ساخت تابلو گردان

20 مهر 1403 مقالات

ساخت تابلو گردان

لایت باکس ها را می توانیم از مهمترین مدل های تبلیغات بصری معرفی کنیم

شاید برای بسیاری از کاربران این سوال اساسی که لایت باکس چیست؟ پیش آمده باشد. لایت باکس ها را می توانیم از کاربردی ترین ابزارهای مدیریتی در امر تبلیغات و بازاریابی شرکت ها و مجموعه های اقتصادی معرفی کنیم. این ابزارها در واقع دارای ساختاری جعبه ای شکل می باشند و با کمترین میزان مصرف برق می توانند بالاترین تاثیرگذاری را از خود به جای بگذارند. کاربران می توانند این ابزارها را در اندازه های دلخواه سفارش دهند و اقدام به تولید آنها نمایند. این جعبه جادویی می تواند بالاترین تاثیر را در مخاطبان خود بگذارد و در امر بازاریابی نقش مهمی را ایفا کنند. تاباندن نور از فضای پشتی به پوسترهای تبلیغاتی زمینه تاثیرگذاری آنها را افزایش می دهد و مفهوم انتقال داده شده را در نگاه مخاطب پر رنگ تر می نماید.
همین امر سبب شده تا امروزه شرکت های معتبری مانند تابلوسازی الماس در زمینه تولید و عرضه این محصولات فعالیت نمایند. کارشناسان مجموعه الماس به کاربران در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و بسیاری از نمایشگاه های تخصصی توصیه می کنند تا با استفاده از این نوع تابلو تبلیغاتی زمینه موفقیت خود را بیش از گذشته مهیا نمایند.
 

 طراحی و ساخت لایت باکس

تابلوسازی الماس


 
لایت باکس چیست؟

در ابتدا و پیش از آنکه به این پرسش مهم که لایت باکس چیست؟ پاسخ دهیم لازم می دانم به این مورد اشاره کنیم که استفاده از این ابزارها زمان طولانی است که در بین کاربران متداول گردیده است. نمونه های قدیمی تر این ابزار به کمک لامپ های فلورسنت ظرفیت مورد نظر کاربر را فراهم می نمودند. البته به دلیل ضعف های متعدد این نمونه به تدریج کاربرد آنها محدود گردید. لامپ های به کار رفته در این ابزارها غالبا به سرعت می سوختند و کاربر مجبور به تعویض این لامپ ها بود. عدم شفافیت و جذابیت نور در این تابلوها را می توانیم از دیگر دلایل کاربرد کمتر این محصولات در صنایع مختلف عنوان نماییم.
البته تولید کننده در تولید لایت باکس های کنونی توانسته این ضعف ها را از بین ببرد و محصولی کاربردی و مناسب تولید نماید. به شکلی که مدل های جدید این محصول از شفافیت نور بیشتری برخوردار می باشند و ظرافت بالاتری در تولید آن اعمال گردیده است. همچنین محصولات جدید از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و در نتیجه ماندگاری بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه نشان می دهند. نصب آسان و قیمت مناسب این محصولات را می توانیم از مهمترین دلایل افزایش علاقه کاربران به این محصولات عنوان نماییم.

 

از این محصول در امر تبلیغات چه استفاده ای می شود؟

کاربران می توانند از لایت باکس ها به طور گسترده ای در امر تبلیغات استفاده نمایند. در ابتدا عمده ترین کاربردی که برای این وسایل مشاهده شده استفاده از آن در فرودگاه ها، فروشگاه های معتبر و شناخته شده و بسیاری از ترمینال های مسافرتی می باشد. همچنین امروزه از این ابزارها به منظور معرفی اماکن عمومی مانند بیمارستان ها، پارک ها و حتی ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی نیز استفاده می شود. معرفی برندهای معروف و شناخته شده عرضه محصولات از دیگر کاربردهای قید شده برای این محصول می باشد.
همچنین امروزه کاربران از نمونه های لوکس این محصول نیز برای دیزاین و دکور سقف های کاذب نیز استفاده می کنند. به خاطر داشته باید که کاربران می توانند از لایت باکس به کرات استفاده نمایند. یعنی کاربر می تواند در صورت نیاز اقدام به تعویض تصاویر تعبیه شده در این ابزارها نماید. قابلیت نصب این محصول به صورت آویز، ایستاده و ثابت سبب شده تا کاربران بتوانند در شرایط مختلف از این محصول استفاده نمایند.
 

تابلو لایت باکس
 تابلو لایت باکس

معرفی انواع مدل های لایت باکس

کاربران باید بدانند که می توانند لایت باکس ها را در انواع مدل های مختلف و متناسب با نیاز خود سفارش دهند. لایت باکس های کریستالی، OutDoor و آلومینیومی بخشی از انواع مدل های این ابزار کاربردی می باشند.

معرفی لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی یکی از انواع مدل های کاربردی این محصول می باشد که در بین کاربران بسیار پرطرفدار است. این محصول با کاهش مصرف برق و ضخامت توانسته نیاز کاربران رستوران ها، فروشگاه ها و داروخانه ها را تامین نماید. جذابیت بالای نمایش تصاویر در این نوع خاص از تابلوهای تبلیغاتی را می توانیم از دیگر دلایل کاربرد گسترده آن عنوان نماییم. نور تولید شده در این محصول از طریق ال ای دی ها و اس ام دی ها تولید می گردد و همین امر سبب افزایش جذابیت بصری در این محصولات شده است. کاربران می توانند این محصول را به راحتی بر روی هر سطحی نصب و از مزایای آن استفاده نمایند.
 

لایت باکس کریستالی
لایت باکس کریستالی

معرفی OutDoor

از لایت باکس OutDoor عموما در فضاهای باز استفاده می کنند. مقاومت و کیفیت بالا در تولید این محصول را می توانیم از مهمترین دلایل این امر عنوان کنیم. مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل لایت باکس از مهمترین ویژگی های ساختاری قابل توجه در تولید این محصول کاربردی می باشد.

لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس آلومینیومی نیز از دیگر مدل های کاربردی لایت باکس می باشد که در ساخت آن از ماده اولیه فلکسی استفاده شده است. مصرف بسیار کم برق در این مدل تابلو تبلیغاتی را می توانیم به عنوان مهمترین ویژگی ساختاری این وسیله معرفی نماییم.
 

در تولید و سفارش این محصول به چه عواملی توجه می شود؟

پیش از سفارش لایت باکس نیاز است تا کاربران تیم تولید این محصول را از نوع کاربری مدنظر خود آگاه نمایند. به خاطر داشته باشید تعیین موقعیت مکانی کاربرد یکی از مهمترین معیارهایی می باشد که توسط کاربر باید مشخص شود. در نتیجه پیش از سفارش محصول کاربر باید مکان نصب، نوع محصول و یا خدمت ارائه شده در تبلیغات و شرایط جوی محل نصب تابلو را مشخص نمایید.
باید مشخص شود که مخاطب اصلی شما راننده های خودروها هستند و یا عابران پیاده همچنین کاربر باید فاصله دید لایت باکس از مخاطب تبلیغ را نیز کاملا مشخص کند. استفاده از محصولاتی مانند لایت باکس ها می تواند به افزایش مخاطبان کسب و کارها کمک نماید. همچنین زمینه توسعه تبلیغات بصری را برای آنها فراهم کند.