تابلو سازی در جلفا

17 شهريور 1398 مقالات

گروه  تابلو سازی الماس به عنوان یکی از برترین تابلو سازهای ایران در سال 97 جهت اجرای بزرگترین تابلو های تبلیغاتی از طرف اتحادیه تابلو سازان و با بهره گیری از دانش مهندسی وتجربه عملی نیروهای متخصص در قسمت فنی و اجرایی با بیش از8 سال فعالیت با برندهای مطرح  در شهر تبریز و جلفا توانسته است رزومه چشمگیری در زمینه همکاری با کمپانی های معتبر فروش متریال تابلو ،چلنیوم،کامپوزیت را آغاز کند.

شهر جلفا به عنوان مرکز تجاری و گمرکی شمالغرب کشور پرتردد ترین مرز مسافری ایران پس از فرودگاه تهران می باشد ،این امر با افزایش روز افزون تجارت در این منطقه باعث رشد تجاری در منطقه آزاد ارس و شهر جلفا شده است.

گروه تابلوسازی الماس با داشتن کارگاه مجزا و مجهز به دستگاه های پیشرفته ی برش لیزر و سی ان سی و با داشتن اکیپ ماهر اقدام به ساخت و نصب کلیه تابلو های تبلیغاتی ،تابلو های حروف برجسته،حروف چلنیوم،حروف پلاستیک سه بعدی،حروف استیل و تابلو فلکسی در جلفا کرده است .

ساخت بیش از پنجاه تابلو تبلیغاتی در جلفا با استفاده از متریال و روش های نورپردازی مختلف از مدل و طراحی خارجی  یکی دیگر از اقدامات این گروه در جلفا می باشد.

مهمترین مسئله در تابلو سازی حروف برجسته کیفیت در کنار قیمت مناسب است ،کیفیت در ساخت و کیفیت در اجرای فنی و نصب حروف . رزومه ی کاری این گروه در جلفا نشانگر کیفیت و خدمات پس از نصب ،تعمیر و نگهداری تابلو تبلیغاتی ساخته شده می باشد .

همانطور که پیشتر اشاره شد سرویس تعمیر و نگهداری شامل خدماتی است که پس ازنصب تابلو  درمحل کارفرما برای مثال شهر جلفا ارائه میشودبیشتر خدمات شامل ضمانت قطعات ،تعمیر و نگهداری می باشد

ارائه خدمات پس از نصب کمک می کند  تا گروه تابلوسازی روابط بلند مدت خود را با مشتریان تثبیت کند .این خدمات به منظور متقاعد کردن مشتری برای اعتماد به گروه و خدمات گروه ارائه می شود .

ساخت پروژه تابلو های تبلیغاتی کارخانه شمس لبن ارس

برش ​استیل بوسیله دستگاه  لیزر که ابزار برش ابر آلیاژهاست  انجام می گیرد. گروه تابلو سازی الماس سازنده تابلوهای استیل قادر به ارائه طرحهای مختلف و منحصر به فرد تابلو استیل نور اندریک ،تابلو دوبل استیل ،تابلو استیل وکیوم است.

تضمین کیفیت و دوام و درخشش بلند مدت و همچنین امکان قابلیت نصب نور از پشت اصطلاحا" نور اندریک با پایه مخفی برای سری تابلوهای بدون نور نظیر تابلو استیل بر عهده  ماست.  ساخت حروف استیل این پروژه به متراژ100 متر دور حروف در کمتر از 10 روز کاری توسط  اکیپ ماهر انجام و بعد از حمل به جلفا در کمتر از 20 ساعت نصب و تحویل مشتری گردید .