تابلو سه بعدی مدرن

24 مهر 1403 مقالات

تابلو سه بعدی مدرن

تابلو سه بعدی تبلیغاتی یکی از نوآورانه ‌ترین و جذاب ‌ترین روش ‌های تبلیغاتی در عصر جدید می باشد. این تابلوها با تکیه یه طراحی خاص و همچنین استفاده از تکنولوژی های مدرن تولید شده اند. تکنیک ‌های مدرن به کار برده شده در فرایند ساخت آنها، جلب توجه بیشتر متقاضیان را به همراه داشته است. تا جایی که از این ابزارهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری موثر در برندینگ و تبلیغات موثر یاد می شود. حال این سوال پیش می آید که: آیا تمامی تابلوهایی که به صورت سه بعدی طراحی می شوند، جذاب و کاربردی هستند؟ خصوصیات بهترین و کاربردی ترین تابلو سه بعدی چیست؟ در تولید این تابلوها از چه متریال هایی استفاده می شود؟ استفاده از این تابلوها برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ برای اینکه بتوانید به پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر دست یابید، با ما همراه باشید.
 

تابلو ال ای دی سه بعدی

تابلو ال ای دی سه بعدی


شناخت تابلو سه بعدی تبلیغاتی

در عصر حاضر شاهد استفاده از روش های تبلیغاتی منحصر بفردی هستیم. یکی از روش هایی که از دیرباز تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و با نتایج موفقیت آمیزی مواجه بوده است، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد. این تابلوها به یکی از اجزا جدا نشدنی از تبلیغات موثر کسب و کارها، مبدل شده اند. نکته اینجاست که فناوری های جدید و مدرن، این روش از تبلیغات را نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی نموده اند.
تابلو سه بعدی یکی از تابلوهای مدرن است که با تکنیک سه بعدی سازی، تبلیغات حیرت انگیزی را اجرا می کنند. این تابلوها در انواع مختلفی قابل استفاده هستند. کیفیت در تولید، طراحی خیره کننده، جذابیت فوق العاده، ابعاد متفاوت و بسیاری از فاکتورهای دیگر، محبوبیت این تابلوها را دو چندان نموده اند.

انواع تابلو سه بعدی

تابلو سه بعدی در انواع مختلفی تولید می شوند. به طور کلی این تابلوها را در دسته بندی های متفاوتی قرار می دهند که عبارتند از:
•    تابلو حروف برجسته سه بعدی: این تابلوها با استفاده از حروف برجسته و نورپردازی مناسب ساخته و اجرا می شوند. حروف برجسته ی تولید شده از متریال‌ های مختلفی مانند: پلکسی گلاس، آلومینیوم یا چوب برخوردار خواهند بود.
•    تابلوهای LED سه بعدی: در این تابلوها از تکنولوژی LED استفاده شده است. این تابلوها اغلب قابلیت تغییر رنگ و انیمیشن را در بر دارند.
•    تابلوهای نئون سه بعدی: در تولید و ساخت این تابلوها از لوله‌ های نئون استفاده شده است. طراحی خیره کننده و نورپردازی خاص این تابلوها، جلوه‌ ای جذاب و مدرن را برای آنها به ارمغان آورده اند.
•    تابلو کامپوزیت سه بعدی: در تولید این تابلوها از ترکیب چندین متریال استفاده می شود. مواردی مانند: سبک بودن، مقاومت بالا و ... این تابلوها را به گزینه ‌ای مناسب برای نصب در فضاهای مختلف مبدل نموده است.
 

تابلو کامپوزیت استیل آذرپود تبریز

تابلو کامپوزیت استیل آذرپود تبریز


موارد استفاده از انواع تابلوهای سه بعدی

از تابلو سه بعدی در بسیاری از صنایع و حوزه ‌های مختلف استفاده می شود. این تابلوها با قابلیت جلب توجه فوق العاده، بهترین گزینه برای تبلیغات کاربردی و هوشمندانه به شمار می روند. از جمله کاربرد و موارد استفاده از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •    فروشگاه ‌ها و مراکز خرید
  •    رستوران ‌ها و کافه ‌ها
  •    انواع شرکت‌ های خدماتی
  •    نمایشگاه ‌ها و رویدادها

اخبار مرتبط:

