تابلو برای پزشکان و داروخانه

29 فروردين 1401 مقالات

    جلوه بسیار زیبا و در عین حال لوکس تابلو استیل، نکته غیر قابل چشم پوشی می باشد که زیبایی و جلوه خود را برای تابلو پزشکی به ارمغان خواهد آورد.
همه چیز در مورد تابلو استیل
جلوه بسیار زیبا و در عین حال لوکس تابلو استیل، نکته غیر قابل چشم پوشی می باشد که زیبایی و جلوه خود را با هر مدل، فونت و سایز برای تابلو پزشکی به ارمغان خواهد آورد. شایان ذکر است بدانید که که انواع استیل ها ( براق، خش دار و مات )  زیبایی خاص خود را دارند. در حقیقت این جنس از تابلوها، جهت تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.
در واقع این نوع از تابلوها علاوه بر زیبایی خاص، دارای مزایای فراوانی می باشند و برای تمامی مشاغل کاربرد دارند. با توجه به اینکه برخی از مطب ها واقع در ساختمان پزشکان، دارای چندین واحد ( در هر طبقه ) می باشند. در نتیجه نصب تابلو جهت سهولت دسترسی و همچنین اطلاع رسانی بیماران و مراجعه کنندگان ضروری می باشد

.

 
تابلو استیل
تابلو پزشکان
یکی از پرکاربردترین و رایج ترین تابلوهایی که به عنوان تابلو راهنما جهت معرفی نمودن مطب ها ملاحظه می نماییم، تابلو پزشکی ( تابلو استیل) است. پزشکان فراوانی در شهر، مشغول به فعالیت می باشند. در نتیجه این پزشکان جهت معرفی تخصص و اسم خود، از تابلو پزشکی استفاده می نمایند.
تابلو پزشکی یکی از رایج ترین تابلوهای راهنما می باشد که درب ورودی مراکز درمانی، مطب های پزشکان و ... دیده می شود. در واقع یک تابلو پزشکی، علاوه بر طراحی زیبا  و نورپردازی، بایستی نظر بیماران و مراجعین را به خود جلب نماید. چنانچه پزشکی می باشید که مراجعین کمی دارید، لازم است که در طراحی و ساخت تابلو پزشکی خودتان تجدید نظر نماید. یک تابلوی زیبا و شیکی ( تابلو استیل) سفارش دهید، تا  خوبتر دیده شوید.
در واقع نمایش نام دکتر و لوگو در تابلو استیل در کنار نورپردازی کاملا حرفه ای و خاص جلوه بسیار شیک و خاصی به مطب پزشک می دهد. در نتیجه داشتن یک تابلوی زیبا برای هر دندانپزشکی یا مطبی لازم می باشد

.

 
تابلو استیل
تابلوسازی با حروف استیل و مزایای خاص آن
این روزها با توجه به زیبایی، جنس، کیفیت و دوام استیل، از آن در تابلو سازی ( تابلو استیل) به وفور استفاده می شود. با توجه به هزینه ای که جهت این نوع تابلوها صرف می شود، تابلوها از جذابیت و دوام بیشتری برخوردار می باشند. همانطور که میدانید استیل، قابلیت های بسیار بالایی ( زنگ نمی زند و هیچ نوع خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند) دارد. شما عزیزان با توجه به اندازه، حروف و فونت می توانید، مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را سفارش دهید.
تابلو پزشکی می تواند با استفاده از مواد استیل طراحی و همچنین ساخته شود. در این روش، تابلوها را به صورت بدون قاب یا قاب دار و به شکل استیل با حروف پلکس طراحی و می سازند. تابلو استیل طلایی، بیشترین کاربرد را در تابلو پزشکی دارد.
قیمت
در واقع استیل، فلزی تقریبا گران می باشد. در نتیجه با توجه به مدل، طرح، اندازه و ....قیمت آن متغیر می باشد. این نوع از تابلوها، از تنوع رنگی برخوردار نمی باشند. اما به علل زیبایی فراوان، مشتریان فراوان و خاص خود را دارند.
به جرات میتوان ادعا کرد که تابلو تبریز با توجه به کارایی بسیار بالا و وجود نیروهای حرفه ای و کاربلد، به راحتی می تواند سفارشات شما مشتریان گرامی را با هر نوع استیلی ( براق، خش دار و مات ) با کیفیت بسیار بالا، قیمت های مناسب و در عین حال زیبایی هرچه تمام، بسازند و آن را نصب نمایند. وب سایت ما به نشانی www.tabloalmas.com می باشد.