مشخصات بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز

مقدمه:

در هر صنف و شغلی انجام تبلیغات یکی از ارکان اصلی می باشد. شرکت های شناخته شده ای مانند: پپسی، نایک و آدیداس هر ساله به بودجه تبلیغاتی خود اضافه می کنند. یکی از مهمترین انواع تبلیغات، تبلیغات با تابلو است. در کلان شهر تبریز که یک شهر صنعتی و مملو از شرکت های بزرگ است اگر بخواهید کسب و کار خود را معرفی نمایید باید کار تبلیغات خود را به بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز بسپارید.

انواع تابلو در بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز:

بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز قادر به تولید انواع تابلو از جمله موارد زیر می باشد. عمدتا قیمت تابلو با جنس آن تعیین می شود. در این بخش به این دسته بندی اشاره خواهیم کرد:

  1. تابلو از جنس چلنیوم: این تابلو در حال حاضر پرفروش ترین و محبوب ترین نوع تابلو می باشد. مدل حروف استفاده شده هم در تعیین قیمت پایانی این تابلو تاثیر گذار است.
  2. تابلو فلزی: همانطور که از نام آن پیداست در ساخت آن از فلز استفاده شده و نوع و کیفیت فلز استفاده شده در کیفیت و قیمت آن موثر خواهد بود.
  3. تابلو های پلاستیکی: دارای مقاومت و وضوح کمتر نسبت به انواع قبلی می باشد. این تابلو ها دارای قیمت پایینتر و تنوع بالاتری هستند.
  4. انواع تابلو رینگی: ترکیبی از تابلو فلزی و تابلو پلاستیکی می باشد. در این نوع تابلو امکان استفاده از یک سطح نور هم وجود دارد.
  5. تابلو های نسل جدید: بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز در این زمینه یکی از بهترین ها می باشد. از انواع این تابلو ها که امروزه بسیار مورد توجه شرکت های مختلف قرار گرفته می توان به: تابلو های ثابت و متحرک ال ای دی، تابلو های حکاکی با عمر و ماندگاری بسیار بالا، تابلو های استیل، تابلو های با استفاده از چراغ ال ای دی، تابلو های بنری و تابلوهای فلکسی اشاره کرد.

نسل جدید تابلو ها


ویژگی شرکت الو تابلو:

منظور از بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز حجم و اندازه سالن این مرکز نمی باشد. بلکه نوع دستگاه ها، خدمات قابل ارائه و اندازه تابلوهای تولیدی مد نظر است. در این بخش به ویژگی های این مرکز اشاره خواهیم کرد:

  1. تابلوسازی تبریز بسیار با اهمیت است. این شرکت با درک این موضوع تمهیداتی در نظر گرفته تا تولید تمامی انواع تابلوها را انجام دهد. خدمات قابل ارائه در این شرکت عبارتند از: انواع تابلوهای سوپرمارکت، تابلو های روان، تابلو های تبلیغاتی کوچک در سطح شهر، بیلبوردها و تابلوهای نسل جدید یعنی تابلو های تصویری.
  2. بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز از جدیدترین دستگاه ها در زمینه تابلوسازی بهره می برد. به همین دلیل کیفیت چاپ، برش و زیبایی ساخت بسیار متفاوت با سایر مراکز خواهد بود.
  3. تیم طراحی این مجموعه از بهترین تیم های طراحی کلان شهر تبریز بوده به طوری که محصولات تولیدی این شرکت در بین سایر تابلو ها به صورت متمایز دیده می شود.
  4. در الو تابلو قیمت تابلوهای تبلیغاتی و سایر محصولات کاملا منصفانه و رقابتی می باشد. به طوری که شما بعد از همکاری با این مجموعه مطمئن خواهید شد که بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کرده اید.
  5. صفر تا صد عملیات مشاوره، طراحی، ساخت و نصب تابلو تبریز در الو تابلو قابل انجام می باشد. به همین دلیل نیازی نیست که مشتری به مراکز مختلف مراجعه نماید.

چرا بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز را باید انتخاب کنیم؟

یکی از ارکان تبلیغات، تبلیغات شهر و تابلویی می باشد. شناسایی بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز که شهری صنعتی می باشد و  استفاده از صنعت تبلیغات بسیار مهم است. معرفی کسب و کار و محصولات توسط تابلو در تمامی کشور های جهان رایج می باشد. خلاقیت و طراحی و همچنین استفاده از انواع جدید تابلو بسیار می تواند در رونق کسب و کار موثر باشد. پیشنهاد ما به شما بزرگترین مرکز تابلوسازی در تبریز یعنی الو تابلو  می باشد.