنجره، و کف سازی فضاهای سبز استفاده می شود. چوب ترموود D پهن برگ ها نیز برای تمام مصارف قابل استفاده بوده مقاومت بسیار بالایی دارد و بهترین گزینه برای استفاده در ساخت تابلو ترموود است.
 
 تابلو ترموود تبریز
فروش ترموود تبریز، به صورت عمده در تابلوسازی الماس
از آنجا که گروه تخصصی و مجرب تابلو سازی الماس تبریز، در امور تبلیغاتی پیشگام بوده و همواره در حال تولید جدیدترین محصولات و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته است، طراحی، ساخت و فروش ترموود تبریز و شمال غرب ایران را بر عهده گرفته است و انواع تابلو ترموود با حروف برجسته مختلف چلنیومی و لبه سوئدی و .. را با بالاترین کیفیت، مطابق با سفارش مشتری، برای کاربردهای مختلف و نصب در مکان های گوناگون و در سایزهای متنوع، انجام می دهد.
فروش ترموود تبریز در تابلوسازی الماس هم برای ساخت تابلو ترموود بوده و نیز به صورت فروش عمده ترموود برای ساخت نمای ترموود تبریز و سایر محصولات ترموود تبریز توسط شرکت ها و تولید کنندگان وسایل چوبی و طراحان دکوراسیون، انجام می شود.
در حال حاضر فروش ترموود تبریز در تابلوسازی الماس، با چوب ترموود کاج بوده و به زودی انواع دیگر ترموود نیز به محصولات این گروه تخصصی اضافه می شود.   
 
فروش عمده ترموود تبریز در تابلوسازی الماس