حروف همکاری استیل

20 خرداد 1399 مقالات

     ساخت حروف برجسته در تابلو سازي الماس تبريز

     ساخت حروف برجسته، از جمله خدمات گروه صنعتي تابلو سازي الماس تبريز است که براي همکاري با ديگر شرکت هاي تابلو سازي و انجام پروژه هاي تبليغاتي و تزئيني انجام مي شود. توليد حروف استيل رنگي، حروف استيل طلايي يا آينه اي، حروف همکاري و ... از جمله اين خدمات است.

ساخت حروف برجسته، علاوه بر دانش و مهارت، نياز به ابزار خاص و دستگاه هاي برش فلز و دستگاه وکيوم پيشرفته دارد، زيرا اين حروف، غالبا از جنس فلزات مانند آلومينيوم، استيل، مس و برنج و .... هستند که کاهي براي افزايش مقاومت و جلوه هاي بصري، توسط لايه هاي وکيوم، به خصوص براي نماهاي فانتزي و سه بعدي، استفاده مي شوند.
ساخت حروف برجسته براي استفاده به صورت تکي و يا ترکيبي، با طرح و رنگ دلخواه مشتري، در ابعاد گوناگون و جنس هاي متفاوت، با بهره مندي از بهترين ابزار و ماشين آلات و با استفاده از مواد اوليه مرغوب، با دقت و ظرافت، توسط گروه صنعتي تابلو سازي الماس، واقع در تبريز، انجام مي‌ شود.
لازم به ذکر است که گروه تابلو سازي الماس غير از ساخت و نصب انواع تابلو، به علت بهره مندي از  تجهيزات پيشرفته تابلو سازي مثل دستگاه برش فلزات و دستگاه جوش نقطه اي و دستگاه وکيوم اقدام به ساخت حروف همکاري نيز مي نمايد


تابلو سازي الماس، با محصولات خود از قبيل:
حروف همکاري
ساخت حروف برجسته
حروف استيل رنگي
حروف استيل طلايي
و ... به همکاري با شرکت هاي تبليغاتي و تابلو سازي مي پردازد.
ساخت حروف برجسته و توليد حروف استيل رنگي و حروف استيل طلايي، در شمال غرب ايران توسط گروه صنعتي تابلو سازي الماس با دقيق ترين و بهترين کيفيت انجام مي شود. توليد حروف همکاري استيل، با بهره گيري از جديدترين تکنولوژي و پيشرفته ترين دستگاه ها، در راستاي هدف اصلي تابلو سازي الماس که همان جلب رضايت مشتريان است، بهترين کيفيت را از آن خود نموده است


 
ساخت حروف برجسته

ساخت حروف برجسته در انواع مختلف و ابعاد دلخواه توسط گروه تابلو سازي الماس انجام مي‌ شود.
گروه تابلو سازي الماس، با ايده هاي خلاقانه و بکر، طبق سليقه و خواست مشتريان، در کنار ساخت انواع تابلو هاي شهري و تبليغاتي، بيلبوردها  و نصب آن ها، با داشتن دستگاه هاي پيشرفته مانند دستگاه جوش نقطه اي، دستگاه برش فلزات و دستگاه وکيوم به ساخت حروف برجسته نيز اقدام نموده است.
ساخت حروف برجسته به صورت تابلوي وکيوم که يکي از زيباترين انواع ساخت حروف برجسته است، با روکش مقاوم، علاوه بر ظاهر شيک و مدرن، سبک بوده و با شرايط آب و هوايي مختلف سازگاري دارد. تابلو وکيوم ضد آب است و در برابر عوامل آسيب رسان مانند گرد و غبار، نور آفتاب، خش و ضربه استحکام بالايي دارد. ساخت حروف برجسته تابلو وکيوم، نماي سه بعدي دارد.
ساخت حروف برجسته به صورت لايت که داري نور پردازي ال اي دي در پشت حروف است و نيز به صورت معمولي و غير نوري، براي اتصال در کنار هم يا منفرد، براي نصب روي تابلو کامپوزيت  و ساير تابلوها و يا به صورت نصب جدا و بدون زمينه، انجام مي ‌شود.