ساخت تابلو گردان

متریال تولیدی تابلو سه بعدی

در طراحی و ساخت تابلو سه بعدی از متریال ‌های مختلفی بهره برداری می شود. هر کدام از این متریال های تولیدی تاثیر بسزایی بر روی: تعیین قیمت تابلو سه بعدی، مقاومت تابلو، کیفیت تابلو، وزن تابلو و ... خواهند داشت. از جمله متریال های تولیدی این تابلوها عبارتند از:
 

انواع متریال تولیدی

ویژگی ها و خصوصیات

پلکسی گلاس

متریالی بسیار شفاف و سبک که سهولت در برش و شکل دادن را در بر دارد.

آلومینیوم

برخورداری از وزن سبک و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل جوی مختلف

چوب

قابلیت ایجاد یک ظاهر گرم و طبیعی

کامپوزیت

مقاومت بسیار بالا، وزن سبک و کیفیت عالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نحوه ساخت و استفاده از تابلوهای سه بعدی

برای ساخت تابلو سه بعدی باید مراحل زیر را سپری کرد:
1.    طراحی: اولین مرحله طراحی تابلو است که با استفاده از نرم‌ افزارهای طراحی گرافیکی انجام می پذیرد. در این مرحله، ابعاد، رنگ‌ ها و نوع متریال مشخص می‌ گردد.
2.    برش و شکل ‌دهی: حال که متریال انتخاب شده است، با توجه به طراحی مناسب برش داده شده و به شکل مورد نظر در می‌ آید.
3.    مونتاژ: پس از برش، قطعات برش خورده به یکدیگر متصل می‌ شوند و تابلو به شکل نهایی خود می ‌رسد.
4.    نورپردازی: در صورت نیاز، سیستم‌ های نورپردازی به تابلو اضافه می ‌شوند. این مرحله در ایجاد جلوه ای جذاب نقش انکار ناپذیری دارند.
5.    نصب: در نهایت، تابلو در محل مورد نظر نصب می ‌شود.
 

انواع تابلوهای تبلیغاتی

انواع تابلوهای تبلیغاتی


خصوصیات بهترین تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی

برای اینکه بتوانید خصوصیات بهترین تابلو سه بعدی را بشناسید، بهتر است از مشاوره های کارشناسان زبده در این زمینه استفاده کنید. به هر حال ویژگی های زیر تاثیر بسزایی بر روی کیفیت، مرغوبیت و مقاومت تابلوهای سه بعدی خواهند داشت.

  •     برخورداری از جذابیت بصری فوق العاده با تکیه به ایده های نوآورانه
  •     در بر داشتن کیفیت بسیار بالا در متریال تولیدی که تضمین کننده ی ماندگاری و طول عمر بالای آنها می باشند.
  •     استفاده از سیستم ‌های نورپردازی که جلوه تابلو را بهبود ببخشند.
  •     قابلیت سازگاری با محیط و افزایش زیبایی محیط مورد نظر

بهره برداری از بهترین خدمات تابلوسازی

تابلوسازی الماس با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای سه بعدی، به مشتریان خود کمک می ‌کند تا برند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی نمایند. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌ های روز و متریال ‌های با کیفیت، تابلوهایی با طراحی‌ های خلاقانه و جذاب را تولید می ‌کند.لازم به ذکر است که عوامل زیر سبب افزایش محبوبیت این تابلوسازی و استفاده ی گسترده از خدمات آن، شده است.

  •     تجربه و تخصص (در این تابلوسازی می توان شاهد فعالیت تیم متخصص و با تجربه ای بود که از توانایی در طراحی و ساخت تابلوهای با کیفیت برخوردار هستند.)
  •     تنوع در خدمات (ارائه انواع تابلوهای سه بعدی، حروف برجسته، تابلوهای  LED و غیره)
  •     کیفیت بالا (تمامی تابلوهای ساخته شده در این مجموعه کیفیت بالایی را در بر دارند. چرا که در فرایند تولید آنها از تکنیک های روز دنیا و متریال های مرغوب و باکیفیت بهره برداری شده است.)
  •     پشتیبانی و خدمات پس از فروش (ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به مشتریان برای انتخاب بهترین گزینه از دیگر خدمات تابلوسازی الماس است.)