تابلو استيل

1397/06/19 تابلو استیل

عمر طولانی نسبت به سایرآلیاژها ،جذابیت ذاتی و طبیعی حتی بدون نیاز به رنگ ، به جهت ضد زنگ زدگی و خورندگی قابل استفاده حتی در شهر های ساحلی و عمر و دوام ماندگاری بالا تنها گوشه ای از خواص این فلز نجیب است .

جلوه لوکس وآنتیک تابلو استیل نکته ای غیر قابل چشم پوشی است که زیبایی خود را با هر سایز و مدل و فونت برای تابلو شما به ارمغان می آورد هر سه نوع استیل مات، براق وخش دار زیبایی به خصوص خود را دارد و در دو نوع استیل 304 برای تمامی فضاهای داخلی و خارجی و استیل 316 برای بدنه تابلو های بسیار بزرگ عالی می باشد برش تابلو استیل بوسیله لیزر و واتر جت که ابزار برش دقیق و عالی این نوع  متریال می باشد ،انجام می شود.

این تابلو از تابلو‌های تبیلغاتی می‌باشد و دارای زیبایی‌های فراوانی است. علاوه بر زیبایی دارای مزایای زیادی می‌باشد. این تابلو برای همه مشاغل کاربرد دارد و می‌توان برای شرکت‌های مختلف؛ مغازه‌ها؛ فروشگاه‌ها و ... آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) در شهرهای مختلفی وجود دارد. در گذشته از تابلوهایی از جنس برنج؛ آهن؛ مس و ... استفاده می‌کردند

با تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) بیشتر آشنا شوید
این تابلو از تابلو‌های تبیلغاتی می‌باشد و دارای زیبایی‌های فراوانی است. علاوه بر زیبایی دارای مزایای زیادی می‌باشد. این تابلو برای همه مشاغل کاربرد دارد و می‌توان برای شرکت‌های مختلف؛ مغازه‌ها؛ فروشگاه‌ها و ... آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) در شهرهای مختلفی وجود دارد. در گذشته از تابلوهایی از جنس برنج؛ آهن؛ مس و ... استفاده می‌کردند. آن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر رنگ داده و زنگ می‌زدند. امروزه تابلو استیل بهترین گزینه برای استفاده می‌باشد. به دلیل ضد زنگ بودن این محصول در همه نقاط کشور کارایی دارد و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. با توجه به این‌که استیل از ورق‌هایی ساخته و تولید می‌شود که کاربرد زیادی در صنعت تابلو سازی دارد؛ از این ورق‌ها برای ساختن تابلواستیل‌ با حروف برجسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی برش‌های ایجاد شده در لبه‌های حروف با دستگاه لیزری صورت می‌گیرد. در حالی‌که در گذشته این برش‌ها به وسیله اره برقی یا قیچی انجام می‌شد. همین امر باعث به وجود آمدن لبه‌های موج دار در اطراف حروف می‌شد. این شیوه سبب سرعت و پیشرفت کار خواهد شد. معمولا این دستگاه در تابلوسازی استیل کاربرد فراوانی دارد.

 

تابلوسازی حروف استیل

 

برای ساخت تابلو استیل به شیوه نوین و جدیدتر ترکیبی از ورق پلکسی گلاس و حروف استیل سبب ایجاد مدل‌ها جذاب‌تری خواهد شد. این روش مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. استیل مقاومت بسیار بالایی دارد. به طوری‌که می‌تواند در برابر دمای منفی دویست درجه و مثبت هزار درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان دهد. امروزه کار تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) با حروف برجسته زیاد سخت و مشکل نیست. استفاده از دستگا‌ه‌های لیزری بسیار موثر واقع شده است. این تابلوها را می‌توان به دو صورت نصب کرد. به صورت ساده و با پایه می‌توان آن‌ها را نصب کرد. در صورتی‌که قصد دارید تابلو با پایه را در محل مورد نظر نصب کنید، لازم است حتما حروف با فاصله به پایه نصب شود. معمولا برای نورپردازی آن‌ها پشت تابلو از لامپ استفاده می‌شود. این روش در شب جلوه زیباتری به تابلو می‌دهد. ورق استیل با کیفیت که ضخامت آن یک میلیمتر است از اسپانیا به کشور ارسال می‌شود. استفاده از این تابلو و نصب آن‌ها هم در داخل و هم در بیرون از محل مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند. قیمت آن‌ها با توجه به اندازه؛ نوع استیل؛ نورپردازی یا بدون آن و .... محاسبه می‌شود. 

