تابلو چلنیوم تبریز

25 آذر 1399 مقالات

      تابلو چلنیوم تبریز، ارمغانی از تابلوسازی الماس است که با حروف چلنیوم، درخشش را به نام شما می بخشد.
از دورترین فاصله ها به چشم می آیید وقتی از تابلو چلنیوم برای معرفی خود استفاده می کنید.
تولید و ساخت، نصب و اجرای حروف چلنیوم تبریز، چه برای موارد تبلیغاتی و بر روی تابلو، و چه بر روی نمای ساختمان، توسط الماس تبریز، انجام می شود.  

تابلو چلنیوم تبریز، بیلبوردهای حرفه ای و مدرن را که توسط گروه تخصصی و مجرب تابلوسازی الماس از صفر تا صد، طراحی و اجرا می شود، در سطح شهرهای شمال غرب کشور، تامین می کند.
نام شما درخشان تر و برجسته تر به چشم می آید با هنر خلاقانه تابلوسازی الماس در تولید با کیفیت ترین تابلو چلنیوم تبریز
تابلو چلنیوم تبریز تابلوسازی الماس، انواع حروف برجسته چلنیومی را بر روی پس زمینه های با کیفیت و مقاوم از جنس کامپوزیت، اجرا می کند.
تابلوسازی الماس، با بهره گیری از ماشین آلات صنعتی مدرن و نوین ترین متد تولید مطابق با روش های روز جهان، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، نه تنها انواع تابلو حروف برجسته از جمله تابلو چلنیوم تبریز را طراحی و تولید می کند، بلکه نصب و اجرای حروف چلنیومی را بر روی نمای کامپوزیت یا ترمووود ساختمان و مجتمع های تجاری و شخصی، بر عهده می گیرد.

تابلو چلنیوم تبریز تابلوسازی الماس، چه ویژگی هایی دارد؟
تابلو چلنیوم، در واقع به آن دسته از تابلوهای تبلیغاتی اطلاق می شود که از نصب حروف برجسته بر روی زمینه تابلو تولید می گردند. حروف برجسته چلنیومی، دارای لبه های فلزی بوده و در برابر انواع صدمات محیطی از قبیل باد و باران، نور خورشید و گرد و غبار مقاومند.
دوام بالا، ثابت ماندن شکل و رنگ، نمای زیبا، تنوع بالا، ظاهر شکیل و خاص، جذابیت بصری و نصب سریع از جمله ویژگی های ممتازی است که باعث شده استفاده از تابلو چلنیوم، هم در نماهای عمومی و هم برای کاربردهای خصوصی و شخصی، متداول گردد.
 

 

چلنیوم تبریز در تابلوسازی الماس

امکان استفاده از تابلو چلنیوم تبریز هم برای محیط های باز و هم برای فضاهای داخلی و سرپوشیده وجود دارد.
حروف چلنیومی، یکی از پرکاربردترین حروف برجسته مورد استفاده در حوزه تبلیغات و ساخت تابلو سر درب است که در سال های اخیر، محبوبیت زیادی در میان مهندسین و اهالی فن تبلیغات و شهرسازی پیدا کرده است و به موازات این محبوبیت روزافزون نیز، تکنولوژی ساخت و برش و تولید این حروف نیز ارتقا یافته و تنوع بالایی از اقسام گوناگون حروف برجسته چلنیومی و در نتیجه تابلو چلنیوم تبریز، برای کاربردها و سلیقه های مختلف را باعث شده است.

تمام آنچه برای ساخت تابلو چلنیوم تبریز در نظر دارید، جز به جز توسط تابلوسازی الماس انجام می شود.
گروه تابلوسازی الماس نیز، کلیه امور تخصصی مربوط به ساخت تابلو چلنیوم تبریز را برای شمال غرب ایران در خدمات خود، ارائه می دهد و از این روی بسیاری از سازمان ها و شرکت های تبلیغاتی، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی، ساختمان های شخصی و تجاری برای انجام پروژه های تبلیغاتی خود، با تابلوسازی الماس، همکاری می کنند و نیروی متخصص فعال در الماس تبریز نیز، بنا به سفارش مشتریان، انواع تابلو چلنیوم تبریز و شهرهای اطراف را، طراحی و تولید و اجرا می کنند.
تابلوسازی الماس، بدون واسطه و بی نیاز از سایر مراکز، تمام قطعات و اجزای مربوط به تکمیل تابلو چلنیوم تبریز را از جمله پس زمینه تابلو، با کمک تجهیزات کامل و پیشرفته مجموعه خود، تولید کرده و زین روی نرخ های مقرون به صرفه تری را برای تابلو چلنیوم تبریز، ارائه می دهد.
 

