استیل و تابلوسازی در تبریز، بهترین انتخاب برای تبلیغات کسب و کار شما

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی به عنوان شیوه‌ای نوین در معرفی کسب و کار، مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته ‌است. درج کلمات و نوشته‌های مهم به شکل جذاب بر روی تابلو که در یک نگاه، تجارت و فعالیت شغلی شما را به همگان معرفی می‌کند یکی از بهترین و پرکاربرد‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی روز دنیا است؛ بنابراین کیفیت، طرح و رنگ تابلو در جلب نظر مشتری بسیار مهم است. با بهره‌مندی از استیل و تابلوسازی در تبریز، راه صد ساله در زمینه امور تبلیغاتی را در طول یک شب طی کنید.

 

تابلو‌های استیل با کیفیت مرغوب، علاوه بر ظاهر بصری جذاب، ماندگاری و دوام بالایی دارند.

استیل و تابلوسازی در تبریز

تابلو استیل به دلیل برخورداری از ویژگی‌ها و مزایای متنوع، در گروه تابلوهای پرطرفدار و محبوب قرار می‌گیرد. حروف مد نظر شما به صورت برجسته به کمک لیزر با کیفیت بالا ساخته و بر روی تابلو تبلیغاتی نصب می‌شود. در تابلوسازی، این محصول در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و علاوه بر مقاومت و ماندگاری بالا، خاصیت ضد زنگ آن نیز قابل توجه است. تابلو استیل به صورت صیقل یافته و بدون خط و خش با قیمتی مناسب‌ تا سالیان طولانی، قابل استفاده است. به همین دلیل از نماهای استیل و تابلوسازی در تبریز برای بسیاری از محیط‌ها و اماکن همچون خیابان‌های پرتردد، مناطق بارانی، شهرهای ساحلی، شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و ... به وفور استفاده می‌شود. مطابق با سلیقه مشتری، امکان نورپردازی این تابلو به شکل جذاب و خیره‌کننده وجود دارد. اگر به تابلوهای تبلیغاتی علاقمند هستید هنوز هم برای شما پیشنهادهای دیگری نیز داریم. با ما همراه باشید.

 

تابلو چلنیوم طلایی، بهترین گزینه در جهت انتخاب افرادی است که برای تبلیغات کسب و کار خود ارزش قائل هستند.

چلنیوم، انتخابی ویژه برای سخت‌پسندان

تابلو چلنیوم تبریز با طراحی منحصر بفرد و نورپردازی سه بعدی جذاب، زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای برای بینندگان دارد. چلنیوم نیز در گروه تابلوهای استیل قرار می‌گیرد در حالی که با آلومینیوم ترکیب شده است. چلنیوم طلایی، یک رو، دو رو، الماسی، فول کالر و ... انواعی از تابلوهای تبلیغاتی ویژه هستند. جنس حروف برجسته چلنیوم از پلکسی گلس است و ظاهر درخشان، براق و زیبا دارد. از جمله مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تیرگی حروف وجود ندارد چون به دلیل استفاده از اسفنج دور حروف، از ورود گرد و غبار به داخل تابلو جلوگیری می‌شود.
  • خاصیت ضد زنگ‌ دارد.
  • با هر بار شستشو، همان جلوه همیشگی را پیدا می‌کند.
  • با مصرف میزان اندک انرژی، نورپردازی خیره‌کننده‌ای دارد.

با معرفی و شناخت استیل و تابلوسازی در تبریز، تنها قدم لازم برای اینکه مشتریان، همیشه نام و نشان تجاری شما را به خاطر بسپارند سفارش یکی از این تابلوهای تبلیغاتی جذاب است؛ پس درنگ نکنید و به پیشرفت خود کمک کنید.