سودآوری در کسب و کار با تابلوسازی

تبلیغات محیطی و نیاز به ساخت تابلو‌های تبلیغاتی جذاب برای نشان دادن و برجسته‌سازی ویژگی‌های مثبت محصول همواره یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی صاحبان کسب‌و‌کار‌های مختلف است. بررسی‌های «تابلو الماس» نشان دهنده آن است که صنعت ساخت تابلو‌های تبلیغاتی در ایران یکی از حوزه‌های سرمایه‌گذاری برای شروع یک کسب‌و‌کار موفق و سودآور است. سود حداقل 50 درصدی این بازار آنقدر جذابیت دارد که افراد مختلف را برای سرمایه‌گذاری در این کار ترغیب کند اما تابلو‌سازی در ایران همواره به شکل سنتی و آماتور آن و به‌صورت انفرادی دنبال می‌شود و نیاز به دانش فنی دارد و خیلی از افراد از داشتن این دانش فنی برای شروع کار محرومند، اما شروع کار در سطحی وسیع‌تر و جامع‌تر که بتواند نیاز‌های بیشتری از بازار را مرتفع کند کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه به دلیل ازدیاد رقبا در هر حرفه یا مشاغلی ، صاحبین مشاغل مجبور به استفاده از ترفندهای تبلیغاتی برای شناساندن و معرفی برند خود به مشتریان می باشند و هر کالا یا خدمتی که نام آن برای عموم مردم آشناست نشانگر صرف هزینه های تبلیغاتی بالاتر می باشد . تابلوسازی یکی از شیوه های تبلیغاتی رایج است و امروزه هنگام گذر از معابر انواع تابلو سر در مغازه را مشاهده می کنید که گاهی اوقات بعضی از تابلوها به قدری زیبا و هنرمندانه طراحی شده اند که برای ما جالب به نظر می رسد و چند ثانیه ای مکث کرده و در مورد متن درج شده بر روی آن کنجکاو می شویم.

تابلو مغازه یکی از مؤثرترین تبلیغات برای کسب‌وکار مغازه‌ای است. روش‌های تبلیغاتی دیگری مانند پخش تراکت، ارائه کارت ویزیت ، تبلیغات مجازی و … همه در کنار تابلو مغازه می‌توانند مؤثر باشند.

نوع تابلو سر در مغازه شما می‌تواند نوع سلیقه شما، میزان اهمیت به کارتان، نوع کسب‌وکارتان و خیلی موارد دیگر را در مورد شما برای مشتریانتان روشن کند. این‌هامی‌تواند نشان دهد چقدر به مشتریانتان احترام می‌گذارید و چقدر آن‌ها برای شما مهم هستند.

نوع تابلوسازی شما هر چه باشد، تابلو چلنیوم ، رینگی، استیل ، کلاسیک، چوبی و …، بازهم ممکن است با مشاوره نظرتان تغییر کند. پس تماس با متخصصین تابلوسازی الماس را فراموش نکنید.

انواع تابلو سردرمغازه زمانی می تواند در میزان جذب مشتری موثر باشد که به صورت هوشمندانه ، خلاق و استراتژیک طراحی شود . درواقع مزمون  پبام تبلیغاتی موجود بر روی تابلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است . چون نمی توان از متون بلند بالا در تابلوسازی استفاده نمود بنابراین متن کوتاهی که بر روی آن درج می شود بهتر است آهنگین باشد و با همان چند کلمه کوتاه معرف برند یا محصول باشد یا اینکه طوری طراحی شود که ذهن بیننده را درگیر نماید و بیننده نسبت به پیام  تبلیغاتی کنجکاو شود و در مورد آن پرس و جو نماید.

یک طراحی تابلو مغازه زیبا می تواند تاثیر بصری خوبی بر روی افکار رهگذران داشته باشد . تابلو مغازه با شکل ها ، رنگ ها و شیوه های مختلف ساخته می شوند که امروزه نیز شرکت ها و موسسات ساخت تابلوهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد بنابراین اگر می خواهید تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان مدنظر خود داشته باشید  به مراکز معتبری رجوع کنید که شناخت کافی به بازار و رقبای مرتبط با کسب و کار شما داشته باشند و بتوانند با توجه به هدف کسب و کار شما بازار و رقبا را کاملا شناسایی کرده و نمونه طرح تابلو مغازه شما را طوری طراحی نمایند که از سایر رقبا پیشی بگیرید .

همچنین میتوانید بخوانید : تابلو چلنیوم و تبلیغات موفقیت آمیز در کسب و کار

 

ساخت تابلو مغازه برای معرفی برند و محصول یا خدمت ارائه شده راهی برای رشد و شناساندن کسب وکار به افرادی است که روزانه در حال عبورومرور هستند و اگر شما در سر درمغازه خود تابلویی نصب نکرده اید قطع به یقین کمتر دیده خواهید شد . انواع تابلو مغازه که می توانید مورد استفاده قرار دهید بسیار زیاد است ، قیمت تابلو سر در مغازه به میزان بودجه و کیفیتی که مدنظر شما مشتریان گرامی می باشد بستگی دارد ، هر چه هزینه بیشتری صرف نمایید تابلو بهتر و باکیفیت تری نصب می  کنید که عمر و دوام بیشتری داشته باشد . تابلو مغازه در انواع متفاوتی همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو با حروف برجسته، تابلو استیل طلایی، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم پانچ شده،  ترموود ، کامپوزیت طراحی و پیاده سازی می شود که در تعداد رنگ ، میزان برجستگی حروف ، نورپردازی و نمای تابلو تنوع بسیار است و مشتری می تواند براحتی هر طرح و مدل مدنظر خود را انتخاب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.