حروف همکاري و چلنيوم تابلو سازي الماس
ساخت حروف برجسته براي تبليغات چشم گير و مدرن، به صورت تابلو هاي جداگانه از حروف، در ابعاد دلخواه و رنگ مورد نظر مشتريان، انجام مي ‌شود.
ساخت حروف برجسته همکاري و چلنيوم، با طراحي متنوع و استفاده از مواد اوليه مرغوب، با برش هاي دقيق و لبه سازي ظريف و با جزييات، در تخصص تابلو سازي الماس است. نماي سه بعدي رسمي يا فانتزي با رنگ هاي گوناگون، براق يا مات، طبق سفارش شما تهيه و ساخته مي شود.
تابلو سازي الماس آماده همکاري با ديگر همکاران تابلو ساز است تا با توليد تابلو حروف استيل و وکيوم، و نيز ساخت حروف برجسته با تکنولوژي حرفه اي خود، در پروژه هاي تبليغاتي شمال غرب ايران، فعاليت خود را گسترش دهد.
 
حروف استيل طلايي و لايت

حروف استيل رنگي، جهت نصب بر روي تابلو هاي کامپوزيت نيز به کار مي روند.
حروف استيل رنگي يکي از محصولات تابلو سازي الماس در مجموعه طراحي و ساخت حروف برجسته است.
آلياژ استيل، با مقاومت بالا و شکل پذيري عالي، مناسب ترين آلياژ براي توليد انواع تابلو و ساخت حروف برجسته است که ماندگاري بالايي دارد و به خاطر جلوه زيبا و جذاب آن، هم لايت و هم بدون نور، چشم گير است.
ساخت حروف برجسته استيل رنگي، براي نصب بر روي انواع تابلو ها، انجام مي شود. اين حروف در رنگ هاي مختلف توليد مي شود که براي ساخت حروف برجسته ترکيبي با تنوع رنگي کاربرد دارند. حروف برجسته استيل به رنگ مشکي، محبوب ترين رنگ براي حروف استيل رنگي است.


حروف استيل طلايي  يا آينه اي چه ويژگي هايي دارند؟
حروف استيل طلايي، با ظاهر براق به حروف استيل آينه اي ( ميرور ) نيز شهرت دارد. از جمله شکيل ترين انواع طراحي و  ساخت حروف برجسته است که با سطح صاف و صيقلي، ضد زنگ و ضد خش بوده و از محبوبيت بالايي برخوردار مي باشد.
حروف استيل طلايي نماي ساده اما چشم نواز دارد و در واقع زير مجموعه حروف فلزي توليد شده در فرآيند ساخت حروف برجسته است.
 
حروف همکاري و تابلو حروف


تابلو سازي الماس با طرح هاي خاص و بي نظير براي ساخت حروف برجسته استيل طلايي، به صورت لايت و نيز غير نوري، آماده همکاري و خدمت رساني است.
حروف برجسته استيل طلايي، هم براي نصب در فضاهاي بسته و هم براي نصب در مکان باز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
حروف استيل ميرور در رنگ نقره اي هم توليد مي شود.
ضخامت ورق هاي استيل که براي ساخت حروف برجسته استفاده مي شود، بين یک تا دو ميلي متر است. از آنجا که استيل ميرور براي ساخت حروف برجسته، غالبا تزئيني است، با روکش عرضه مي شود.

حروف استيل رنگي
تابلو سازي الماس، ساخت حروف برجسته استيل ميرور نقره اي و طلايي را براي نصب به تنهايي يا بر روي تابلوهاي کامپوزيت و ... به عهده مي گيرد.

براي همکاري با تابلو سازي الماس تبريز، با ما تماس بگيريد.
همکاران محترم در زمينه تابلو سازي و تبليغات، مي توانند با تابلو سازي الماس، همکاري کرده و از خدمات و محصولات با کيفيت و منحصر به فرد ما، از جمله ساخت حروف برجسته و حروف همکاري و حروف فلزي مانند استيل رنگي يا آينه اي، بهره مند شوند.
تابلو سازي الماس مراحل نصب را نيز به صورت کامل به عهده مي گيرد.
انجام تعميرات و باز سازي يا تجديد تابلو ها و حروف برجسته، از خدمات پس از فروش تابلو سازي الماس تبريز است.