سفارش تا نصب تابلو چلنيوم فقط 3 روز

آشنايي با تابلو چلنيوم

تابلوهاي چلنيوم سبب ايجاد تحولي عظيم در صنعت تابلوسازي شده اند. تابلو چلنيوم الماس از جمله محبوب‌ ترين نوع تابلوهاي تبليغاتي به شمار مي‌ رود و براي انواع کسب و کارها بهترين انتخاب است. انواع تابلوهاي چلنيوم به دليل برخورداري از نماي براق و درخشان جايگاه ويژه‌ اي را در صنعت تابلوسازي به خود اختصاص داده‌ اند. بهره‌ گيري از نرم‌ افزارهاي کامپيوتري براي طراحي اين نوع تابلو موجب تنوع بالا در ساخت آن مي گردد. چلنيوم، اصلي ترين متريالي است که براي توليد اين تابلوها مورد استفاده قرار مي‌ گيرد. اولين کشور توليد کننده اين متريال، اسپانيا بود که پيشرفت و تغيير چشمگيري را در صنعت تابلوسازي ايجاد کرد. ماده چلنيوم از انعطاف پذيري بسيار بالايي برخوردار بوده و منعطف بودن اين ماده موجب شکل پذيري بهتر براي طراحي و ساخت حروف برجسته مي شود.
تابلو چلنيوم داراي سه قسمت اصلي است. جنس قسمت رويي آن از پلکسي گلاس تشکيل شده و از متريال پي‌ وي‌ سي براي ساخت قسمت زيري تابلو بهره مي‌ گيرند. حاشيه و کناره‌ هاي تابلو به دور پلکسي پيچيده مي‌ شود که انعطاف پذيري زيادي داشته باشد.

تابلوسازي الماس

مزاياي استفاده از تابلو چلنيوم الماس چيست؟


تابلو چلنيوم الماس به دليل برخورداري از ويژگي‌ هاي جذاب، گزينه پرطرفداري براي تبليغات کسب و کار محسوب مي‌ شود. اين نوع تابلوها داراي درخشش خاصي هستند به همين خاطر مورد توجه قرار گرفته‌ اند. با مشاهده اين تابلوها تصور مي‌ شود که دانه‌ هاي ظريف و درخشان الماس درون آن قرار گرفته و نمايان هستند. از ديگر مزاياي استفاده از اين نوع تابلوها مي‌ توان به مقاومت بالاي آن در برابر تغييرات شرايط آب و هوايي اشاره کرد. تابلو چلنيوم به گونه‌ اي طراحي و ساخته مي‌ شود که دچار زنگ زدگي، پوسيدگي و خوردگي نخواهد شد و از طول عمر بالايي برخوردار است.
طراحي مدرن و خاص تابلو چلنيوم سبب مي‌ شود تا ماندگاري آن افزايش يابد و اين گونه تابلوها هرگز از مد نمي افتند. در هنگام تابلوسازي الماس از تنوع رنگي بسيار زيادي استفاده مي‌ کنند و طراحي اين محصول با رنگ‌ هاي متنوع صورت مي‌ پذيرد. نصب و اجراي اين تابلوها بسيار راحت و آسان است. افرادي که در اين حوزه تخصص دارند، قادرند در کوتاه‌ ترين زمان ممکن اقدام به نصب تابلو نمايند.

تابلو چلنيوم الماس

 

عوامل موثر در تعيين قيمت تابلوهاي چلنيوم


عوامل گوناگوني در نرخ نهايي تابلو چلنيوم تاثيرگذار هستند. معمولاً براي تعيين قيمت اين تابلوها، متر محيط در نظر گرفته مي‌ شود. زماني که حروف يک تابلو بزرگتر و يا ضخيم‌ تر مي‌ شوند، قيمت آن به همان ميزان افزايش پيدا مي‌ کند.
از جمله عواملي که موجب تغيير قيمت اين تابلوها مي‌ شود، کيفيت متريال مورد استفاده است. نوع درجه يک متريال، بالاترين سطح کيفي محصول را به نمايش مي‌ گذارد. محصولاتي که با استفاده از مواد اوليه با کيفيت توليد مي‌ شوند، پس از گذر زمان دچار تغيير رنگ و يا فرسودگي نخواهند شد.
تعداد ماژول‌ ها و نوع لامپ‌ هايي که در تابلو چلنيوم الماس مورد استفاده قرار مي‌ گيرند، در تعيين قيمت آن تاثير گذارند. لامپ‌ هاي مورد استفاده براي طراحي اين تابلوها شامل لامپ‌ هاي خطي، ريسه‌ اي، بلوکي هستند که با قيمت‌ هاي متفاوتي در بازار وجود دارند.
حروف برجسته اين تابلوها به صورت تک رنگ و يا دو رنگ قابليت سفارش دارند. به عبارتي مي‌ توان بيان نمود که رنگ اين حروف بر قيمت تابلو موثر است. علاوه بر رنگ، روش ساخت حروف از ديگر عوامل تاثيرگذار در قيمت تابلو به شمار مي‌ رود.
نحوه نصب تابلو چلنيوم مي‌ تواند منجر به افزايش نرخ نهايي آن شود. هرچه ميزان فاصله تابلو از سطح زمين بيشتر باشد، ابزارهاي بيشتري براي نصب آن مورد استفاده قرار مي‌ گيرند؛ در نتيجه مي‌ توان بيان نمود که نصب تابلو در ارتفاع بالاتر مستلزم پرداخت هزينه بيشتر مي‌ باشد.

 نحوه ساخت و سفارش تابلو چلنيوم الماس


?    تعيين سايز و ابعاد تابلو چلنيوم اولين مرحله در ساخت به شمار مي‌ رود. براي تعيين متراژ تابلو، استاد تابلوسازي الماس به محل مورد نظر رفته و علاوه بر تعيين طول، عرض و زاويه ديد مناسب، بهترين موقعيت را به منظور نصب تابلو مشخص مي‌ نمايد.
?     در مرحله دوم نوبت به طراحي حروف تابلو مي‌ رسد. طراحي تابلو توسط يک تکنسين مجرب و با استفاده از پيشرفته ترين نرم‌ افزارها انجام مي‌ شود. نرم‌ افزارهايي مانند کورل دراو، اتوکد و تري دي مکس قادر به تعيين اندازه فونت و ضخامت حروف برجسته هستند.
?    پياده سازي طرح بر روي متريال مورد نظر در مرحله سوم انجام مي شود. طرح مورد نظر را پس از تعيين ضخامت حروف و ابعاد آن با استفاده از مجهزترين و پيشرفته‌ ترين دستگاه‌ هاي برش ليزري، برش مي دهند.
?    زماني که تابلو چلنيوم آماده مي‌ شود، نوبت به نصب آن مي‌ رسد. هنگامي که ميزان ارتفاع تابلو از زمين کم است، نصاب حرفه‌اي بدون نياز به تجهيزات خاص آن را نصب مي‌ کند و در صورت فاصله زياد، از داربست‌ هاي فلزي براي نصب استفاده مي‌ کند.