 

 ساخت تابلو چلنیوم در تبریز

الماس، بدون محدودیت، آنچه مشتریان می خواهند را، مو به مو طراحی کرده و می سازد.
ساخت تابلو چلنیوم در تبریز، طی یک سری مراحل تخصصی که نیازمند دانش و مهارت های کافی و خاص است، توسط نیروی متعهد و آموزش دیده تابلوسازی الماس تبریز، انجام می شود.
برای ساخت تابلو چلنیوم تبریز از ورقه های چلنیوم در رنگ و عرض مختلف که توسط دستگاه های بسیار دقیق، در مجموعه الماس تبریز برش خورده و متصل می گردند، پوشش اکریلیک، ورقه های پی وی سی، لبه چلنیوم، برای ساخت حروف برجسته استفاده شده و سپس این حروف بر روی زمینه هایی از جنس ورقه کامپوزیت، ترمووود، چوب پلاست، MDF، و ... متصل می گردند.
 
ویژگی های منحصر به فرد و ممتاز تابلو چلنیوم تبریز
تابلو چلنیوم متشکل از حروف برجسته لبه فلزی و با دوام، در ابعاد و طرح های مختلف و با ویژگی های متفاوت است که کلیه سلیقه ها را پوشش می دهد:
تنوع استفاده از رنگ های مات یا براق،
نورپردازی حروف به وسیله لامپ های SMD و LED،
استفاده از رنگ های خاص و براق مانند طلایی و نقره ای که نمایی آینه ای به حروف می بخشد،
حروف چلنیوم پانچی که درخشش تابلو را چندین برابر می کند و نمایی الماسی به تابلو می دهد،
طراحی متنوع در ساخت حروف فارسی و انگلیسی و .... با زاویه های تیز یا منحنی و ...
همه و همه باعث شده است که کاربرد تابلو چلنیوم، بیش از هر نوع دیگری، مرسوم گردد.
 

 

 درخشش در شب و روز با تابلو چلنیوم تبریز

علت محبوبیت حروف چلنیومی چیست؟
با توجه به اینکه اخیرا برای ساخت و ساز، بیشتر از نماهایی مانند ترمووود و کامپوزیت که دوام و زیبایی بیشتری دارند، استفاده می شود، ایده نصب حروف چلنیومی به صورت مستقیم بر روی نما، موجب شده تا تبلیغات خاص و خلاقانه ای، بر روی نمای ساختمان های بزرگ و مرتفع و یا مراکز تفریحی و عمومی، شکل گیرد.
مسلما نصب حروف برجسته مستقیما بر روی نما، ظرافت و انعطاف بیشتری در طراحی را باعث می گردد، اما در عین حال باید توجه داشت که انعطاف پذیری در طراحی و پرداخت، جزء ویژگی های اصلی حروف چلنیومی است و در نتیجه حتی اگر بر روی پس زمینه تابلو قرار گیرد، باز هم امکان طراحی های ظریف و خلاقانه و با شکوه برای تبلیغات فراهم است.
جنس لبه حروف چلنیومی غالبا از آلومینیوم است.
حروف چلنیومی چون برجسته هستند، هم در سطح و هم در حاشیه و کناره ها، نما داشته و دست طراحان برای استفاده از رنگ و طرح در لبه و روی حروف، باز است و به همین دلیل است که استفاده از تابلو چلنیوم تبریز، نه فقط از نمای رو به رو، بلکه از هر طرف دیگر، در چشم مردم می نشیند.
جنس لایه رویی حروف، معمولا از پلکسی گلاس است که گرد و خاک و آلودگی به خود نمی گیرد، شفاف بوده و ماندگاری بالایی دارد.
نگهداری، تعمیر و بازسازی تابلو چلنیوم تبریز کار ساده ای است و چندان هزینه بر نمی باشد.
نکته جالب در مورد حروف چلنیومی، این است که این حروف قابل شستشو بوده و در برابر آب نیز مقاومند.
حروف چلنیومی، برای تمام شرایط جوی و اقلیمی، مناسب بوده و به همین دلیل محدودیت آب و هوایی برای نصب تابلو چلنیوم در شهرهای مختلف وجود ندارد.
تابلو چلنیوم کریستال، یکی از جدیدترین انواع چلنیوم است که با مراجعه به تابلوسازی الماس، می توانید، از زیبایی های خاص این نوع تابلو چلنیوم در تبریز برای تبلیغات خود، بهره برید.  
 
زیبایی و شکوه تبلیغات با تابلو چلنیوم الماس