اگر دقت کرده باشید فهمیده اید که این روزها تابلوهای سر در مغازه ها و شرکت ها، بیشتر از خود آنها به چشم ما می¬آیند. دلیل این اتفاق، گسترش صنعت تابلوسازی است که روز به روز تابلوهای تبلیغاتی چشمگیر تری را وارد بازار می¬کند. در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع این تابلوها آشنا کنیم تا یک انتخاب درست داشته باشید.


تابلوهای تبلیغاتی؛ لباس فروشگاه شما!
اهمیت تابلوهای تبلیغاتی
حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی تنها به دلیل چشمگیر و جذاب بودن تابلوهای تبلیغاتی، به سمت یک فروشگاه کشیده شده اید و حتی از آن خرید هم کرده اید. تابلوهای تبلیغاتی مثل ظاهر آدمها مهمترین چیزی هستند که در نگاه اول به چشم می آیند و هویت برند شما را مشخص می¬کنند. هدف از تابلوسازی، معرفی فروشگاه و برند است به شکلی که در ذهن مخاطب ماندگار شود. در ادامه به 4 نوع از این تابلوها اشاره می کنیم.

تابلو چلنیوم
این تابلو یکی از پرکاربردترین محصولات صنعت تابلوسازی به شمار می¬رود که علاوه بر زیبایی و نو بودن، هزینه ی چندان زیادی نیز ندارد. جنس رویه ی این تابلو، پلکسی گلاس درجه یک یا دو است و لبه های آن از چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیوم است، ساخته شده است. لازم به ذکر است که استفاده از آلومینیوم در ساخت تابلو، به انعطاف پذیری آن کمک ویژه ای می¬کند. از مزیت های این تابلو می¬توان به مقاومت در برابر سرما و گرما، جلب توجه سایر افراد، قیمت مقرون به صرفه، طول عمر نسبتا زیاد و... اشاره کرد. همچنین جهت افزایش مقاومت، در ساخت تابلو چلنیوم از نوار اسفنجی به منظور عدم ورود گرد و غبار و نفوذ آب به داخل آن، استفاده شده است.

 
تابلو چلنیوم

تابلو فلکسی
یکی از پر مصرف ترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو فلکسی می¬باشد. این تابلوها از انعطاف پذیری زیادی برخوردارند و رویه ی فلکس آنها به راحتی قابل تعویض و تغییر است. به دلیل جنس ابریشمی یا پوشش کوتینگ خود، نرم هستند و به راحتی می¬توانند نور را از خود عبور دهند. امروزه این دسته از تابلوها جایگزین تابلوهای پلاستیکی از مد افتاده شده اند و نسبت به قیمت خود از زیبایی خاصی بهره مندند.

 
تابلو فلکسی

تابلو استیل
یکی از مهم ترین مزیت های این نوع از تابلوها، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی است و همین موضوع باعث شده که افراد با خیال راحت بتوانند از آن استفاده کنند. مقاومت، طول عمر زیاد و بازتاب نور از دیگر مزایای تابلو استیل است. البته در نظر داشته باشید که نمی¬توان برای ساخت این تابلوهای تبلیغاتی از هر رنگی استفاده کرد و به عبارت دیگر در انتخاب رنگ، محدودیت داریم.

 
تابلو استیل

تابلو کامپوزیت
پایه ی این نوع از تابلوها را آلومینیوم و پلی اتیلن تشکیل می¬دهند. از مزایای این تابلوها می¬توان به مقاومت و دوام، سبک بودن، قابل استفاده بودن در انواع رنگ ها، قابل برش بودن، ضد زنگ بودن و قابل تبدیل بودن به اشکال مختلف اشاره کرد.

 
تابلو کامپوزیت

تابلوهای پشت بامی
همان طور که احتمالا از نام آن متوجه شده اید، این دسته از تابلوها برای نصب در نواحی مرتفع ساخته می¬ شوند و به همین دلیل باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، سرما، تابش مستقیم خورشید و... مقاوم باشند از این رو از پروفیل آهن ساخته شده اند.

 
تابلو پشت بامی


تابلو الماس تبریز
گروه تبلیغاتی الماس از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه ی ساخت تابلوهای تبلیغاتی آغاز کرده است. این تیم مجرب که از افراد حرفه ای و کاربلد تشکیل شده به خوبی می¬تواند رضایت شما را در زمینه ی ساخت تابلو جلب کند. پس برای ارزش دادن به کسب و کار خود، تیم تابلوسازی الماس را انتخاب کنید.