تفاوت و کاربردهای انواع تابلو تبلیغاتی
      تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین و در عین حال درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می آید. این نوع تابلوهای زیبا با استفاده از رول چلنیوم همچنین ورق پلکسی گلاس اجرا و پیاده سازی خواهند شد. انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم شامل: تابلو ساده، تابلو نور مخفی یا نور اندریک، تابلو لترمکس، تابلو کریستال و...
تابلو چلنیوم چیست؟
تابلو چلنیوم یکی از زیباترین، پرکاربردترین و در عین حال درخشان ‌ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌ آید و در مدل های گوناگونی مانند ( تابلو برجسته، حروف برجسته و تابلو طلایی) ساخته و طراحی خواهد شد. جالب است بدانید که این نوع تابلوهای پرکاربرد با استفاده از رول چلنیوم همچنین ورق پلکسی گلاس شفاف اجرا و پیاده‌ سازی خواهند شد.
شایان ذکر است بدانید جهت روشنایی حروف برجسته این نوع تابلوهای زیبا و خاص از لامپ های اس ام دی استفاده می کنند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با انواع تابلو چلنیوم آشنا نماییم، پس با ما همراه باشید

.

تابلو چلنیوم
 انواع تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم ساده: اجزای تشکیل دهنده ی این تابلو ساده شامل پلکسی گلاس، پی وی سی، اس ام دی همچنین منبع تغذیه می باشد و در رنگ های گوناگون با ظاهری ساده به کمک پلکسی گلاس تهیه و طراحی می گردد.
تابلو چلنیوم پلکسی دوبل: برای ساخت این نوع تابلو تبلیغاتی از دو پلکسی گلاس در رنگ های زیبا با طرح های بسیار شیک و متنوع بهره می برد. جالب است بدانید با کمک پلکسی که دور تا دور چلنیوم را پوشش میدهد، اجرا و پیاده سازی خواهد شد. از سنگ چوب، ورق کامپوزیت، ورق پی وی سی و ترموود جهت زیر ساز آن می توان بهره برد.
تابلو نور مخفی یا نور اندریک: جهت ساخت این نوع تابلوهای تبلیغاتی بسیار درخشان، در بین حروف برجسته چلنیوم همچنین زمینه تابلو، تابلو ساز فضایی تقریباً یک سانتی متری ایجاد خواهد کرد که در بین این فضای یک سانتی‌ متری لامپ های اس ام دی را قرار می دهند. بعد از طراحی و نصب این تابلوی زیبا در محل، در هنگام روشن شدن لامپ ها مازاد بر رویه ی حروف، یک نور مخفی بسیار زیبا به زمینه ی تابلو تابیده می‌ شود و جلوی بسیار مدرن و کلاسیک به این نوع تابلو می بخشد.
تابلو چلنیوم لترمکس: یکی از تفاوت های بارز این مدل تابلوی تبلیغاتی با تابلو چلنیوم ساده این است که در تابلو لترمکس رویه ی حروف آن از دو قسمت ( لبه و رویه) تشکیل خواهد شد. تابلوساز در لبه های حروف آن از یک سطح شیشه ‌ای استفاده می نماید و نور در این سطح شیشه‌ ای ( یک سانتی ‌متری) به چشمان مخاطب متصاعد می ‌شود و جلوه های شیکتری به تابلو می دهد.
تابلو کریستال: جهت ساخت این نوع تابلو چلنیوم از دانه های کریستال و گلاس شیشه ای استفاده میکنند. جالب است بدانید که در ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی که با حروف برجسته طراحی و ساخته خواهند شد می توان از دانه های کریستال بهره جست.
تابلو فول کالر: یکی از تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا است که با بهره گیری از ( برد کنترل مخصوص) توانایی نمایش حدود ۱۶ میلیون رنگ زیبا و متنوع را خواهد داشت.

انواع تابلو چلنیوم
خرید از تابلو چلنیوم تبریز
جهت مشاهده قیمت تابلو همچنین خرید انواع تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا با قیمت های مقرون به صرفه از تابلو چلنیوم تبریز می توانید به وب سایت ما به نشانی www.tabloalmas.com  مراجعه نمایید.