طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در تبریز

در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم تبریز از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده می شود. همانطور که میدانید، چلنیوم یک نوع تابلوی تبلیغاتی است که در ساخت و طراحی آن از حروف برجسته بزرگ با نورپردازی LED استفاده شده است. این حروف برجسته بر روی یک زمینه کامپوزیت نصب و اجرا می‌شوند. تابلوهای چلنیوم به دلیل دوام زیاد، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و زیبایی ظاهری که دارند، جهت استفاده در تبلیغات شرکتی، سازمانی و فروشگاهی مناسب می باشند. تابلوسازی چلنیوم تبریز در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی استیل، پلاستیک و... فعالیت می کند. انواع تابلوهای تبلیغاتی تبریز با استفاده از متریال مرغوب تولید می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. 

طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در تبریز

معرفی انواع تابلوهای تبلیغاتی تبریز (تابلو چلنیوم و...)

تابلوهای تبلیغاتی در تبریز از لحاظ متریال و جنس دارای مدل های مختلفی می باشند. تابلو چلنیوم، یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که می توان از آن در محیط های فروشگاهی استفاده نمود. در ادامه به رایج ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی در تبریز اشاره خواهیم کرد:

لایت باکس

لایت باکس یک نوع تابلوی تبلیغاتی می باشد که در ساخت آن از نورپردازی داخلی استفاده شده است. تابلوی لایت باکس معمولا از یک بک ‌لایت با نورپردازی LED تشکیل شده است که در پشت تابلو قرار می گیرد. نور از طریق زمینه شفاف تابلو به بیرون تابیده می‌شود و متن و تصاویر بر روی تابلو را نمایان می‌کند. لایت باکس‌ها به طور معمول برای تبلیغات اثربخش در فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نصب و اجرای تابلو چلنیوم در تبریز

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

تابلو چلنیوم، یک تابلوی تبلیغاتی حروف برجسته می باشد که در ساخت و طراحی آن از نورپردازی LED استفاده شده است. این حروف برجسته بر روی یک زمینه کامپوزیت نصب و اجرا می‌شوند. تابلوهای چلنیوم به دلیل دوام بالا، مقاومت زیاد در برابر شرایط جوی و ظاهر جذاب، معمولا برای تبلیغات و نمایش اطلاعات در محیط های عمومی استفاده می‌شوند.

تابلو استیل

در ساخت تابلو استیل از ورق های استیل ضد زنگ استفاده می شود. این نوع تابلوها اغلب به صورت سه بعدی طراحی می شوند. در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استیل از متریال باکیفیت و مرغوب استفاده شده است. این نوع تابلوها به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارند، جهت نمایش لوگوها و برندها در فضاهای تجاری و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می گیرند. تابلوهای استیل به صورت سفارشی ساخته می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

هزینه نصب و اجرای تابلو چلنیوم در تبریز

یکی از مهمترین دغدغه های کاربران به هنگام خرید تابلو چلنیوم و سایر تابلوهای تبلیغاتی، بحث قیمت می باشد. تابلوهای چلنیوم به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارند، می توانند در نحوه تبلیغات یک کسب و کار تاثیر زیادی داشته باشند. هزینه نصب و اجرای تابلوهای تبلیغاتی در تبریز به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. نوع نورپردازی، متریال، سایز تابلو و یک سری فاکتورهای دیگر می توانند هزینه تابلوهای تبلیغاتی را تحت تاثیر قرار دهند. به همین خاطر نمی توان رنج قیمتی خاصی را برای انواع تابلوهای تبلیغاتی در تبریز در نظر گرفت. قبل از سفارش تابلوهای تبلیغاتی اعم از چلنیوم و... حتما با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت نمایید.