تابلوهای تبلیغاتی در ادارات و شرکت های دولتی

امروزه و در دنیای مدرن که رقابت در بازار برای جلب توجه مشتری و خرید او بسیار زیاد شده است، روش های بازاریابی مختلفی نیز وجود دارند. درصد بالایی از صاحبان کسب و کار، روی به تبلیغ کسب و کار خود در فضای مجازی آورده اند. برخی دیگر نیز از روش های دیگری نظیر استفاده از تابلو های جذاب که نظر رهگذران را جلب میکنند، استفاده کرده اند.
در ادامه سعی داریم تا با یکی از تابلو های جذابی که امروزه بسیاری از مغازه های سطح شهر از آنها استفاده میکنند، یعنی تابلو فلکس بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تابلو فلکس

تابلو فلکس


با تابلو فلکس بیشتر آشنا شوید!

تابلو فلکس برای نخستین بار در سال 1375 وارد بازار ایران شد. در آن زمان تابلو های مغازه ها سنتی و فاقد هرگونه نورپردازی بود. به همین سبب تابلو های فلکس به دلیل نورپردازی زیبایی که داشتند، نظر بسیاری از رهگذران را به خود جلب میکردند. 
اکنون نیز استفاده از تابلو های فلکس در میان صاحبان مشاغل مختلف بسیار مرسوم و رایج است. این تابلو ها جزو تابلو های چاپی به شمار می‌آیند و در شکل های مختلفی طراحی میشوند. تابلو های فلکس به علت صفحه های انعطاف پذیر و همچنین روکش های کوتینگ و ابریشمی که روی آنها قرار دارد، از مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید و همچنین سایر عوامل محیطی برخوردار هستند. 
به طور معمول در بازار دو نوع از تابلو های فلکس موجود هستند. نوع اول این تابلو، ساخت کشور کره و نوع دیگر آن نیز محصول چین میباشد. هر دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند، ولی تابلو هایی که در کشور کره ساخته شده اند، دارای کیفیت و ظاهر به مراتب بهتری نسبت به مدل های چینی میباشند. همچنین تابلو های فلکس کره ای، قیمت بالاتری نیز نسبت به نسخه های چینی خود دارند. 


چرا باید از تابلو های فلکس استفاده کنیم؟

با مطالعه مطالب بالا شاید این سوال برای شما به وجود آید که اصلا چرا باید در کسب و کار خود، از این تابلو ها استفاده کنیم؟ این تابلو ها چه مزیتی نسبت به دیگر تابلو های موجود در بازار دارند؟
1.آماده سازی در مدت زمانی کوتاه

به طور معمول تابلو های تبلیغاتی طی 10 الی 12 روز آماده میشوند، اما این در صورتی است که تابلو های فلکس، طی تنها 7 روز آماده میشوند. البته مدت زمان آماده شدن این تابلو ها به اندازه آنها نیز بستگی دارد. در کل اما مدت زمان آماده شدن تابلو های فلکس کوتاهتر از دیگر تابلو ها میباشد.
2.قیمت مقرون به صرفه

یکی از ویژگی هایی که سبب خاص و تمایز تابلو فلکس نزد صاحبان کسب و کار های مختلف شده است، قیمت مقرون به صرفه آنها است. قیمت تابلو های فلکس بدون نور به ازای هر متر مربع در محدوده 2.5 الی 3.5 تومن قرار داشته و این قیمت برای تابلو های همراه با نورپردازی نیز کمی بیشتر میباشد. 
3.راحتی نصب

از معضلات بزرگی که افراد پس از سفارش انواع دیگر تابلو های تبلیغاتی با آن مواجه میشوند، نصب دشوار آنها میباشد. تابلو های فلکس اما به لطف وزن سبک خود، به راحتی در محل مورد نظر نصب میشوند. حتی در صورتی که بخواهید، قادر خواهید بود تا آنها را به راحتی جابه‌جا کنید!

قیمت تابلو فلکس

قیمت تابلو فلکس


4.کیفیت رنگ بالا 

تابلو فلکس به لطف جنس موادی که در ساخت آن بکار رفته، از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این موضوع باعث شده تا رنگ و نوشته هایی که روی این تابلو قرار دارند، بسیار باکیفیت باشند و در نتیجه نیز توجه مشتریان را به خود جلب کنند. این نوع از تابلو ها، به سبب وجود لامپ های پرنور در بخش های پشتی و کناری خود، جلوه زیبایی در شب دارند و استایل شیکی را به کسب و کار شما القا خواهند کرد.
5.قابلیت تعویض روکش تابلو فلکس

اشاره کردیم که تابلو های فلکس از مقاومت خوبی در برابر اشعه های خورشید و سایر عوامل محیطی برخوردار هستند، اما چنانچه پس از مدتی تابلوی شما به هر دلیلی خراب شد و یا قصد تعویض طرح آن را داشتید، نگران نباشید! چرا که تابلو های فلکس برخلاف دیگر تابلو ها، این امکان را به شما میدهند تا روکش آنها را تعویض کنید. به این صورت دیگر نیازی نخواهید داشت تا تابلویی جدید بخرید!
6.پخش نور یکنواخت

تابلو فلکس در پشت خود دارای یک قاب آلومینیومی است. این قاب فاصله ای بین روکش تابلو و لامپ های اس ام دی در پشت آن ایجاد میکند. به سبب وجود همین قاب آلومینیومی نیز نور لامپ هایی که در پشت روکش قرار دارند، به صورت یکنواخت در تابلو پخش شده و زیبایی آن چندین برابر شده است.
انواع نورپردازی در تابلو های فلکس

همانطور که گفتیم یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای تابلو های فلکس در بازار، نورپردازی آنها بود که باعث میشد تا زیبایی این مدل از تابلو ها چندین برابر شود. به طور کلی برای نورپردازی تابلو فلکس از دو مدل لامپ استفاده میشود. 
لامپ های فلورسنت جزو روش های قدیمی تر نورپردازی تابلو های فلکس میباشند. اگر تصمیم بگیرید که از این نوع لامپ برای روشنایی تابلو های خود استفاده کنید، لامپ ها در قسمت های بالایی و لبه های تابلو قرار میگیرند. شما میتوانید با هزینه ای بیشتر، یک تابلو شیک و مدرن برای کسب و کار خود تهیه کنید. نورپردازی با استفاده از لامپ های اس ام دی، جدیدترین تکنولوژی به منظور نورپردازی در تابلو میباشد. در این شیوه از نورپردازی، لامپ ها در پشت تابلو قرار میگیرند و برخلاف مدل های قبلی، توسط افراد دیگر دیده نمیشوند. حین نصب لامپ های اس ام دی، با استفاده از روش بک لایت، بین تابلو و پس زمینه فلزی آن فاصله ای ایجاد میشود و لامپ ها نیز در همین قسمت نصب خواهند شد. 

سفارش تابلو فلکس

سفارش تابلو فلکس


جمع بندی

امروزه که تمامی صاحبان مشاغل گوناگون به دنبال روش های مختلفی برای جذب مشتری و افزایش فروش خود هستند، راه و روش های مختلفی جلوی پای آنها قرار دارد. یکی از بهترین روش هایی که میتوان توجه عابران و رهگذران را به سمت کسب و کار خود جلب کرد، استفاده از تابلو هایی خاص و زیبا در مغازه میباشد. تابلو های فلکس یک راه ارزان و جذاب برای تزئین کسب و کار و همچنین جذب مشتری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تابلو ها، میتوانید با تیم پشتیبانی شرکت تابلو سازی الماس تماس حاصل نمایید.