تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب تردد به مغازه بعلاوه معرفی تابلو چلنیوم

امروزه اکثر مغازه ها از تابلوهای تبلیغاتی برای جذب مشتری در محیط های عمومی و عابر پیاده استفاده می کنند. با توجه به سابقه طولانی کاربرد این سازه ها، اکثر مردم با آن آشنا هستند و اگر بخواهند به دنبال یک مغازه با کالاها یا خدمات مدنظرشان باشند، ابتدا به این تابلوها نگاه می کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی تابلوهای تبلیغاتی پرداخته و سپس تاثیرات آن در جذب تردد به مغازه را بیان کنیم. همچنین در انتها، با تابلو چلنیوم آشنا خواهیم شد که امروزه در اکثر مغازه ها استفاده می شود.


تابلوهای تبلیغاتی چه هستند؟

اگر شما هم در بیرون از خانه به گشت و گذار پرداخته باشید، حتما تابلوهایی را در بالای مغازه ها مشاهده کرده اید. شاید بتوان گفت همین تابلوها هستند که نشان می دهند هر ساختمان چه نوع کاربری دارد و برای چه کاری می توان به آن مراجعه نمود. 
تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، یک سازه از پیش ساخته شده هستند که در قسمت بالای اماکن با کاربری های تجاری و خدماتی نصب می شوند. معمولا روی این تابلوها می توان یکسری لایت باکس ها، ال ای دی ها و یا متریال های مختلف را مشاهده نمود.
قدمت تابلوسازی به گذشته های بسیار دور باز می گردد و همواره به عنوان یکی از لوازم اطلاع رسانی استفاده می شده است. حکاکی روی سنگ ها، پارچه ها و نیز کاغذ تا پیش از ساخت بیلبورد رایج بودند. با انقلاب صنعتی که رخ داد، شاهد اختراع بیلبوردها و تابلوها بودیم که اکنون نمونه های مختلفی از آن را در اماکن عمومی مشاهده می کنید.
با معرفی اجمالی تابلوهای تبلیغاتی، با ما همراه باشید تا راجع به تاثیرات آن صحبت کنیم.

آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی
آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی


تاثیر تابلوی تبلیغاتی در جذب تردد به مغازه چیست؟

کافیست در چند خیابان قدم بزنید تا شاهد ده ها تابلو تبلیغاتی روی دیوار مغازه ها باشید. آیا تا به حال فکر کرده اید علت استفاده از این سازه ها چیست؟ در پاسخ باید به اثر و کارکرد آنها اشاره نمود که عبارتند از:
•    اطلاع رسانی: مهم ترین تاثیر استفاده از یک تابلو تبلیغاتی، اطلاع رسانی است که خود منجر به جذب عابرین پیاده به مغازه می شود. ده ها ساختمان در سراسر خیابان ها وجود دارند و تنها عاملی که باعث خواهد شد تا کارکرد هر کدام مشخص شود، تابلوهای تبلیغاتی هستند. شما نمی توانید با مشاهده درب یک ساختمان، دیوار یا پنجره های آن، کاربری این نوع مکان ها را تشخیص دهید. با توجه به قدمت بسیار طولانی این تابلوها، اکنون مردم تنها با نگاه کردن به سازه های روی دیوار ساختمان ها متوجه کاربری آن می شوند.
•    جلب توجه: اگر به درستی تابلو تبلیغاتی خود را انتخاب کنید، می توانید به راحتی نگاه عابرین پیاده را به سمت آن جذب نمایید. امروزه مدل های مختلفی از تابلوها طراحی شده و ارائه می شوند. از جمله تابلو چلنیوم یا نئونی که همراه با LED بوده و در شب هم روشنایی لازم را دارند.
•     روشنایی: تابلوهای تبلیغاتی به دلیل داشتن نور پس زمینه، روشنایی لازم برای قسمت جلوی مغازه را فراهم می کنند. تابلوهای تبلیغاتی با روشنایی خود می توانند علاوه بر افزایش نور قسمت جلویی مغازه، از فاصله های دور نیز محل کار شما را مشخص نمایند. 
•    شناسایی مکان: تابلوهای تبلیغاتی از جمله اشیاءای هستند که می توانید به کمک آنها، محل مورد نظر خود را پیدا کنید. این تابلوها می توانند در میان ده ها ساختمان، شما را از دیگران متمایز کنند. 
•    ایجاد CTA و دعوت مخاطب: اگر در فضای مجازی، یک آگهی یا دکمه به عنوان عامل CTA شناخته می شود، در دنیای حقیقی، تابلوهای تبلیغاتی این نقش را برعهده دارند. شما می توانید با طراحی جذاب و استفاده از عناصر CTA، مشتریان را به کسب و کار خود ترغیب کنید. 
 

