تابلوسازی پارامتریک

14 مهر 1403 مقالات

تابلوسازی پارامتریک

مقدمه

تابلو ترکیبی در حال حاضر به یکی از پر فروش ترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران تبدیل شده است. این روزها بسیاری از شرکت ها، کارخانجات و ادارات برای نصب تابلوهای تبلیغاتی از تابلو ترکیبی استفاده می کنند. داشتن یک تابلوی خاص و حرفه ای برای مجموعه می تواند نظر مخاطبان را به راحتی جلب کند. در این محتوا تلاش می کنیم در مورد تابلوهای ترکیبی به شما توضیحاتی دهیم. پس همراه ما باشید.

تابلو ترکیبی چیست؟

تابلو ترکیبی چیست؟ باید بگوییم که تابلوهای ترکیبی معمولا از ترکیب چند نوع تابلو ساخته می شوند. در واقع تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. از مهم ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی می توان به استیل، چلنیوم، نئون پلاستیک، ترموود، فلکسی، فلزی، لایت باکس، برجسته و... است. زمانی که چند نوع از این تابلوها با یکدیگر ترکیب شوند، چیدمانی جذاب و منحصر به فرد را ایجاد می کنند.
اجازه دهید با ذکر یک مثال، اهمیت تابلو ترکیبی در فرایند جذب مشتری را به شما عزیزان توضیح دهیم. فرض کنید مجموعه اول، تابلوی تبلیغاتی خود را به صورت فلزی و ساده طراحی نموده و در مقابل مجموعه شماره 2، از یک تابلوی استیل با حروف و نقش های برجسته استفاده کرده است. همچنین چراغ های نئونی شیک، دور تا دور تابلوی مجموعه شماره 2 قرار گرفته اند. اگر شما بخواهید بین این دو مجموعه با زمینه کاری یکسان، یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام گزینه است؟ قطعا اکثر افراد، مجموعه شماره 2 را انتخاب می کنند. پس می توان گفت که نقش تابلوهای تبلیغاتی ترکیبی در فرایند جذب مشتری، غیر قابل انکار است.

اخبار مرتبط:

تابلو فلکس فیس

معرفی انواع تابلو ترکیبی

تابلو ترکیبی یک نوع تابلوی تبلیغاتی است که انواع مختلفی دارد. به طور کلی نمی توان انواع خاص و ویژه ای برای تابلوهای ترکیبی معرفی کرد. هر نوع تابلوی تبلیغاتی که از ترکیب چند نوع تابلوی مختلف تشکیل شده باشد، یک تابلوی تبلیغاتی ترکیبی قلمداد می شود. در بخش قبلی، یکی از نمونه های جذاب تابلوهای ترکیبی را به شما معرفی نمودیم. در این بخش نیز ضمن نشان دادن نمونه کارهای پیشنهادی، چند مورد خوب و عالی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.
1.    مورد اولی که به شما پیشنهاد می کنیم، تابلو ترکیبی لایت باکس و ترموود می باشد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، پس زمینه اصلی کار از ترموود تشکیل شده و لوگوی اصلی نیز به وسیله لایت باکس طراحی شده است. این تابلو در نهایت سادگی، جذابیت و کلاس بالایی دارد و به راحتی نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

 

تابلو ترموود چیست؟

تابلوی ترکیبی لایت باکس و ترموود

2.    مورد دوم پیشنهادی ما به شما، ترکیب چلنیوم و استیل است. تابلوهای استیل و چلنیوم در حال حاضر، جزء پر کاربردترین تابلوهای تبلیغاتی هستند و ترکیب آن ها می تواند گزینه ای جذاب باشد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کند، پس زمینه تابلو کاملا ساده و استیل در نظر گرفته شده است. به علاوه طراحان برای نوشتن کلمه سیب من روی تابلو، از یک طرح زیبای چلنیوم استفاده کرده اند.

 

تابلو تبلیغاتی سیب من ترکیبی

تابلو تبلیغاتی سیب من ترکیبی

3.    سومین تابلو ترکیبی که به شما عزیزان معرفی می کنیم، نمونه ای از ترکیب تصویر و کلمه است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، از دو عنصر کلمه و تصویر در تابلو استفاده شده که از این نظر آن را ترکیبی در نظر می گیریم. تابلوهای ترکیبی حروف و تصویر نیز در حال حاضر کاربرد زیادی دارند و بسیاری از مجموعه ها برای سفارش تابلو، روی این گزینه ها دست می گذارند.

قیمت تابلو ترکیبی چقدر است؟

احتمالا تا به این جای کار شما نیز به خرید تابلو ترکیبی علاقه مند شده اید. در این صورت حتما دوست دارید بدانید که قیمت این تابلوها چقدر است. باید بگوییم که در حال حاضر نمی توان قیمت مشخصی برای تابلوهای ترکیبی در نظر گرفت. در واقع قیمت فروش تابلو ترکیبی با توجه به ملاک های مختلفی تعیین می شود. از مهم ترین ملاک ها می توان به متریال به کار رفته در تابلو اشاره کرد. همان طور که می دانید، تابلوهای ترکیبی معمولا از متریال های مختلفی تشکیل می شوند. در نتیجه قیمت آن ها نیز به متریال های مصرفی بستگی دارد.
از دیگر ملاک های موثر بر قیمت تابلو ترکیبی می توان به سایز و ابعاد تابلو اشاره کرد. بدیهی است، تابلوهای بزرگ تر معمولا با قیمت بالاتری به فروش می رسند. نوع طراحی تابلو نیز روی قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. هر چه تابلوی شما طراحی ساده تری داشته باشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. این در حالی است که تابلوهایی که طراحی پیچیده دارند، با قیمت بالاتری به فروش می رسند.
مراجعه به یک مجموعه معتبر برای خرید تابلو ترکیبی با قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است تابلوهای مورد نیاز خود را از مجموعه ای معتبر انجام دهید که کار ساخت تابلوهای تبلیغاتی را انجام می دهد. با خرید مستقیم محصول از سازنده می توانید هزینه های مربوط به تبلیغات خود را تا حد زیادی کاهش دهید. تابلو الماس، سازنده بهترین تابلوهای ترکیبی و تبلیغاتی در ایران است که محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. با خرید از این مجموعه می توانید به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

خلاصه و جمع بندی

در مقاله بالا تلاش کردیم شما عزیزان را با انواع تابلو ترکیبی آشنا کنیم. در ابتدا در مورد اهمیت استفاده از تابلوهای ترکیبی و نقش آن ها در جذب مشتری توضیحاتی دادیم. در ادامه چند نمونه از بهترین محصولات ترکیبی را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم. در پایان نیز در مورد قیمت تابلوهای ترکیبی و نحوه خرید آن ها به شما عزیزان توضیحاتی دادیم.