تابلو وکیوم، نوعی تابلو حروف برجسته با نمای سه بعدی و براق است.   تابلو وکیوم، نمونه جدیدی از تابلو حروف برجسته است که تابلوسازی الماس تبریز با تکنیک های روز و دستگاه های مدرن، به روش ترموفرمینگ و پرس در خلاء، انواع حروف برجسته وکیومی با نمای براق و سه بعدی را در ابعاد مختلف طراحی و تولید می کند.
تابلوتبریز با فن آوری تابلوسازی حروف وکیوم در مجموعه خود، به روزترین شیوه تبلیغات شهری را به مشتریان خود ارائه می کند
.

 


 
تابلو وکیوم، نمای براق و فانتزی از رقص رنگ های جذاب را به نمایش می گذارد.
تابلو وکیوم را بیش از هر چیزی می توان به تابلویی پر از حروف آبنباتی تشبیه کرد که دلبرانه نگاه را با خود به نشاط کودکانه مهمان می کند.
تابلوسازی الماس تبریز، متخصص در طراحی، تولید و نصب انواع تابلو و انواع حروف برجسته در شمال غرب ایران است. گروه الماس تابلوتبریز، در کنار تمام محصولات خود، ساخت و اجرای حروف برجسته براق وکیومی و تولید تابلو وکیوم را انجام می دهد.
تابلوهای وکیومی، علاوه بر حروف، از اشکال سه بعدی براق وکیومی نیز، تشکیل می شوند

تابلو وکیوم با عناصر سه بعدی

تابلو وکیوم چیست؟
شاید بتوان گفت تابلو وکیوم، رویای شهر آبنباتی است که با ساختاری پفکی ما را به یاد آلیس در سرزمین عجایب می اندازد و از منظر دیگر، مانند خانه آبنباتی و رنگارنگی است که در داستان هانسل و گرتل، تصویرسازی شده است.
ظاهر تابلو وکیوم، آنچنان که توصیف شد، طعم شیرین و میوه ای را متجلی می کند و اگر برای تبلیغات خود به دنبال طرحی جذاب، صمیمی، فانتزی و چشم گیر هستید می توانید از تابلو وکیوم استفاده کنید.
استفاده از حروف وکیومی برای ساخت تابلو حروف برجسته که با موضوعات کودکانه، سرگرم کننده، تغذیه و رستوران سر و کار دارد، بسیار مناسب و محبوب است.

..

نمای سه بعدی حروف وکیومی

حروف برجسته وکیومی، هم به صورت تک رنگ و هم به صورت رنگارنگ قابل طراحی و اجرا هستند.
حروف فارسی و انگلیسی که براق بوده و حالتی بادکنکی دارند، به نوشته و متن تابلو، جان می دهند.
البته استفاده از تکنیک وکیوم، برای تولید هر نوع حروفی با هر شکل و شمایلی امکان پذیر است؛ اما ویژگی های وکیوم و نمای براق پلاستیکی این حروف، با ظاهر فانتزی، تناسب بهتر و دل‌پسندتری دارد.
حروف وکیومی می توانند با رنگ های طلایی و نقره ای و ساختاری کلاسیک و شکیل طراحی شوند و با توجه به اینکه این حروف به خودی خود، بدنه براقی دارند، وقتی در رنگ های درخشان و خاص طلایی و نقره ای طراحی شوند، مانند ستاره ای پرنور در شب، نگاه ها را می ربایند.
بنابراین با توجه به نوع و شکل و رنگ‌بندی حروف وکیومی، اجرای تابلو وکیوم علاوه بر موارد مذکور، برای استفاده های رسمی و طراحی های کلاسیک و شیک و تجملی نیز، امکان پذیر است.

.

 

 

 

طراحی رسمی و تجملی از حروف وکیومی

کاربرد و ویژگی های تابلو وکیوم
در یک کلام، تابلو وکیوم، محدودیتی در استفاده ندارد.
از جمله ویژگی هایی که حروف برجسته وکیومی دارند که می توان به این موارد اشاره نمود:
•    نمای براق و برجسته به شکل سه بعدی که متن را زنده می کند.
•    برای ساخت حروف وکیومی، از قالب کامپوزیتی یا قالب آلومینیومی استفاده می شود.
•    امکان اتصال و نصب حروف وکیومی بر روی پس زمینه های کامپوزیت وجود دارد.
•    اتصال و طراحی لایه پلاستیک، برای تولید انواع حروف وکیومی، توسط تکنیک خلاء، انجام می شود.
•    تابلوهای حروف برجسته از جمله مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند و در این میان، تابلو وکیوم، از جدیدترین تابلوهای متشکل از حروف برجسته به حساب می آید.
•    ورقه های پلاستیکی پلکسی در گرما، بر روی قالب ها کشیده می شود.
•    امکان اجرای گوشه و لبه های منحنی و نیم دایره ای برای حروف به صورت کاملا سه بعدی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ظاهر حروف وکیومی است.
•    تولید و اجرا در اندازه های متنوع از دیگر ویژگی های حروف برجسته وکیوم است.
•    لازم به ذکر است که تابلو وکیوم نیز مانند دیگر تابلو حروف برجسته، امکان نورپردازی دارد.
 
امکان ایجاد هر شکل از برش برای لبه و حاشیه حروف وکیومی وجود دارد.

 

 

.