بررسی تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب تردد به مغازه

بررسی تاثیر تابلوهای تبلیغاتی در جذب تردد به مغازه


آشنایی با تابلو چلنیوم و ویژگی های آن

یکی از انواع سازه های تبلیغاتی که بارها در مقاله به آن اشاره کردیم، تابلو چلنیوم نام دارد. اسم این تابلو براساس نوع متریالی می باشد که با آن ساخته می شود. اولین بار این ماده در یک شرکت اسپانیایی تهیه شد و سپس کشورهای دیگر اعم از چین و تایوان نیز آن را استفاده کردند.
از جمله ویژگی هایی که می توان راجع به چلنیوم بیان کرد، عبارتند از:
•    خاصیت انعطاف پذیری که می تواند در شکل دهی حروف و اشکال مختلف، مفید باشد.
•    استفاده از فلزات نرم دیگر مانند آلومینیوم که منجر می شوند تا زیبایی، انعطاف پذیری و نیز استحکام سازه افزایش یابد.
•    مقاومت مناسب در محیط ها و تنش های فیزیکی. 
نکته: این شایعات که می گویند چلنیوم نرم است، منجر شده تا عده ای مقاومت و استحکام آن را زیر سوال ببرند. توجه کنید که این حرف ها راجع به این متریال صحت ندارند.


تابلوهای چلنیوم معمولا از 3 لایه تشکیل شده اند که شامل موارد روبرو هستند: 
•    پلکسی گلاس،
•    pvc در قسمت زیرین و نیز 
•    پلکسی در قسمت های دور آن.
شما می توانید برای استفاده از تابلو چلنیوم با کاربری های زیر اقدام کنید:
•    تابلو مغازه: شما می توانید از این متریال برای تابلوسازی مکان های تجاری استفاده نمایید.
•    تابلو شرکتی: اگر یک سازمان یا شرکت هستید و به دنبال یک تابلو برای معرفی مجموعه خود به عابرین می باشید، تابلو چلنیوم مناسب شما خواهد بود.
•    تابلو غرفه ها: اگر درون یک پاساژ یا محوطه ای مخصوص غرفه ها فعالیت می کنید، می توانید از این نوع تابلوها استفاده نمایید.

معرفی تابلو چلنیوم

معرفی تابلو چلنیوم


معرفی مجموعه تابلوسازی الماس

کیفیت ساخت تابلو چلنیوم و انواع دیگر این نوع سازه ها، کاملا وابسته به کارگاه های سازنده آنها است. اگرچه متریال به کار رفته نیز باید برای افزایش استحکام و طول عمر درنظر گرفته شوند، اما شما نباید طرز ساخت این تجهیزات را دست کم بگیرید. خلاقیت در طراحی و جایگذاری اِلمان های مختلف، از جمله نکات مهم در ساخت این نوع سازه ها هستند.
مجموعه تابلوسازی الماس، سابقه‌ی +7 سال در زمینه تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی دارد. شما صاحبین کسب و کارها می توانید با توجه به رزومه پربار این کارگاه، با اطمینان خاطر سفارش انواع تابلوهایتان را در تابلوسازی الماس ثبت کنید.