⦁   
چاپ تبریز,
چاپ فلکسی تبریز,
⦁        چاپ فلکسی اکوسالونت در ایران در سال‌های اخیر به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. ترکیب رنگ عالی در این چاپ باعث شده است که نتیجه خروجی کار بسیار عالی باشد

.

چاپ فلکسی اکوسالونت در ایران در سال‌های اخیر مورد توجه طراحان قرار گرفته است. استفاده از چاپگرهای حرفه‌ای و ترکیب جوهر عالی در این نوع فرایندهای چاپ، باعث شده که نتیجه خروجی کار بسیار عالی باشد. استفاده از چاپگرهای اکوسالونت باعث شده که تابلوها و بنرهای تبلیغاتی با کیفیتی عالی و به راحتی چاپ شوند. در نتیجه شما می‌توانید انواع طرح‌ها با رنگ‌ها و جزئیات عالی را به راحتی روی بنر، پارچه و فلکسی با بالاترین کیفیت و بیشترین جزئیات چاپ کنید.
 باید به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر انواع مختلفی از چاپ فلکسی در ایران وجود دارد. فلکسی دارای خواص مقاوم در برابر آب‌وهوا است. همین امر باعث می‌شود که انتخاب خوبی برای استفاده به عنوان رسانه (تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای سر در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها) باشند. همچنین می‌توانیم از چاپ فلکسی برای فضای داخلی (در فضای داخلی فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های تئاتر و سینما و کتابخانه‌ها و حتی خانه‌ها) نیز استفاده کنیم.
 
استفاده از چاپگرهای اکوسالونت برای چاپ انواع بنر
 چاپ فلکسی چیست؟
چاپ فلکسی در واقع نوعی چاپ است که روی یک صفحه سفید از جنس (متریال) پی وی سی انجام می‌شود. در این فرایند باید دستگاه‌های چاپگر جوهری استفاده شود. جوهر طبق فرایند چاپ روی این صفحه سفید قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از حلال‌ها و موارد دیگر، بخش بیرونی جوهر تبخیر شده و نقش‌ها و طرح‌ها روی صفحه سفید تشکیل می‌شوند.
چاپ فلکسی روی یک لایه سفید به ضخامت 18 انس انجام می‌شود. به دلیل مقاومت بالایی که این متریال چاپی دارد، امروزه استفاده از فلکسی ها به شدت گسترش پیدا کرده است. استفاده از این نوع متریال در تابلوها و سر در مغازه‌ها و مواد مشابه نیز رشد بالایی داشته است. فلکس در برابر نور خورشید، آب‌وهوای سرد و گرم و همچنین باد و باران مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. با این حال یکی از مهم‌ترین مشکلات فلکسی این است که در دراز مدت بر اثر تابش نور خورشید طرح روی آن کم‌کم محو می‌شود. برای حل این مشکل از چاپگرهای خاصی به عنوان چاپگر اکوسالونت استفاده می‌شود

.

 آشنایی با پرینترهای اکوسالونت
چاپگرهای اکوسالونت در اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک چاپگر رومیزی کوچک برای مصارف خانگی استفاده کنید. همچنین می‌توانید نمونه‌های صنعتی آن‌ها را برای چاپ بنرها و پارچه‌های بزرگ خریداری کنید. این چاپگرها به دلیل ارائه چاپ با کیفیت بالا، انتشار کم مواد آلاینده در محیط و بازیافت آسان، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. این چاپگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از حلال و جوهر کمتری در فرآیند چاپ استفاده کنند که آن‌ها را به یک چاپگر سازگار با محیط زیست ایده آل تبدیل می‌کند.
 
استفاده از چاپگرهای اکوسالونت برای چاپ انواع بنر

 چاپگرهای اکوسالونت را می‌توان برای کاربردهای مختلفی از جمله چاپ روی پارچه، چاپ بنر، چاپ فلکسی، انجام امور گرافیکی روی برچسب‌ها و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. امروزه برندهای مختلف چاپگرهای اکوسالونت در بازار وجود دارند. شما می‌توانید به راحتی و بر اساس نیاز خود از یکی از این چاپگرها استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که تعدادی از مراکز چاپ در ایران نیز به این نوع چاپگرها مجهز شده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به یکی از این مراکز نسبت به چاپ بنر و یا فلکسی مد نظر خود با استفاده از چاپگرهای اکوسالونت اقدام نمایید.

