تابلو های تبلیغاتی فلزی مدرن

تابلو فلزی یکی از بهترین ابزارهایی است که افراد شاغل برای تبلیغات کسب و کار خودشان به مشتریان ارائه می دهند. امروزه یکی از بهترین روش ‌هایی که می‌ توان برای جذب مخاطب به خود از آن استفاده کرد تبلیغات می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی تابلوهای تبلیغاتی و همچنین ویژگی‌ های آن ها بپردازیم.

تابلو فلزی

تابلو فلزی


انواع تابلو فلزی

تابلو فلزی یکی از انواع تبلیغاتی است که نقش بسیار مهمی را در معرفی کسب و کار افراد ایفا می کند. در گذشته‌ های نه چندان دور تابلوسازی یک صنعت کاملاً ساده و سنتی بود که غالب تابلوهای فلزی اسکلت مانند بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت هستیم. تابلوهای فلزی در انواع و اقسام مختلف بر اساس سلیقه و همچنین نیاز افراد انتخاب و خریداری می شود.
بعضی از افراد گمان می کنند که تابلوهای استیل همان تابلوهای فلزی است. در صورتی که اینطور نیست جنس تابلوهای فلزی غالباً از آهن، مس، برنج و روی است. باید این نکته را یادآور شویم که جنس استیل هم می تواند یکی از تابلوهای فلزی محسوب شود. در گذشته در صنعت تابلوسازی از فلز آهن استفاده ‌های بسیار زیادی می‌ شد. به مرور زمان به دلیل زنگ زدگی، پوسیدگی و غیره، فلز آهن کاربرد کمتری پیدا کرد، به همین دلیل امروزه از جنس استیل برای این محصولات استفاده می شود. جنس استیل علاوه بر اینکه ظاهر براقی دارد دچار زنگ زدگی نیز نمی‌ شود. در این بخش قصد داریم انواع تابلو فلزی را به شما معرفی کنیم. تابلوسازی الماس با تیم کاربلد و حرفه ای می تواند انواع تابلو تبلیغاتی را در بالاترین کیفیت تولید و عرضه نماید.


تابلو فلزی مغازه

بدون شک شما نیز می ‌دانید که هزینه ساخت انواع تابلو فلزی بسیار اندک است و نسبت به دیگر تابلوهایی که به منظور تبلیغات مورد استفاده قرار می‌ گیرند، بسیار مقرون به صرفه هستند. از انواع تابلوهای فلزی مغازه برای درب مغازه ها و همچنین فروشگاه ‌ها استفاده می شوند که غالب آن ها از جنس مس و آهن هستند. این نمونه از تابلوها می ‌توانند کسب و کار شما را در حد زیادی در معرض دید افراد قرار دهند. اگر تبلیغات مد نظر شما به صورت اصولی و به نحو احسن بر روی تابلو صورت پذیرد، می‌ تواند به راحتی مخاطبان عام را به مشتری ‌های دائم و وفادار تبدیل کند. 

 مزایای تابلو فلزی

 مزایای تابلو فلزی

تابلو فلزی شرکتی

انواع تابلو فلزی که با نام تابلوهای شرکتی شناخته می ‌شوند، مناسب ‌ترین گزینه برای شرکت‌ هایی است که بیرون از شهر قرار دارند. شرکت ‌هایی که خارج از شهر قرار دارند به منظور معرفی خود نیاز ندارند که از تابلو های گران قیمت و لوکس استفاده کنند. آن ها می ‌توانند با تهیه ی تابلو تبلیغاتی و  نصب حروف های برجسته برند مد نظر خود را در معرض دید عموم قرار دهند. 


