مشخصات و ساخت فلکسی فیس

27 بهمن 1399 مقالات

 

 

   در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با موضوع تابلوسازی تبریز آشنا نموده و درباره تابلوهای فلکسی فیس که نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی هستند، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تابلوسازی تبریز، تولید بهترین انواع تابلو های فلکسی فیس
 
تابلوسازی تبریز(1)
تابلوسازی، یکی از صنایعی است که از گذشته تا کنون تغییراتی در تولید و ساخت آن ایجاد شده و امروزه در زمینه تولید و ساخت تابلو های تبلیغاتی، پیشرفت هایی صورت گرفته که باعث تغییر تابلو ها از تابلو های ساده و در اصطلاح بنری، به تابلوهای فلکسی فیس شده است. تغییر این تابلو های تبلیغاتی به منظور جلب توجه بیشتر و زیبایی تابلو ها صورت گرفته و لذا تابلوهای قدیمی و ساده و در اصطلاح بنری، جای خود را به تابلوهای جدید و برقی داده اند. تابلوسازی تبریز به عنوان بهترین و با کیفیت ترین انواع تابلوسازی ها در سطح کشور شناخته شده و شهر تبریز به عنوان یکی از برترین و پیشقدم ترین شهر ها در کشور می باشد که به تولید و طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی می پردازد. تابلو هایی تحت عنوان تابلوهای فلکسی فیس، نسل جدید تابلوهایی هستند که در تابلوسازی تبریز ساخته می شوند و برای مصارف تبلیغاتی گوناگون به فروش می رسند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با موضوع تابلوسازی تبریز آشنا نموده و درباره تابلوهای فلکسی فیس که نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی هستند، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید
.

     

 

خرید تابلو تبلیغاتی از تابلوسازی تبریز
همانطوری که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، شهر تبریز یکی از شهر هایی است که در زمینه تولید و عرضه تابلو های تبلیغاتی به عنوان یکی از شهر های پیشقدم در سطح کشور شناخته شده که بسیاری از افرادی که برای کسب و کار و تجارت خود نیاز به تابلو های تبلیغاتی دارند، ترجیح می دهند تابلوهایی با کیفیت و زیبا از تابلوسازی های تبریز سفارش دهند. در شهر تبریز تابلوسازی های متعددی وجود دارد که به تولید و عرضه تابلوهای تبلیغاتی می پردازند. یکی از جدید ترین انواع تابلوهایی که امروزه در سطح کشور و علی الخصوص در شهر تبریز در حال تولید بوده و تکنولوژی ساخت و تولید آن چند سالی است که به کشور وارد شده است، تابلوهای فلکسی فیس می باشند. این نوع تابلوها، نسبت به تابلو های بنری و ساده تفاوت هایی دارند که باعث شده است استفاده از این تابلو ها بسیار گسترش یابد. در ادامه سعی خواهیم کرد تا درباره تابلو های فلکسی فیس و تفاوت های آن ها با تابلو های ساده و بنری به بحث و گفت و گو بپردازیم.

تابلو فلکسی فیس
همانطوری که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، نسل جدید تابلو های تبلیغاتی که امروزه طرفداران زیادی در سطح کشور دارند، تابلو های فلکسی فیس هستند. این تابلوها تکنولوژی ساخت ویژه ای که دارند این است که از لامپ های مهتابی خاصی برای نوردهی به تابلو در ساختار آن استفاده شده است. اصولا تابلو های فلکسی فیس ویژگی ممتازی که دارند، این ویژگی است که قابلیت عبور دادن نور را از خود دارا می باشند. با عبور نور از این ساختار، تابلو روشن تر و نورانی تر از تابلو های ساده و بنری نمود پیدا خواهد کرد که باعث زیباتر شدن این نوع تابلو ها می شود. زیبا و نورانی شدن این تابلو ها، به نوبه خود سبب افزایش جلب توجه آن ها شده و باعث افزایش رونق کسب و کار می شود. امروزه معمولا و در بیشتر موارد، از این نوع تابلوها برای سر درب مغازه ها و واحد های تجاری، همه انواع تبلیغات محیطی، بیلبورد های سطح خیابان ها، تابلو های فروشگاه ها و ... استفاده شده و باعث زیبا سازی شهر ها شده اند.


 

تابلو فلکسی فیس(2)

تفاوت تابلو های فلکسی فیس و تابلو های بنری ساده
همانطوری که در پاراگراف های قبلی نیز اشاره کردیم، تابلو های فلکسی فیس، تفاوت عمده ای که با تابلوهای بنری ساده دارند، این است که نور را می توانند از خود عبور داده و نوشته های آن روشن تر و درخشان تر نمایان می شوند. در قسمت زیرین تابلو های فلکسی فیس معمولا لامپ های مهتابی قرار دارد که روشنایی ایجاد شده توسط این لامپ ها با عبور از تابلو، منظره زیبا و درخشانی را فراهم خواهد کرد. حال آن که در مورد تابلوهای بنری ساده این نوع لامپ ها وجود ندارند. در تابلوسازی تبریز، تابلو های فلکسی فیس با ظرافت و زیبایی خاصی تولید شده و به فروش می رسند. کیفیت تابلو های فلکسی فیس تولید شده در تابلوسازی تبریز به مراتب از انواع تولید شده در مراکز و شهرستان های دیگر بالاتر بوده و لذا مشتریان زیادی در سطح استان و حتی کشور دارند.
 
تابلو فلکسی فیس(3)
مراقبت و نگهداری از تابلو های فلکسی فیس
با توجه به این که در طراحی و تولید تابلو های فلکسی فیس از لامپ های مهتابی و تجهیزات برقی و روشنی خاصی استفاده می شود، مراقبت و نگهداری از اتصالات برقی و مهتابی این تابلو ها، از جمله مواردی است که باید به آن توجه نمود. در صورتی که هرگونه مشکلی در اتصالات برقی و لامپ های مهتابی قسمت زیرین تابلو وجود داشته باشد، ممکن است تابلو نمای زیبای خود را از دست داده و جلوه مناسبی نداشته باشد. لذا سرویس مناسب و مراقبت و نگهداری از این تجهیزات روشنایی، برای حفظ زیبایی و جلوه این نوع تابلو ها بسیار مهم و ضروری می باشد. در صورتیکه اتصالات برقی و لامپ های مهتابی این نوع تابلو ها مشکلی نداشته باشند، معمولا توصیه می شود بطور سالانه سیستم های برقی آن چک شود تا از صدمه و آسیب به تجهیزات برقی آن جلوگیری به عمل آید. این در حالی است که در صورت ایجاد مشکل در سیستم برقی تابلو فلکسی فیس، بایستی کارشناسان و متخصصان برقی که در زمینه تولید و طراحی تابلو های فلکسی فیس فعالیت می کنند را در جریان گذاشته تا مشکل را برطرف نمایند. معمولا شرکت های تولیدی تابلو های تبلیغاتی، کارشناسان و متخصصانی دارند که جهت سرویس این تابلو ها از تخصص آن ها بهره گرفته می شود.

کلام آخر
در این مقاله سعی شد تا شما را در ابتدا با تابلوسازی تبریز آشنا نموده و در ادامه درباره تابلو های فلکسی فیس که نسل جدید تابلو های تبلیغاتی هستند، توضیحاتی ارائه دادیم. در آخر نیز درباره سرویس تابلوهای تبلیغاتی نیز به بحث و گفت و گو پرداختیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.