چاپ فلکسی اکوسالونت در ایران


 چاپ فلکسی اکوسالونت در ایران در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با این حال به دلیل گران بودن دستگاه چاپگر اکوسالونت و همچنین نوع جوهرهایی که در این نوع چاپگر مصرف می‌شود، استفاده از این دستگاه برای همه مراکز امکان‌پذیر نیست. چاپگرهای اکوسالونت مزایای زیادی دارند که به راحتی می‌توانند هزینه‌های اولیه را جبران کنند.
برخی از این مزایا عبارت‌اند از:
⦁    چاپگر اکوسالونت در واقع نوعی از چاپ دیجیتال است که از جوهرهای زیست تخریب پذیر (مناسب برای محیط زیست) برای چاپ بر روی انواع مواد مختلف استفاده می‌کند. به همین دلیل کیفیت چاپ عالی را ارائه می‌دهد و در عین حال اثرات زیست محیطی را به حداقل می‌رساند.
⦁    یکی از بزرگ‌ترین مزایای چاپ فلکسی با چاپگر اکوسالونت این است که ضایعات بسیار کمی تولید می‌کند. جوهرها و حلال‌های استفاده شده در این جوهرها در فرایند چاپ به طور کامل تبخیر می‌شوند؛ بنابراین نیازی به دفع زباله‌های خطرناک نیست.
⦁    بر خلاف چاپ سنتی بر پایه جوهر و حلال که می‌تواند VOC مضر (ترکیبات آلی فرار و مضر) را در هوا آزاد کند، جوهرهای استفاده شده در چاپگرهای اکوسالونت هم برای کارگران و هم برای محیط زیست بسیار ایمن‌تر و سالم‌تر هستند.
⦁    چاپ فلکسی با استفاده از چاپگر اکوسالونت به دلیل استفاده از جوهر کمتر و نیاز به انرژی کمتری برای خشک شدن، مقرون‌به‌صرفه تر و پرکاربردتر از روش‌های چاپ سنتی است. علاوه بر این، چاپ‌های انجام شده با این پرینترها در دراز مدت در برابر محو شدن (محو شدن چاپ در اثر تابش نور آفتاب و عوامل محیطی) بادوام‌تر و مقاوم‌تر هستند.
 
استفاده از چاپگرهای اکوسالونت برای چاپ انواع بنر

قیمت چاپ اکوسالونت در ایران
قیمت چاپ اکوسالونت در ایران به تعداد و اندازه سفارش بستگی دارد. شما می‌توانید به راحتی برای مشاهده قیمت‌ها به مجموعه چاپ فلکسی تبریز مراجعه کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه‌ها و نوع رنگ استفاده شده در چاپ تأثیر بالایی در قیمت دارند. به همین دلیل قیمت واحد و یکسانی برای چاپ اکوسالونت وجود ندارد.

 معرفی مجموعه چاپ فلکسی تبریز
 مجموعه چاپ تبریز که با نام چاپ فلکسی تبریز نیز شناخته می‌شود یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه چاپ انواع فلکس است. مجموعه چاپ تبریز با استفاده از جدیدترین و بهترین پرینترهای اکوسالونت در ایران به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه چاپ فعالیت می‌کند. این مجموعه از پرینترهای حرفه‌ای با قدرت چاپ بالا که می‌توانند به خوبی رنگ‌ها را ترکیب کرده و کیفیت نهایی کار را بالا ببرند، استفاده می‌کند.
 
استفاده از چاپگرهای اکوسالونت برای چاپ انواع بنر

استفاده از پرینترهای اکوسالونت در مجموعه چاپ فلکسی تبریز باعث می‌شود که در هزینه‌های مربوط به جوهر و همچنین انرژی برق مصرفی صرفه‌جویی‌های خوبی انجام شود. قیمت‌های ارائه شده برای این نوع پرینترها در مرکز چاپ تبریز در بهینه‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین حالت ممکن هستند. همچنین شما می‌توانید به راحتی از خدمات دیگر این مجموعه مانند مشاوره در زمینه طراحی انواع بنرها و ملزومات چاپی استفاده نمایید. این مجموعه در کنار کیفیت و دقت زیاد، بالاترین سرعت را در زمینه چاپ در شهر تبریز دارا است. در نتیجه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین و بالاترین کیفیت سفارش خود را دریافت نمایید