• تست 4
  • تست 3
  • تست 2
  • تست 1

استیل فلت

1398/06/27 حروف برجسته پروفایل 3

تابلو های تبلیغاتی استیل ، جزء المان های تبلیغاتی مانور پذیری هستند که می توان از آن ها در هر فضایی اعم از داخلی و خارجی استفاده کرد. این تابلو ها با توجه به اصالت و نجیبی خاص فلز استفاده شده در آن ها ، افزون بر زیبایی و شکوه بی نظیر ، دارای ساختاری کلاسیک می باشند که در صورت بهره گیری از نور پردازی مناسب  ، جلوه ای کاملا ایدآل را هم در شب و هم در روز به مشترین ارائه خواهند نمود.

 

حروف استیل فلت

همانگونه که احتمالا خود نیز می دانید ، این تابلوها نیز همانند دیگر تابلوها و محصولات تبلیغاتی ، دارای انواع بسیاری می باشند که بر اساس متریال ها و المان های خاصی در طراحی و ساخت از هم تفکیک می شوند. یکی از ویژگی هایی که در تفکیک انواع این تابلوها از هم مورد توجه قرار می گیرد ، شیوه طراحی و ساخت حروف استیل استفاده شده در آن ها می باشد. یک شیوه از ساخت این حروف ، سبک فلت ( flat ) می باشد. فلت که در واقع واژه ای انگلیسی است ، به معنای صاف بوده و همانگونه که از نام این سبک نیز بر می آید ، حروف ساخته شده در این روش کاملا صاف و بدون زاویه می باشند.

 

نور پردازی در حروف استیل فلت

نور پردازی این حروف به علت سطح صافی که دارند ، از داخل پلکسی گلس انجام می پذیرد. این سبک از نور پردازی در عین سادگی ، دارای زیبایی بسیار خاصی است و معمولا برای محیط های با نور لایت مناسب می باشد. پلکسی گلاس مات به کار رفته در این نوع تابلو ازمهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف می باشد که مقاومتی  در حدود 5 برابر شیشه هم ضخامت خویش را دارد. لذا مشتریان هیچ گونه دغدغه و نگرانی من باب استحکام و ماندگاری اثر نخواهند داشت. قابل توجه است که این نوع از تابلوها در صورت نور پردازی مناسب ، قادرند منظره ای بی نظیر را شب به نمایش بگذارند.

 

مزایای این تابلوها

این تابلوها نیز همانند دیگر تابلو های استیل دارای مزایا و خصوصیت های مثبت زیادی همچون دوام بالا ، زیبایی و شکوه ذاتی و مقاومتی مثال زدنی  در برابر عوامل جوی مثل گرما و سرما ، نور آفتاب و ... می باشند. همچنین سطح صیقلی و براق این تابلو ها سبب می شود که این تابلو ها به آسانی تمیز شده و طبیعتا مات و کدر نشده و عمری طولانی تر نسبت به محصولات مشابه خود داشته باشند. در رابطه با این سبک همچنین گفتنی است که برند های بزرگی همچون سامسونگ در تبلیغات خود معمولا از تابلوهای فلت استفاده می کنند تا از این طریق ادغام زیبایی با سادگی را به رخ مشتریان خود بکشند.