 
تابلوسازی حروف استیل و مزایای آن 
با توجه به جنس؛ دوام و زیبایی و کیفیت استیل از آن در تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) استفاده می‌شود. نسبت به هزینه‌ای که صرف ساختن تابلو می‌شود؛ آن‌ها از عمر بسیار طولانی و جذابیت خاصی برخوردار می‌باشند. سایر آلیاژها بسیار زود خراب و زنگ می‌زنند. اما استیل اینگونه نیست. برخی افراد بعد از ساخت تابلو تمایلی به رنگ زدن آن ندارند؛ چون این محصول بدون رنگ نیز زیبا و چشم نواز و بسیار شیک می‌باشد. با توجه به جنس استیل می‌توان بدون هیچ نگرانی از آن در شهرهای ساحلی که هوا شرجی و نم است؛ مورد استفاده قرار داد. استیل دارای قابلیت بالایی می‌باشد به طوری‌که زنگ نمی‌زند و هیچ نوع خشی بر روی آن نمی‌افتد. با توجه به فونت؛ اندازه؛ مدل حروف برجسته شما می‌توانید از هر مدل آن انتخاب کرده و ساخت آن را سفارش دهید. تابلو تبریز با کارایی بالا و تابلوسازان کارآمد می‌تواند سفارش شما را با هر نوع استیل از جمله خش‌دار؛ براق و مات به زیبایی هر چه تمامتر ساخته و آن را در محل نصب نماید. شما می‌توانید برای سفارش خود مشاوره بگیرید و تابلو مناسب محل مورد نظر خود را سفارش دهید. 

 
تابلواستیل و انواع آن 
تابلو استیل با نور و بدون نور که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. اگر در تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) همه چیز بر اساس استاندارد ساخت آن‌ها پیش برود؛ نتیجه کار ساخت عالی خواهد بود. هنگام ساختن تابلو طراحی و برش حروف صورت می‌گیرد. برای زیر ساز حروف از ورق کامپوزیت؛ شیشه؛ چوب؛ سنگ و .... استفاده می‌شود. به طور مثال تابلوهایی که در زیر آن‌ها نورپردازی ندارد؛ برای زیر ساز آن‌ها از سنگ استفاده می‌شود. معمولا محل نصب آن‌ها در قسمتی می‌باشد که نیازی به نور ندارد و یا این‌که مکان مورد نظر از نور کافی برخوردار است. نوع دیگر آن با نورپردازی در پشت تابلو  ساخته می‌شود. در این روش هنگامی که حروف را برش داده و لبه آن‌ها را چسباندند؛ بین زمینه تابلو و حروف فضایی به اندازه یک سانتی‌متر را خالی نگه داشته و از آن فضا برای نصب لامپ استفاده می‌کنند. لامپ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع ال ایی دی هستند.  نورپردازی جلوه زیبا و جذابی را به تابلو استیل می‌دهد. نمونه دیگری که برای ساخت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ طراحی حروف و استفاده از پلاستیک برای لبه آن می‌باشد. در این روش از پلکسی گلاس استفاده نمی‌شود بلکه  ورق نئون پلاستیک کاربرد دارد. 

 
قیمت تابلواستیل و موارد استفاده از آن 
با توجه به این‌که استیل فلزی گران است و به تناسب اندازه؛ مدل؛ طرح و .... قیمت آن نیز متفاوت می‌باشد. اما به هر حال از دیگر فلزها گران‌تر است. برخی تصور می‌کنند که تابلو استیل پلاستیک با توجه به جنس آن ارزان می‌باشد. اما پی وی سی که در حروف برجسته آن مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ گران است. در تابلوسازی حروف استیل (تابلواستیل) که برای ساخت آن از حروف برجسته استفاده می‌شود؛ دارای دوام و عمر بسیار طولانی می‎باشد. در صورت نیاز شما می‎‌توانید آن را از مکانی به مکان دیگر انتقال داده و از آن استفاده کنید. مشاغل زیادی همچون طلافروشی‌ها؛ نمایشگاه‌های اتومبیل؛ صرافی‌ها؛ مطب پزشکان؛ نمایشگاه‌های مبل؛ شیرینی فروشی؛ رستوران‌ها و .... برای جذب مشتریانی از طبقه بالای جامعه تابلو استیل را در بالای محل کسب و کار خود نصب کرده‌اند. با توجه به این‌که تابلو استیل از تنوع رنگ برخوردار نیست؛ اما به خاطر زیبایی مشتریان خاص خود را دارد. در مناطقی که دمای هوا بسیار گرم است؛ تابستان‌های طاقت فرسایی دارد و تابلوها آسیب می‌بینند استفاده از جنس استیل بهترین گزینه می‌باشد. بنابراین با توجه به کارایی و دوام طولانی استیل؛ هزینه‌ای که صرف ساخت آن می‌شود به صرفه می‌باشد.