تابلو سازی چلنیوم در تبریز

20 شهريور 1398 مقالات

تابلو سازی چلنیوم در تبریز

تابلو سازی از صنایع قدیمی در بازار سرپوشیده تبریز می باشد  آثار به جا مانده از سردرب مغازه های بازار سرپوشیده تبریز نشان می دهد که از سال های دور بازاریان  تبریز با استفاده از سنگ و سفال اقدام به نشان دادن مغازه شان می کردند

از آغاز دهه چهل شمسی در تبریز ،تابو ساز ها و خوشنویسان با کمترین وسایل ابتدایی مانند پارچه ،کاغذ و چوب اقدام به خلق نمونه های اولیه در این صنف کرده اند .خوشنویسان معروفی در تبریز از قلم خود بهره برده و آثاری را خلق کرده اند که در تاریخ شهر تبریز ماندگار شده اند

پس از دو دهه با ورود صنعت چاپ برای اولین بار به شهرتبریز ،تابلو ساز ها هنر خود را با این صنعت نوین آمیخته وباعث پیدایش انواع تابلو های زیبا و جدید گشته اند .

تابلو سازی در تبریز بعد از گذشت چندین دهه و با پیشرفت تکنولوژی از سلایق گذشته فاصله گرفته و به سمت خلق ایده های جدید می رود که تمامی سلایق را در بر میگیرد .

با ورود چلنیوم به بازار ایران و تبریز شاهد یکی از پرطرفدار ترین نوع تابلو های تبلیغاتی به نام حروف برجسته چلنیوم،استیل و پلاستیک هستیم . شهر تبریز در چن سال اخیر شاهد ساخت و ظهور تابلو ساز های متعددی به خود بوده که با هنر زیبای خویش و با استفاده از دستگاههای پیشرفته صنعت تابلو سازی چهره ی جدیدی را به این شهر داده اند .

شاهد آن هستیم که تابلو سازی وارد صنعت رقابت و تجارت در شهر تبریز شده است و تمامی مشاغل خواستار یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و با دوام هستند و علاوه بر آن مشتری نیز بعد از کیفیت مطلوب به دنبال خرید از محل های شیک و مدرن می باشد. و اولین نگاه مشتری به سمت تابلو ی سردرب مغازه است.

برای داشتن یک تابلو چلنیوم با دوام و شیک انتخاب یک تابلو ساز خوب و ماهر در اولویت است .تابلو ساز خوب علاوه بر استفاده از بهترین برندهای موجود در بازار برای دوام تابلو ی تبلیغاتی و استفاده از دستگاه های پیشرفته به منظور ایجاد یک تابلو ی شیک از تجربه و دانش هنری خود نیز استفاده می کند .

گام اول ایجاد یک طح سه بعدی در محیط نرم افزاری از طرف تابلو ساز برای مشتری است که باعث از بین بردن کوچکترین خطا میشود تابلو سازهای خوب در قبال کار خود خدمات پس از فروش ارائه می دهند و قیمت بالایی را نسبت به دیگر تابلو ساز ها پیشنهاد می دهند که بخاطر استفاده از متریال های خوب می باشد ،که در گذر زمان تابلو تبلیغاتی دیگر نیازی به هزینه اضافی و تعویض مجدد پیدا نخواهد کرد .

لازم به ذکر است لامپ های زیادی در بازار ایران وجود دارند ،که استفاده از لامپ های نامطلوب باعث مصرف برق زیادی هم میشود و نیاز به تعویض زود هنگام پیدا می کنند .

گروه تابلو سازی الماس با سابقه درخشان و ساخت تابلو های تبلیغاتی  و همکاری با برند های مطرح  در شهر تبریز موفق به اخذ لوح تقدیر از اتحادیه تابلوسازان  گشته است .  

استفاده از متریال های خوب در صنعت تابلو سازی این امکان را داده است که گروه تابلو سازی الماس سه سال خدمات پس از فروش رایگان را به مشتری ارائه دهد.

با اولین تماس با کارشناسان متخصص ما  در تبریز،طرح سه بعدی تابلو مغازه خود را سفارش دهید .