2 سال گارانتی بعد از نصب تابلو چلنیوم

تابلوسازی یکی از صنایع پرکاربرد و مهم است که در امور تبلیغاتی و معرفی مشاغل نقش چشمگیری دارد.

تابلوسازی الماس

این صنعت پرکاربرد با پیشرفت تکنولوژی و هنر از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار شده است. تنوع این محصولات به گونه ای است که امروزه تابلوهای جذاب و با کیفیت بسیاری طراحی و تولید می شوند. یکی از این تابلوهای مدرن و با دوام تابلو چلنیوم است. تابلوهای چلنیوم تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته هستند که در مدل ها و طرح های گوناگون تولید می شوند. کارگاه های متعددی در سراسر کشور از جمله کارگاه های تابلوسازی تبریز اقدام به طراحی و تولید تابلو چلنیوم می کنند. این نوع تابلوها گارانتی های طولانی مدتی دارند و جزو محبوب ترین و جدیدترین محصولات در این زمینه به شمار می روند.

گارانتی های طولانی مدت تابلوهای چلنیوم

تابلوسازی تبریز و ویژگی تابلوهای چلنیوم آن

کارگاه های تابلوسازی تبریز تابلوهای چلنیوم را در مدل ها و اشکال گوناگونی تولید می کنند. تابلوهای چلنیوم خصوصیات مثبت متعددی دارند و همین خصوصیات موجب افزایش دوام و ماندگاری و در نتیجه محبوبیت آنها در بین خریداران شده است. در ادامه مطلب به خصوصیات مثبت این محصولات مدرن و محبوب می پردازیم.

تنوع و جذابیت بالای تابلوهای چلنیوم

تابلوهای چلنیوم برخی از کارگاه ها از جمله تابلوسازی الماس تبریز دارای تنوع طرح و مدل بالایی هستند. ظاهر این محصولات زیبا و جذاب است و برای امور تبلیغاتی و معرفی انواع مشاغل گزینه مناسبی محسوب می شوند. زیبایی تابلوهای چلنیوم به گونه ای است که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. به عنوان مثال نصب تابلوهای چلنیوم نوراندریک و نور مخفی توجه و دقت نظر مخاطبان را افزایش می دهد و در نتیجه فروش کالا یا ارائه خدمات بیشتر امکان پذیر می شود.

جذابیت تابلوهای چلنیوم تابلوسازی تبریز

جذابیت تابلوهای چلنیوم تابلوسازی تبریز


امکان سفارشی سازی تابلو چلنیوم

یکی دیگر از خصوصیات تابلو چلنیوم کارگاه های تابلوسازی تبریز امکان سفارشی سازی این محصولات است. امکان سفارشی سازی تابلوهای چلنیوم دست مشتریان را برای انتخاب طرح، رنگ و مدل باز می گذارد. صاحبان مشاغل با وجود این قابلیت می توانند برای هر کسب و کار، تابلوی مناسبی از جهت رنگ، مدل و سایز سفارش دهد.

قابلیت شستشوی محصولات تابلوسازی تبریز

کارگاه های تابلوسازی تبریز محصولات چلنیوم خود را با قابلیت شستشو تولید می کنند. قابلیت شستشوی تابلوهای چلنیوم یک امکان بسیار مطلوب است و خیال صاحبان مشاغل را از لحاظ تغییر ظاهر تابلو به علت نفوذ آلودگی راحت می سازد.
مصرف بهینه انرژی تابلوهای چلنیوم
تابلو چلنیوم نوراندریک و نور مخفی جزو جذاب ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شوند. این نوع محصولات به دلیل استفاده از نیروی برق، دارای جذابیت بالایی هستند. مصرف انرژی این محصولات در عین نوردهی بالا، اندک است و هزینه زیادی را روی دست صاحب کسب و کار نمی گذارد.

مصرف بهینه انرژی در تابلوهای چلنیوم

مصرف بهینه انرژی در تابلوهای چلنیوم

ضد زنگ بودن و مقاومت بالا

یکی دیگر از خصوصیات مثبت تابلوهای چلنیوم کارگاه های تابلوسازی تبریز ضد زنگ بودن و دوام بالای این محصولات است. تابلوهای چلنیوم در برابر بارش برف و باران، تابش نور خورشید، تغییرات دما و شرایط جوی گوناگون مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و به همین جهت جزو محصولات بادوام محسوب می شوند.

گارانتی های طولانی مدت محصولات تابلوسازی تبریز

تابلوسازی الماس تبریز محصولات خود را با گارانتی های دراز مدت در اختیار مشتریان قرار می دهد. صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند با سفارش تابلو چلنیوم با کیفیت، از گارانتی های طولانی مدت برخوردار شوند. دو سال گارانتی بعد از نصب تابلو چلنیوم یک گزینه خوب برای مشتریان این محصولات به حساب می آید.

گارانتی تابلوهای چلنیوم

عوامل تأثیرگذار روی قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم تابلوسازی تبریز و سایر کارگاه ها به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد که در این بخش به برخی از آنها می پردازیم.
⦁    پیچیدگی طراحی و سختی کار یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تابلوهای چلنیوم است. واضح است که هر چه پیچیدگی بیشتر باشد؛ قیمت تابلو افزایش می یابد.
⦁    کیفیت و نوع تابلوهای چلنیوم نیز جزو فاکتورهای موثر روی قیمت تمام شده تابلو است. به عنوان نمونه قیمت تابلو چلنیوم بدون نور اغلب ارزان تر از قیمت تابلو چلنیوم نوراندریک تمام می شود. از طرف دیگر جنس حروف، کیفیت رول های استفاده شده و به طور کلی کیفیت متریال قطعات، نقش موثری در قیمت نهایی تابلو چلنیوم دارد.
⦁    ابعاد تابلو یکی دیگر از عوامل مهم و موثر در میزان قیمت محصول است. تابلو چلنیوم با ضخامت و سایزهای گوناگونی سفارش داده می شوند و به همین جهت قیمت های متفاوتی دارند.
⦁    برند نیز یکی از فاکتورهای تأثیرگذار روی قیمت تابلو چلنیوم محسوب می شود. برندهای مشهور معمولا نسبت به برندهای ناشناخته تابلو از قیمت بالاتری برخوردار هستند.