تابلو فلکس فیس

10 مهر 1403 مقالات

تابلو فلکس فیس

فلکس فیس چیست؟

چگونه می توان آن را سفارش داد و چه مدل هایی دارد؟ و ... سوالات متداولی هستند که در این خصوص وجود دارد و ما در این مقاله، می خواهیم به آنها پاسخ داده و آگاهی شما را در مورد این نوع تابلو، بالا ببریم. پس اگر می خواهید با این نوع تابلو و نمونه های آن آشنا شوید، این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید.

تابلو ساخته شده توسط تیم تابلوسازی الماس

سفارش تابلو

تابلو فلکس فیس

تابلو فلکسی فیس چیست؟ تبلیغات، روز به روز در حال گسترش هستند و چاپ تبلیغات بر روی فلکس فیس یا تابلو های فلکسی، یکی از روش های تبلیغات به شمار می رود. اکثر افراد برای کسب و کار خود در سر در مغازه ها، اقدام به نصب این نوع تابلو ها کرده اند. قبل از این که به بررسی تابلو فلکس فیس بپردازیم، باید بدانید که فلکسی چیست؟ فلکسی، یک نوع پلاستیک نرم است و قابلیت چاپ بر روی آن وجود دارد. برای چاپ، از دستگاهی استفاده می شود که با کمک این دستگاه، می توانید تابلو فلکس فیس را بسازید. دستگاه فلکسی، می تواند بیش از 16 میلیون رنگ را چاپ کند. پس می توان تابلو فلکس فیس را نوعی تابلو تبلیغاتی معرفی کرد که با کمک لامپ روشن شده و بر روی آن از تصاویر و متن های تبلیغاتی استفاده می کنند.
 

 نکات مهم خرید تابلو فلکسی
 تابلو


انواع تابلو فلکسی

روز به روز بر نمونه های مختلف تابلو فلکس فیس اضافه می شود. پیشرفت علم و تکنولوژی، سبب به وجود آمدن نمونه های مختلف این نوع تابلو ها شده است. تابلو فلکسی برجسته، نمونه ای از این نوع تابلو ها می باشد که برای چاپ آن، از دستگاه سه بعدی فلکسی کمک می گیرند. این دستگاه، به فلکس فیس شما عمق داده و آن را برجسته تر نشان می دهد. در نتیجه این نوع تابلو، جذابیت بیشتری داشته و مورد توجه افراد قرار می گیرد. بسته به ویژگی های هر نوع تابلو فلکسی، قیمت چاپ فلکسی متفاوت می باشد. قبل از سفارش بهتر است با انواع تابلو فلکسی آشنا شده و ویژگی های هر کدام را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به صورت کلی، این نوع تابلو را در دو نمونه تولید می کنند. در ادامه، این دو نمونه را نام می بریم:
 

 مزایای تابلو فلزی مدرن

مزایای تابلو فلزی مدرن


•    تابلو فلکسی بدون نور: یکی از انواع تابلو فلکسی، تابلو بدون نور است که در آن از روشنایی استفاده نمی شود.
•    تابلو فلکسی پشت نور SMD: همان گونه که گفتیم، می توانند تابلو را از پشت با مهتابی روشن کنند. به این نوع تابلو، تابلو فلکس پشت نور گفته می شود.
ساخت تابلو در تابلو سازی الماس
ساخت تابلو فلکس فیس، در طی مراحل مختلفی صورت می گیرد. در ادامه، این مراحل را نام می بریم:
1.    در ابتدا، یک کلاف آهنی را متناسب با سایز تابلو می سازند.
 

 

 


2.    سپس، روی کلاف آهنی را با یک فویل آلومینیومی به نام سپری می پوشانند.
3.    روی سپری، چاپ تابلو صورت می گیرد و بر روی فلکسی این کار را انجام می دهند. به همین دلیل، این تابلو را به این نام می شناسند.
4.    سپس در زیر کلاف، ورق های گالوانیزه می گذارند و این ورق ها، مهتابی هم دارند.
5.    سپس دور تا دور کلاف را با ورق گالوانیزه می پوشانند تا آب به آن نفوذ نکند.
می توانید انواع تابلو فلکس فیس را توسط این سایت سفارش دهید. در نظر داشته باشید که در صورت سفارش این تابلو بدون پشت نور و درخواست پروژکتور، هزینه ی پروژکتور به صورت جدا برای شما محاسبه می گردد. امروزه بر تعداد تابلوسازی ها و مجموعه های چاپ فلکس فیس افزوده شده است. بهترین راه برای انتخاب یک مجموعه ی کاربلد و حرفه ای، این است که به رزومه و تجربه ی کاری آن ها توجه کنید. در کنار این موضوع، بهتر است از مجموعه ای کمک بخواهید که می توانند صفر تا صد چاپ و نصب تابلو فلکس را انجام دهند. این تابلوسازی، یکی از این مجموعه ها بوده و می تواند نیاز های شما را در این خصوص برطرف کند.
 

قیمت فلکس فیس

قیمت فلکس فیس روز به روز در حال تغییر است و قیمت این نوع تابلو در سال 1403 با بقیه ی سال ها، متفاوت می باشد. اگر می خواهید قیمت این تابلو را بدانید، باید از سایت های معتبر برای این موضوع کمک بگیرید. یکی از سایت ها برای دریافت بروز ترین قیمت ها، سایت تابلو الماس می باشد که می تواند انتخاب خوبی برای پیدا کردن قیمت های بروز و سفارش نمونه های مختلف این نوع تابلو ها باشد. از طرفی قیمت فلکس فیس در این سایت، بر اساس انواع مختلف آن عنوان شده است. قیمت اتحادیه، به شرح زیر است:
•    تابلو فلکس فیس پشت نور (چاپ کره)، قیمت هر متر مربع 3 میلیون تومان
•    تابلو فلکس فیس پشت نور (چاپ چینی)، قیمت هر متر مربع 2 میلیون و هشتصد هزار تومان
•    تابلو فلکس فیس بدون نور (چاپ کره)، قیمت هر متر مربع 1 میلیون و ششصد هزار تومان
•    تابلو فلکسی بدون نور (چاپ چین)، قیمت هر متر مربع 1 میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان
•    قیمت تابلو فلکس فیس با نور مهتابی، 4 میلیون تومان به ازای هر متر مربع

نمونه تابلو

نمونه تابلو فلکس فیس که در سایت ها وجود دارد، می تواند برای ایده گرفتن یا دیدن کیفیت کار هر تابلوسازی مهم باشد. در این سایت هم برای این که شما کیفیت کار بالای تابلو سازی الماس را ببینید، نمونه کار ها درج شده اند. با بررسی نمونه کار ها، می توانید برای سفارش فلکس فیس، سریعتر اقدام کنید.