برند سازی وتابلوسازی

03 دي 1399 مقالات

 تابلوسازی یکی از ابزارهایی به شمار می رود که نقش زیادی برای دیده شدن دارد. اگر برای ساخت تابلو نکات اساسی و کاربردی را در نظر بگیرند، در واقع به بهتر دیده شدن محیطی که در آن حضور دارند، خواهند شد و این تبلیغ باعث می شود مشتریان بیشتری جذب آن مکان گردند

.
تابلوسازی یکی از ابزارهای تبلیغاتی به شمار می رود که از رواج و توسعه بالایی در بین مردم برخوردار است و مردم آن را به عنوان یک گزینه نه بلکه به عنوان سرمایه گذاری در کسب و کار می بینند و به دنبال آن هستند. زیبایی، کیفیت و نور پردازی برای ساخت یک تابلو از گزینه های مهمی محسوب می شود، زیرا در جذب مشتری تاثیر زیادی می گذارد.
تابلوسازی برای قرار گرفتن در معرض دید عموم مردم باید به صورت بیلبورد بزرگراه ها و گذرگاه ها، یا پشت بام و یا سر در محل کسب و کار افراد نصب گردد

.
تابلوسازی چه مزیت هایی دارد؟
در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی، تابلوسازی از ماندگاری بیشتری برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلفی نظیر تابش خورشید، گرما، گرد و غبار و سرما دارد و امکان خراب شدن آن تقریبا غیر ممکن است. همچنین جالب است بدانید که جا به جایی و انتقال آن به یک منطقه جغرافیایی دیگر به راحتی امکان پذیر می باشد.
توجه افراد معمولا با دریافت یک تراکت خیلی جلب نمی شود و ممکن است حتی بدون نگاهی به آن، اقدام به دور ریختن آن کنند. اما از آنجایی که یک تابلو در میادین و گذرگاه ها و یا در محل و کسب وکار نصب می گردد و در معرض دید عموم است، امکان توجه مردم به آن خیلی بیشتر است و حتی ممکن است با مراجعه به مکان مورد نظر یکی از مشتری های دائم آنجا شوند. به همین دلیل تابلوسازی نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی برتر است.

 
تابلوسازی
برند سازی معمولا چه افرادی را تحت تاثیر خود قرار می دهد؟
مصرف کنندگان: در خیلی از مواقع مصرف کنندگان که قصد انتخاب محصولی را دارند، در انتخاب تولید کننده آن ممکن است تردید داشته باشند و جهت اخذ تصمیم درست سراغ برند سازی یا برندینگ می روند.
کارکنان، همکاران، سهامداران: برند سازی از استراتژی درست و کارآمدی برخوردار است که این موضوع نه تنها به مشتریان برای انتخاب درست کمک می کند بلکه تاثیر زیادی در شهرت و محبوبیت یک برند خواهد داشت. برند سازی از مواردی به شمار می رود که افراد مختلفی را نظیر سرمایه گذاران، مصرف کنندگان، کارمندان، توزیع کنندگان، سهامداران و تامین کنندگان متاثر می کند.
حروف برجسته یا تابلوسازی حروف برجسته
حروف برجسته به لوگو یا حروفی گفته می شود که ساخت آن ها با استفاده از دست امکان پذیر است. جنسی از پلاستیک و یا فلز دارند که در مکان های مختلفی قابلیت نصب دارند. تابلوسازی حروف برجسته در واقع در صنایع تبلیغاتی رونق زیادی پیدا کرده است و انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها چلنیوم می باشد. تابلوهای چلنیوم ترکیب رنگ و نورپردازی خارق العاده ای دارند که به بیشتر شدن زیبایی و جذابیت آن کمک می کند.
از مزایای تابلوسازی حروف برجسته می توان به مقاومت بالا، ضد خش بودن آن، عدم جذب گرد و غبار، قابلیت شستشو، اشاره کرد. مزایای بیشمار آن باعث شده است اکثر تابلوهای سطح شهر را تابلوهای حروف برجسته تشکیل دهند.
تابلوسازی تبریز نقش مهمی در تولید این تابلوها ایفا می کند و می توان با اطمینان خاطر تابلو مورد نظر را از آن ها خریداری کرد.