تابلو فلزی فروشگاهی 

تابلو فلزی که در قسمت ‌های مختلف یک فروشگاه قرار دارد، غالباً به منظور راهنمایی کردن افراد می ‌باشد. تصور کنید که به عنوان مثال شما وارد یک فروشگاه شده اید و انواع اجناس در آن موجود می باشد. در این زمان مطمئناً شما برای انتخاب کردن کالای مد نظر خود دچار مشکل می‌ شوید. این تابلوهای فروشگاهی در چنین زمان‌ هایی می توانند به شما کمک کنند. به این دلیل که در قسمت ‌های مختلف فروشگاه تابلوهای فلزی کوچک موجود می باشد که می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

خرید تابلو فلزی

خرید تابلو فلزی

تابلو فلزی راهنما

تابلو فلزی که به منظور راهنمایی از آن استفاده می‌ شود یکی از بهترین و همچنین پرکاربرد ترین تابلوها می ‌باشد. این نمونه از تابلوها در مکان‌ هایی مانند پارکینگ‌ ها، اداره ها، مجتمع‌ ها و غیره نصب می شوند. افرادی که به آنجا مراجعه می ‌کنند می ‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر برای قسمت های مختلف مجتمع از آن کمک بگیرند. فرودگاه‌ ها بیمارستان‌ ها، پاساژ‌ها و همچنین بانک‌ ها نیز مکان بسیار مناسب برای نصب کردن این تابلوها می‌ باشد.


ویژگی‌های تابلو فلزی

مقاومت و دوام

به عنوان یکی از بهترین و اصلی‌ ترین ویژگی ‌های انواع تابلو فلزی می‌ توان به مقاومت و دوام بالای آن‌ ها اشاره کرد. این تابلوها می توانند در مقابل عوامل محیطی مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. اگر تابلوی فلزی شما از جنس استیل ساخته شده باشد مقاومت آن نیز می‌ تواند به چندین برابر افزایش یابد. همان گونه که اشاره کردیم یکی از بیشترین مشکلاتی که در گذشته در انواع تابلوهای تبلیغاتی وجود داشته است ناسازگار بودن آن ها با شرایط جوی است. به این دلیل که در مقابل تابش نور خورشید و همچنین رطوبت مقاومت نداشته و با گذشت زمان کوتاه بر اثر پوسیدگی، زنگ زدگی و فرسودگی آسیب می‌ دیدند. امروزه با تغییر در ساخت انواع تابلوها طول عمر آن ها نیز زیاد شده و دارای قیمت مقرون به صرفه‌ ای نیز می‌ باشند.


گالوانیزه

گالوانیزه کردن به معنی استحکام و مقاوم بودن فلز در مقابل عواملی همچون پوسیدگی و زنگ زدگی است. غالب تابلوهای فلزی که از جنس آهن تولید می ‌شوند به منظور پوشش دادن سطح رویی آن از گالوانیزه استفاده می ‌کنند. استفاده از این ورق ‌ها در این تابلو ها باعث می ‌شود که علاوه بر کیفیت و زیبایی بیشتر از طول عمر بالاتری نیز برخوردار شوند. یکی از مزایای استفاده کردن از ورق‌ های گالوانیزه این است که می‌ توانید از انواع رنگ‌ های زیبا و مد نظر خود سفارش دهید و همان را تحویل بگیرید. همان طور که اطلاع دارید در حالت‌ های عادی امکان انتخاب رنگ آهن برای شما وجود ندارد؛ اما زمانی که بخواهید از این ورق‌ ها استفاده کنید، می‌ توانید به راحتی رنگ‌ های مدنظر و باب میل خود را بر روی آن پیاده نمایید.


تمیزی خودکار 

از دیگر مزایای تابلو فلزی که می‌ توان به آن اشاره کرد تمیزی خودکار آن است. اگر تابلو فلزی از جنس استیل باشد می تواند طی مدت زمان طولانی مانند روزهای اول تمیز باقی بماند. بنابراین مسئولیت پاک کردن و تمیزی آن را بر عهده نخواهید داشت. نکته دیگر اینکه این تابلوها به علت براق بودن، خود جلوه بسیار زیبایی را به خود اختصاص می دهند.