مفهوم تابلوسازی چیست  و اهدافش چیست؟
 صنعت تابلوسازی یکی از انواع روش های مرسوم جذب مشتری است که مشاغل زیادی را در بر می گیرد و بخش اعظم مشاغل کوچک و بزرگ، مغازه داران، کارخانجات و شرکت ها، جهت شناسایی نام و علائم  مربوط به  خود ، از آن سود می برند.
پروژه های برتر و تابلوسازی
مفهوم تابلوسازی چیست  و اهدافش چیست؟
 صنعت تابلوسازی یکی از انواع روش های مرسوم جذب مشتری است که مشاغل زیادی را در بر می گیرد و بخش اعظم مشاغل کوچک و بزرگ، مغازه داران، کارخانجات و شرکتها، جهت شناسایی نام و علائم  مربوط به  خود ، از آن سود می برند. چون تابلوسازی یک نوع تبلیغات مرسوم است و از نظر زمانی محدودیت ندارد برای تبلیغات و جلب بیننده و مشتری بسیار اقتصادی و سودمند است. مهمترین  هدف صنعت تابلو سازی جذب مشتری و برند مربوطه است، که باعث جمع آوری پول و ثروت می شود. شما در کسب و کاری که هستید حتما" رقبایی در همسایگی خود دارید که همگی با استفاده ازانواع  روش های مرسوم در جذب مشتری هرچه بیشتر تلاش می کنند،  پس اگر تصمیم دارید از رقبایتان پیش بیفتید لازم است بصورتی جلب نظر نمایید که از دیگر رقیبان در جلب مشتری پیش بیافتید. یکی از این روش ها نمایش تابلوی مناسب  است . تابلوها انواع مختلفی دارند.   از لحاظ کسب و کار به : تابلو مغازه، تابلو فروشگاهی، تابلو شرکتی، تابلو نمایشگاهی و غیره تقسیم می شوند.
از لحاظ بصری تابلوها به انواع
چلنیوم
چلنیوم شیشه ای
استیل
پیکسلی
کامپوزیت
وکیوم
ال ای دی
تابلو ال ای دی که به دونوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند.
تابلو نئون که خود به دونوع شیشه ای و پلاستیکی تبدیل می شود.
ترموود
فلکسی
بنری
لایت باکس
رینگی که خود شامل
•    پلکسی گلاس با زوار پلکسی گلاس
•    استیل با زوار پلکسی گلاس
•    چلنیوم با زوار پلکسی گلاس
•    استیل با زوار استیل
•    پلکسی گلاس با رینگ استیل
پانچی :
 یونولیتی :
لاسوگاسی :
 راهنما :
 پولکی :
 فلزی :
پلکسی گلاس :
 استیکرهای تبلیغاتی :
 که در اینجا امکان اینکه به همه آنها بپردازیم نیست، یکی از شرکتهای مطرح در این زمینه الماس است.
شرکت الماس انواع تابلوهای نامبرده شده بالا را تولید و نصب می کند و همچنین تعمیر و نگهداری آنها را نیز برعهده دارد.  برخی پروژه¬های برترانجام شده توسط این شرکت به¬قرار زیر هستند

.
1-تابلوهای استیل
بسیار ماندگار و بادوام بدون خوردگی و زنگ زدگی مناسب همه مناطق خصوصا" نواحی مرطوب ساحلی
هست. دید شیک و براق فلز استیل بسیار مورد توجه است در انواع مات، خش دار و صیقلی و در دو شماره 304 و 316  که اولی برای تمام نقاط داخل و خارج ساختمان و دومی برای نمای خارجی تابلوهای بزرگ قابل استفاده هستند.
برش این نوع تابلو بوسیله واترجت و لیزر که بسیار دقیق و بروز می باشند توسط شرکت الماس انجام می شود.
 
Figure 1 تابلو استیل شرکت وینتک تبریز
2- تابلو چلنیوم
چلنیوم  تابلوهایی با کلمات برجسته هستند که در حال حاضر بسیار به روز و بازار پسند شده اند در طرح ها  و رنگ های مختلف با توانایی روشنایی عرضه می شوند. به سرما، گرما و نور مقاوم بوده و تغییر نمی کنند و جلوه خاصی دارند. و نکته دیگر ایجاد نوار اسفنجی گردگیر حروف برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل حروف است.
 

Figure 2 تابلو چلنیوم  تولید گروه الماس

3- تابلو نئون پلاستیک
 این نوع تابلو آغاز تابلوهای نقش برجسته هستند.
نوار اطراف این نوع تابلو ها ازترکیبات آلومینیوم یا  فلزی بر روی پلکسی گلاس است همچنین نوار اطراف نئون پلاستیک غیر فلزی می باشد. امروز درون این حروف برجسته لامپ های اس ام دی قرار می گیرند در حالیکه در گذشته روشنایی این تابلو های تبلیغاتی بوسیله لامپ های مهتابی تامین می¬شد.  تفاوت تابلو چلنیوم با تابلو نئون پلاستیک در این است که در اولی نور تنها از روبروی آن خارج می گردد و در دومی از اطراف نیز متصاعد می شود.
 
Figure 3 تابلو نئون پلاستیک
4-تابلو ترمووودیا نمای چوبی
در برابر رطوبت و حرارت و حشرات نور آفتاب و سایر شرایط مقاومت بالا داشته و عایق در برابر سرما و گرما هستند  اساس تابلو از جنس چوب های مختلف و حروف برجسته از مواد مختلف براساس سلیقه مشتری نصب می شوند..


 
Figure 4 تابلو ترمووود ساخت گروه الماس

 

 

5-تابلو کامپوزیت
 
Figure 5 تابلو کامپوزیت ساخت گروه الماس

پایداری ابعادی بالا
به عنوان یک ماده، صفحه کامپوزیت تغییر شکل در ابعاد خود را نشان نمی دهد، به این معنی که ماده بدون از دست دادن خصوصیات خود در هر اندازه که باشد پایدار می ماند. طیف گسترده ای از پانل کامپوزیت باعث انعطاف پذیری زیبایی در آن می شود. ازنوع جامد تا آینه ای یا چوبی، صفحه کامپوزیت را می توان تقریباً برای هر نوع پروژه استفاده کرد.
مقاوم در برابر ضربه
مطالعات اخیر دوام آلومینیوم در نمای ساختمان را به دلیل دوام و مقاومت در برابر خوردگی تأیید می کند.
کاملاً قابل بازیافت
مواد و ورق های پوشش صفحات کامپوزیت آلومینیوم قابل  بازیافت و مورد استفاده مجدد هستند. همچنین آلومینیوم به دلیل خصوصیاتش می تواند به طور پیوسته بازیافت شود.
مونتاژ سریع و آسان
سیستم های معلق مونتاژ صفحات کامپوزیت آلومینیومی به روشی مرتب شده اند که به روشی سریع و آسان می توان آنها را در تابلو سرهم نمود. به همین ترتیب، در صورت خرابی یک قسمت، به آسانی تعویض می¬شود. سبکی آلومینیوم، آن را به ماده ای مناسب در نمای تابلو تبدیل نموده است.

 

6-تابلو فلکسی
 
Figure 6 تابلو فلکسی ساخت گروه الماس
این بیلبوردها از مواد فولادی مخصوص فنر ساخته شده اند که می توانند به خودی خود جمع شوند و ساختاری کاملاً فشرده را تشکیل دهند. قرار دادن آن بسیار راحت است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را در هر کجا که به آن نیاز دارید و در آن مشغول هستید، باز کنید. این بنرها را می توان در رویدادها، کارگاه ها، نمایشگاه های هنری، نمایشگاه های تجاری، نمایشگاه های اتومبیل و مکان های دیگری که نیاز به بازاریابی سریع و کارآمد دارید مانند مرکز خرید یا فروشگاه خرده فروشی استفاده کرد

.


امکانات

این تابلو افقی از لحاظ وزنی بسیار سبک بوده و آن را به بهترین کیت مسافرتی تبدیل می کند. با داشتن قابلیت چرخش کششی بالا، از ثبات تضمین شده و محافظت در برابر بادهای سبک برخوردار خواهید شد. ساختار منحصر به فرد تضمین می کند تا پایه در هر مکان بدون پشتیبانی اضافی قرار داشته باشد. پارچه مخلوط پلی استر را می توان کاملاً سفارشی و مطابق نیاز شما با جوهر با کیفیت بالا و مقاوم در برابر اشعه UV و آب طراحی کرد.

برخی دیگر از پروژه های برتر شرکت الماس به  قرار زیر هستند تابلوهای حروف برجسته کافه کاچی، تابلو چلنیوم برج آنا رشدیه، رستوران مانچ، تابلو چلنیوم داروخانه دکتر اصغریان، تابلو حروف وکیوم پرسی در قالب فلزی پیتزا بارانا، تابلو استیل معاونت غذا ودارو، تابلو استیل هتل گسترش تبریز...
از دیگر پروژه های ساخته شده توسط این شرکت می توان از موارد زیر نام برد.
تابلو سالن زیبایی شاد
تابلو سازی چلنیوم سارا
تابلو چلنیوم لوسترسان
تابلو استیل تبریز
که برای مشاهده بهتر می توانید به سایت این شرکت با آدرس www.tabloalmas.com مراجعه فرمائید. همچنین برای تهیه متن تبلیغ روی این تابلوها می توانید به سایت رایامارکتینگ مراجعه و از کارشناسان با تجربه آن بصورت رایگان در این خصوص مشاوره بگیرید.