تابلوسازی کلینیک پزشکی و بیمارستان

آیا شما هم به دنبال استفاده از تابلو چلنیوم برای پروژه های مختلف خود هستید؟

پس در ادامه با ما همراه شوید.

تابلو چلنیوم یکی از متداول ترین و محبوب ترین ابزار های به کار رفته برای کلینیک های پزشکی به حساب می آید که امکانات جالب زیادی را در خود جای داده است. به کار گیری بهترین مدل های تابلو موجود در بازار برای کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها، مسئله ای مهم به حساب می آید که روند انجام فعالیت هایی همچون برند سازی را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد. با استفاده از تابلو های خاصی همچون تابلو های تولید شده با استفاده از چلنیوم در پروژه های خود، شما می توانید زیبایی محیط را چند برابر کنید. امروز ما قصد داریم تا چیستی چلنیوم و نکات مهم برای استفاده از آن را زیر ذره بین ببریم.

تابلو الماس

مراحل و روش های مرسوم تابلو چلنیوم

روش اول ساخت تابلو چلنیوم به صورت دستی

این روش از ساخت تابلو چلنیوم به طور دستی انجام می شود. تابلوسازان با دست به لبه ها و سطوح تابلو شکل می دهند. در این روش، تمام مراحل ساخت با دست انجام می شود و حتی برای برش پلکسی گلاس نیز از دستگاه لیزر استفاده می شود. این روش به ویژه توجه بیشتری از تابلوسازان به خود جلب کرده و بیشترین ترجیح را بینشون دارد.

روش دوم ساخت تابلو چلنیوم به صورت اتوماتیک

در این روش، از دستگاه های اتوماتیک برای خم کردن لبه ها و ایجاد حالت در تابلو استفاده می شود. همچنین برش‌ها، خطوط و زوایا با دستگاه‌های اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. این روش به علت استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، در برخی از صنعت‌کاران تابلوسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه برخی تابلوسازان تجربه و تاریخچه‌ای در این صنعت دارند و به دلیل ظرفیت هنری ترجیح می‌دهند که تابلوها را به صورت دستی ساخته و شکل دهند.

تابلو چلنیوم

 تابلو چلنیوم

بهترین تابلو برای کلینیک پزشکی و بیمارستان کدام است؟

انتخاب میان انواع حروف و جنس تابلو برای کلینیک های پزشکی و بیمارستان های مختلف، مسئله ای نسبتا پیچیده و دشوار به حساب می آید. جذابیت و زیبایی تابلو، عاملی مهم بوده و میزان بازدهی برند سازی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. استفاده از بهترین متریال و تابلو های موجود در بازار می تواند زیبایی مغازه شما را چند برابر نماید. گزینه های زیادی در این زمینه جلوی پای شما قرار گرفته و هر کدام از این گزینه های تابلو، یک سری مزایا و معایب ویژه را در خود جای داده اند.
تابلو چلنیوم و تابلو الماس از جمله محصولاتی هستند که برای کلینیک های پزشکی و بیمارستان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. جدا از شکیل بودن و زیبایی زیاد، این تابلو ها به خاطر کیفیت ساخت و مقاومت مطلوب خود شناخته شده اند. اگر شما هم به دنبال تهیه یک تابلو مقاوم و با کیفیت هستید، می توانید یکی از این موارد را به کار گیرید.  

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم

اولین کالایی که برای تولید تابلو کلینیک پزشکی و بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد به تابلو چلنیوم اشاره دارد. چلنیوم توانست یک صنعت بزرگ در دنیای تابلو سازی را رقم زد. چلنیوم به کالایی گفته می شود که شکل U انگلیسی به خود گرفته است. این کالا در اواسط سال 2000 ایجاد شد و از همان ابتدای عرضه اش محبوبیت زیادی کسب نمود. جالب است بدانید که این تابلو با استفاده از جنس چلنیوم تولید شده و حروف برجسته ای دارد.
داشتن یک جلوه بصری فوق العاده، مهم ترین ویژگی تابلو های چلنیوم به حساب می آیند. این محصولات هم در تاریکی شب و هم در نور آفتاب می توانند طرح و نقش خیره کننده ای را از خود به نمایش بگذارند. شما می توانید در طراحی این کالا از ال ای دی های حرفه ای هم استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که معمولا رویه این کالا با استفاده از  پلکسی گلاس تولید می شود. از جمله دیگر ویژگی های کلیدی این تابلو باید به داشتن طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف اشاره نمود. شما می توانید آن را با خیال راحت در پروژه های مختلف به کار گیرید.
 

تابلو الماس در کلینیک پزشکی

تابلو الماس در کلینیک پزشکی

آیا امکان استفاده از تابلو الماس برای صنایع پزشکی وجود دارد؟

تابلو الماس دیگر ابزار کاربردی به حساب می آید که شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که تابلو الماس به عنوان یکی از زیر شاخه های حرفه ای تابلو چلنیوم به حساب می آید. این تابلو ها به صورت کریستالی تولید شده و روی خود برش هایی به شکل الماس دارند. به خاطر داشته باشید که در طراحی جنس رویه این کالا جدا از گلاس شیشه ای یا آلومینیومی، شما می توانید از دانه های کریستال و ورق های پلکسی گلاس هم استفاده نمایید.
تابلو الماس هم مثل دیگر مدل های تابلو چلنیوم دسته بندی های زیادی دارد. شما می توانید بر اساس نیاز های خود نسبت به خرید بهترین و با کیفیت ترین مدل های تابلو اقدام نمایید. از جمله مهم ترین و رایج ترین دسته بندی های این تابلو باید به مدل های پانچی الماسی، استیل الماسی، رینگی الماسی و غیره اشاره نمود.

هنگام طراحی تابلو باید به چه نکاتی توجه نمود؟

آیا شما هم به دنبال استفاده از خدماتی همچون طراحی و ساخت تابلو چلنیوم هستید؟ در این صورت باید چند نکته خاص را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که مدل های مختلف این تابلو در زیر شاخه های متنوعی روانه بازار می شوند. شما باید بر اساس نیاز های پروژه خود بهترین را بیابید. جدا از این مسئله، امروزه تیم های زیادی در زمینه پیاده سازی و اجرای این تابلو فعالیت می نمایند. جهت کسب بازدهی مطلوب شما باید به سراغ بهترین تیم های سوم شخص ایرانی فعال در این زمینه باشید تا به بازدهی مطلوبی برسید. عدم توجه به این موارد، روند برند سازی مجموعه شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد.